Ja, maar als die accounts miet openbaar waren dan moet iemand anders het dus openbaar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar zette iedere betrokkene alles al op FB/twitter. Handig voor de politie/justitie/kijkers thuis.
Op een andere plek lees ik dat huis pas in september 2023 verkocht zou zijn, hoe kun je dan al 1,5 jaar bewijs verzamelen?quote:
Vraag me ook af hoe hij dat voor zich ziet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het met een sisser afloopt.![]()
Alsof hij 8 km/uur te hard heeft gereden.![]()
En de ruzie zou pas in september zijn begonnen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Op een andere plek lees ik dat huis pas in september 2023 verkocht zou zijn, hoe kun je dan al 1,5 jaar bewijs verzamelen?
Als je dat zo stellig opschrijft, heb je zelf natuurlijk geen enkel fatsoen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze goede pleegouders. Mensen met fatsoen.
Vandaag precies een jaar geleden verkocht, de overdracht naar ik aanneem, want het huis kwam in september 2022 te koop en was een paar weken later "verkocht".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Op een andere plek lees ik dat huis pas in september 2023 verkocht zou zijn, hoe kun je dan al 1,5 jaar bewijs verzamelen?
Dit pluk ik van RTV Drenthe:quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-komen-uit-weiteveenquote:De woning aan de Bargerweg in Weiteveen was ruim een jaar geleden gekocht door het getrouwde stel. Dat baseert de omroep op documenten van het Kadaster.
Ben jij persoonlijk betrokken bij dit drama? Al vanaf vrij kort na de bekendmaking en het eerste topic op dit forum maak je je best druk valt me op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De bron wordt snel offline gehaald, maar de knip- en plaksites die het overnemen doorgaans niet. Of het moet heel schokkend zijn zoals met Peter R. (en zelfs toen lukte het nauwelijks)
Ontzettond ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij persoonlijk betrokken bij dit drama? Al vanaf vrij kort na de bekendmaking en het eerste topic op dit forum maak je je best druk valt me op.
Niet, alles is op dit moment speculeren. De hoofdpersonen zijn bekend, de feiten nog niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach. Daar is mevrouw met een mening weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als je dat zo stellig opschrijft, heb je zelf natuurlijk geen enkel fatsoen.
Kan zo naar MOL dit topic.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet, alles is op dit moment speculeren. De hoofdpersonen zijn bekend, de feiten nog niet.
Dus dan zou het max een jaar mot kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit pluk ik van RTV Drenthe:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-komen-uit-weiteveen
Gebrek aan bewijs gaat het niet worden lijkt mij. Noodweer gaat ook lastig worden met twee doden, waarvan er eentje probeerde weg te rijden met auto.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe hij dat voor zich ziet.
Dat de rechter begrip toont en hem laat gaan? Een boete van 500 euro? Vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs? Of toch die koninklijke onderscheiding op Prinsjesdag omdat ‘Richard de moed bezat om te doen wat we allemaal zouden moeten doen!’
Het zou gaan over het huis, dat er tijdens de verkoop veel verzwegen gebreken zouden zijn, waardoor er grote kosten bij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En de ruzie zou pas in september zijn begonnen?
De zoon gaat naar een Groene school. Niet dat dat iets zegt over het wel of niet mishandelen van dieren, maar je zou denken dat er wel dan enige affiniteit met beesten in het gezin zou bestaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dieren bewust pijn doen, mocht dat waar zijn schiet ze maar kapot hoor
Conflict speelde volgens mij sinds september vorig jaar. Even kijken of ik dat terug kan vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus dan zou het max een jaar mot kunnen zijn.
Er bestaat wel een facebookbericht van het vrouwelijke slachtoffer waarin ze zegt dat ze een zaak heeft aangespannen tegen Richard.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou gaan over het huis, dat er tijdens de verkoop veel verzwegen gebreken zouden zijn, waardoor er grote kosten bij zijn gekomen.
Ik lees alleen nergens terug of er iemand naar de rechter is gestapt om deze zaak.
Hier ook weer, geen garantie op info.quote:Ik moet terugkomen op mijn eerdere verhaal. De vrouw was niet op de vlucht voor de dader maar was onderweg in haar auto terug naar huis van het naar school brengen van de kinderen. Ze is dood gevonden door een voorbijganger en een buurvrouw met de auto nog draaiend tegen een boom. Eerst eerst gedacht aan een ongeval. Achteraf bleek ze in haar hoofd geschoten te zijn. Vlak nadat de voorbijganger en buurvrouw de hulpdiensten gebeld hadden klonk een 2e schot waarbij de vader van het gezin is doodgeschoten. Mogelijk is er ook een grootvader gestoken maar dat is niet helemaal duidelijk.
Wel is duidelijk dat het inderdaad om een conflict gaat om verborgen gebreken bij de verkochte woning. Het betreft een ondeugdelijke vloerconstructie met een geschatte kostenpost van 70K.
Er was wel degelijk sprake van bedreiging, intimidatie en pesterijen maar wel van beide kanten. Ook de dader heeft wel degelijk meermaals de kinderen van het echtpaar gestalkt en geïntimideerd..
Ah de klassieke 'ik ben het niet met jou eens en dus stel ik dat jij je erg druk maakt en het verder niet is toegestaan meer dan twee reacties te posten'.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij persoonlijk betrokken bij dit drama? Al vanaf vrij kort na de bekendmaking en het eerste topic op dit forum maak je je best druk valt me op.
Uh ik ben het helemaal niet oneens met Caland, dus voor de rest gaat je flutreactie dan ook al helemaal niet meer op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah de klassieke 'ik ben het niet met jou eens en dus stel ik dat jij je erg druk maakt en het verder niet is toegestaan meer dan twee reacties te posten'.
Vraag is ook of dit echt waar is en of het dan wel door die Pool en z’n vrouw is gedaan. Dierenmishandeling gebeurt te veel en ook zonder aanleiding.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
De zoon gaat naar een Groene school. Niet dat dat iets zegt over het wel of niet mishandelen van dieren, maar je zou denken dat er wel dan enige affiniteit met beesten in het gezin zou bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |