quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er wel een stuk ouder uit dan 20. En alsof ze ergens van de toendra komt ofzo.
Maar wel lekker thicc
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er wel een stuk ouder uit dan 20. En alsof ze ergens van de toendra komt ofzo.
Maar wel lekker thicc
Wat heeft hij gegeven om gematst te worden dan? Zijn zus verkocht?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Aah, nou krijg ik een beetje medelijden maar als ie farmacie studeert is ie vast gemats door zijn docenten.
@DKUp is meedogenloosquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hoogwaterbroek
Rood haar
Lelijke bril
Lelijk pak
Dit is geen hoog water, maar stormvloed onderhand.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hoogwaterbroek
Rood haar
Lelijke bril
Lelijk pak
Ik vind het nu al geniaalquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik voel een rukaflevering aankomen
Dit hadden ze aan tijdens de watersnoodramp @Pisces29quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dit is geen hoog water, maar stormvloed onderhand.
Ja eens maar die Toendra doet het hemquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik hem omschrijven. Beetje zo'n aziatisch trekje, maar dan meer Mongolie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |