Het is toch nog dry January?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
Waar het niet wit is, kunnen wij dat regelen.
Gr gr Mo & Samir
Pas op, daar is de grond vaak soppig. Straks zak je er in weg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:24 schreef Paul het volgende:
IK BEN ZO BANG @:MISSHOBJE EN IK ZITTEN AL HELE DAG IN KELDER
@MissHobje houdt van soppigquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Pas op, daar is de grond vaak soppig. Straks zak je er in weg.
Dit zit wel tegen grensoverschrijdend aanquote:
Door je neus werken klinkt niet als een nuchtere januari.quote:
Dat doe ik sowieso niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door je neus werken klinkt niet als een nuchtere januari.
Wat was al dat opgehemel over jägermeister dan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso niet.
Drugs dan.
Af en toe en biertje wel.
Maar ik drink sowieso weinig.
Ook dat maar heel af en toe.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat was al dat opgehemel over jägermeister dan?
Nog steeds niets waar ik van onder de indruk ben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Toch wel meer dan een paar vlokjes inmiddels.
Wat staat daar nou in de sneeuw geschreven?quote:
Mooie beeldenquote:
Hoorde van collega die al eerder naar huis ging dat het inderdaad hier in Limburg al spekglad is op sommige wegen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:01 schreef THEFXR het volgende:
ben eens benieuwd of ze het weeralarm verhogen?
Zandquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:47 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Wat staat daar nou in de sneeuw geschreven?
Dat gaat nog wel een tijdje door ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:07 schreef nattermann het volgende:
SneeuwStorm Des Doods hier in zuid-limburg
Roermond nog steeds niet van onder de indruk. Volgens mij nog geen centimeterquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:07 schreef nattermann het volgende:
SneeuwStorm Des Doods hier in zuid-limburg
Mensen kunnen ook zelf naar buiten kijken, toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:49 schreef THEFXR het volgende:
Z-limburg moet gaan opschalen, anders wordt het chaos.
Zoeits ligt er wel op mn tuinstoel jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:53 schreef nattermann het volgende:
Ik schat inmiddels een cm of 6 in Geleen.
dan hoeft je ook geen weeralarm te hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook zelf naar buiten kijken, toch?
Klopt, maar er is code geel, je kunt voor Limburg nog naar oranje maar wat doet dat werkelijk met de situatie zo laat in de middag?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan hoeft je ook geen weeralarm te hebben.
dat mensen iig thuis blijven, als ze nog willen vertrekkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klopt, maar er is code geel, je kunt voor Limburg nog naar oranje maar wat doet dat werkelijk met de situatie zo laat in de middag?
Zit daar echt verschil in? Baseren mensen echt hun keuzes op een code geel of oranje?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat mensen iig thuis blijven, als ze nog willen vertrekken
Dat komt dan nu veels te laat iig. Als je dat gisteren had aangekondigd hadden er veel meer mensen gekozen voor een dag thuiswerken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zit daar echt verschil in? Baseren mensen echt hun keuzes op een code geel of oranje?
Als ik de bezetting hier op kantoor zie was het weerbericht van gisteren al voldoende daarvoor. Er is geen hond hier op locatie en de meesten die er wel waren zijn op tijd naar huis gegaan. Ik zit er nog omdat ik eventueel zelfs lopend naar huis kan (ben met de fiets)quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat komt dan nu veels te laat iig. Als je dat gisteren had aangekondigd hadden er veel meer mensen gekozen voor een dag thuiswerken bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |