Laat kerken die anders denken dat gewoon doen. Dit noem ik cherry-picking van die 2quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Wat een gedoe met die kerken. Wel fijn dat iedereen meeverhuist.
Ook een lieverdquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een lieverd
Volgens mij ben je elke dag doodmoe met zoveel pens
Wij zien het, hopelijk zij ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel bij elkaar passen
Vooral niet als ze daarmee naar Thailand afreizenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef XSbig het volgende:
Mensen met zo’n montuur bril vertrouw ik niet.
Ik vind ‘pens’ dus echt een vies woord. Net als ‘kroelen’ overigens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een lieverd
Uiteindelijk is er maar een kerk natuurlijk, de Heilige Moederkerk van Romequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Laat kerken die anders denken dat gewoon doen. Dit noem ik cherry-picking van die 2
Beteugelen vind ik vreselijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:42 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind ‘pens’ dus echt een vies woord. Net als ‘kroelen’ overigens.
Maar wel de tofste OOITquote:
Haha dat dacht ik ook gelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ook echt het type voor diamond painting
En strot / nek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |