Nee, jij vindt dat tokkie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is tokkie, er foto's van op Facebook zetten met "Samen schieten #ZoVaderZoZoon" is dat nog veel meer, zeker als blijkt dat vader niet de discipline heeft het bij schieten in de achtertuin te houden.
Heb je een linkje?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Broer van de gedode vrouw zegt dat ze al langer ruzie hadden met een man en wilden gaan verhuizen.
Sommige mensen flippen al als de buurman langsloopt en naar binnen kijkt. Vooral als er al langlopend iets niet goed gaat in de verstandhouding. Ik gok dat het dode gezin ook al een jaar lang tot op het bot getergd was. Ik denk niet dat er mensen zijn die echt plezier beleven aan (buren)conflicten. Je kunt elkaar niet ontlopen of negeren, en wordt continue "getergd", want er loopt een onopgelost conflict en de aanstichter blijft aanwezig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja. Die moordenaar en z'n vrouw claimen dat ze een jaar lang tot op het bot getergd zijn. Dus wat dat betreft een beetje relevant. Moord is geen oplossing, maar het zou een verklaring kunnen zijn.
Woordkeuze is zeker apart, maar haar hele accent en taalgebruik is dat voor mij. Maar het is dan ook echt een volstrekt andere regio dan waar ik doorgaans kom.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind juist die bewoording bijzonder, hoezo "plichtsgetrouw"?
Dat impliceert dat er weldegelijk iets aan de hand was maar dat ze desondanks toch naar haar werk gegaan is, want plichtsgetrouw.
Hoe dicht op elkaar woonden ze dan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Sommige mensen flippen al als de buurman langsloopt en naar binnen kijkt. Vooral als er al langlopend iets niet goed gaat in de verstandhouding. Ik gok dat het dode gezin ook al een jaar lang tot op het bot getergd was. Ik denk niet dat er mensen zijn die echt plezier beleven aan (buren)conflicten. Je kunt elkaar niet ontlopen of negeren, en wordt continue "getergd", want er loopt een onopgelost conflict en de aanstichter blijft aanwezig.
Het woordje plichtsgetrouw viel mij ook op. Ik kreeg daardoor de indruk dat de tekst niet spontaan was maar van te voren ingestudeerd.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind juist die bewoording bijzonder, hoezo "plichtsgetrouw"?
Dat impliceert dat er weldegelijk iets aan de hand was maar dat ze desondanks toch naar haar werk gegaan is, want plichtsgetrouw.
Dicht genoeg om een jaar tot op het bot getergd te worden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe dicht op elkaar woonden ze dan?
Zijn er mensen behalve die gasten op Twitter die denken dat het OM hem vrij gaat laten na 2 keer moord?quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Vrijdag wordt Richard voorgeleid aan de rechter-commesaris en wordt bepaald of hij langer vast blijft zitten.
Echt he.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef schommelstoel het volgende:
Dit topic wordt mede mogelijk gemaakt door aannames en ikweetallesbeterdandeander.nl
Wat een bagger om hier door heen te lezen
Je weet het ook niet dus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dicht genoeg om een jaar tot op het bot getergd te worden.
Klopt, dit is achterstandswijk scheisse.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is tokkie, er foto's van op Facebook zetten met "Samen schieten #ZoVaderZoZoon" is dat nog veel meer, zeker als blijkt dat vader niet de discipline heeft het bij schieten in de achtertuin te houden.
Je hoeft het niet met me eens te zijn, het staat je vrij dat niet te vinden, zoals het mij vrij staat dat wel te vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fijn dat jij even bepaalt wat tokkie is en wat niet![]()
Zal vast. Moord wordt hier gewoon ff goedgeluld. Zullen vast van die voor 500 euro All Inclusive in Turkije voor 3 weken types zijn. Maar ondertussen PVV stemmen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:10 schreef NoCigar het volgende:
Het maakt wat los bij 'het volk': [ twitter ]
Verdraagzaamheid en tollerantie zijn ver te zoeken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Echt he.
En al bijna 3 topics vol.
Maar zo te zien is het nog een graadje erger op sociale media zoals Facebook en Twitter. Blijkbaar flink wat personen die nu al weten hoe het zaakje in elkaar steekt en steun uitspreekt.
Ik zeg het al een aantal jaren, de mensheid degenereert in een rap tempo.
Niet meer dan ditquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Ik ken die woorden alleen maar van de broer van de gedode man, en die sprak zijn broer al jaren niet meer maar hoorde dar via moeder waar ze nog wel allebei contact mee hadden.
https://dvhn.nl/drenthe/e(...)huizen-28853756.html
Provinciaal wordt getriggerd dat wederom een andere provinciaal uitgesproken tokkie isquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fijn dat jij even bepaalt wat tokkie is en wat niet![]()
Het valt natuurlijk lekker in het narratief dat de gevestigde orde en het gezag het "volk" aan z'n lot overlaat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien is ook weer een soort politieke kwestie, zie wel vooral een bepaald soort twitteraar blind achter Richard staan. Als je dan de timeline van die mensen ziet.
Voetballen kun en mag je overal doen, ook in het openbaar in een park of op het sportveldje om de hoek, als je daar met wapens gaat lopen spelen met je zoontje wordt de politie gebeld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat een dom gelul. Voetballen in de achtertuin: "lekker schoppen. Zo vader zo zoon". 6 jaar later blijkt het de kopschopper van Mallorca te zijn.
Het gaat maar (slechts) om zo'n 10% van het aankoopbedrag. Dat leg je gewoon voorn aan de civiele rechter. Die probeert je vervolgens naar de gang te sturen om er gezamenlijk even uit te komen, waarna de griffier het daarna even vastlegt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
Als je een huis probeert te verkopen waar stiekem van alles mis mee is ben je al een lul eerste klasse, als je daarna dan ook 2 mensen in koele bloede vermoordt en hun kindjes wees maakt ben je gewoon een vuile zieke hond.
En dat de dader een "nuchtere Nederlander" net als hun zelf. En slachtoffer(s) zijn "buitenlanders".quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk lekker in het narratief dat de gevestigde orde en het gezag het "volk" aan z'n lot overlaat.
Juist op eigen terrein mag je met een luchtpistool schieten. Dan daarbij wat jij tokkie vindt, is een olympische sport.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voetballen kun en mag je overal doen, ook in het openbaar in een park of op het sportveldje om de hoek, als je daar met wapens gaat lopen spelen met je zoontje wordt de politie gebeld.
Dus nee, dat is niet vergelijkbaar.
Breakdancen is ook een olympische sportquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Juist op eigen terrein mag je met een luchtpistool schieten. Dan daarbij wat jij tokkie vindt, is een olympische sport.
Als je niks had gezegd, had het meer inhoud gehadquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Provinciaal wordt getriggerd dat wederom een andere provinciaal uitgesproken tokkie is
Cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |