Wie weet schiet Cupido toch een keer raakquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde kijkt af en toe alsof hij de andere haai enorm leuk vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel mij ook opquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde kijkt af en toe alsof hij de andere haai enorm leuk vindt
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Oeh Lucy is wel sexyAls je de spoilers tags al weet te voorspellen, weet je dat je bij het warme bad hoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nog niet gedronken, aanrader?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef DKUp het volgende:
Moscow Mule
Iets voor jou prinses @:Pisces29?
Zat al te wachten op de mention, dacht omdat ze een beetje gek is.quote:
Donker + gek = scorequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zat al te wachten op de mention, dacht omdat ze een beetje gek is.
Opzich wel leuk. Zou er wel een drankje mee doen.
En munt in de Mogietooo?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo van een kruidige cocktail en munt
Komt idd normaal over. Maar zo'n excentriek randje is voor mij genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Donker + gek = score
Volgens mij is ze juist niet gek, alleen een aparte hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |