SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Wat speel jij tegenwoordig nog boyo?quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:30 schreef PirE het volgende:
Komende 3 jaar TwitchCon in Rotterdam. Komt wel heel dichtbij zo.
Steam users houden van crappy crafting survival schijt news at 11quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:32 schreef Perrin het volgende:
Palworld top selling steam game.
[ twitter ]
Ik ben de laatste tijd druk bezig met BG3 EN Tarkov 🙏🙂. Hows about u?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat speel jij tegenwoordig nog boyo?
BG3? Nog steeds of alweer? Of gewoon laat begonnen?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd druk bezig met BG3 EN Tarkov 🙏🙂. Hows about u?
Ik zou 4 jaar wachten aangezien hun vorige game, Craftopia, ook al 4 jaar in early access zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:32 schreef Perrin het volgende:
Palworld top selling steam game.
[ twitter ]
Hangt een beetje van je werkveld af natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2024 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zou 4 jaar wachten aangezien hun vorige game, Craftopia, ook al 4 jaar in early access zit.
Ik heb een paar keer van die survival-craftgames geprobeerd en haak altijd af zodra je spullen moet craften en dan 4 gecrafte dingen moet combineren voor een nieuwe resource. En natuurlijk kom ik dan 1 wood ofzo tekort aan het einde. Het lijkt veel teveel op werk. Gewoon mensen in elkaar beuken lijkt niet op werk.
Mijn werkgebied neigt meer naar spullen combineren om iets anders te makenquote:Op maandag 22 januari 2024 09:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je werkveld af natuurlijk
Benieuwd hoe het over een aantal maanden is.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:02 schreef Perrin het volgende:
Wel een goudmijntje die Pokémon with guns.
[ twitter ]
Ik zit nu ongeveer ~48 uur in de nieuwe infinite Wealth, om erachter te komen dat ik nog steeds zuig in Mah Jong..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:39 schreef PirE het volgende:
Reviews voor Like a Dragon: Infinite Wealth zijn wel veelbelovend.
Ik ben bijna klaar met Kiwami 2 dus ik mag nog even aan de slag voordat ik aan die game begin.
Deze wil ik ook nog spelen ja, want Yakuzaquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zit nu ongeveer ~48 uur in de nieuwe infinite Wealth, om erachter te komen dat ik nog steeds zuig in Mah Jong..Denk net over de helft van Story-mode nu, maar er is een shitload te doen in het spel, naast de story-mode.
Y7: Like a Dragon en Y6 zijn wel aan te raden om van te voren te spelen, voor de backstory.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:40 schreef ems. het volgende:
Ik ben ondertussen weer aan BG3 begonnen, dit keer op een hogere moeilijkheidsgraad. Meteen is het spelletje een stuk interessanter, want op normal is het echt veel te eenvoudig.
Blijft leuk. Toch vind ik de companions en dat ze toevallig ook allemaal gay kunnen zijn en dat ze allemaal met mij willen geslachtsgemeenschappen vermoeiend en vooral overbodig. Draagt niets bij aan het verhaal en maakt het allemaal een beetje puberaal. Als je zoiets er dan toch in wil stoppen neem dan een voorbeeld aan Mass Effect of Witcher. Die gingen daar een stuk beter en subtieler mee om.
Ik ook! Ik ben niet tegen. Het is alleen in Baldur's Gate 3 ronduit slecht gedaan. Wat vreemd is want het is zo'n groot contrast met de kwaliteit van de rest van de game.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:48 schreef Forbry het volgende:
[..]![]()
BG speel ik niet, maar als het echt leuke extra (of afwijkende) content oplevert, vind ik het nog wel o.k.
Mass Effect vind ik dan ook voorbeeld van een game waarbij het daadwerkelijk iets toevoegt. Niet alleen Garrus trouwens, al die relaties zijn tamelijk goed uitgewerkt.quote:In Mass Effect vond ik bijvoorbeeld de scènes met Garrus als 'romance' wel iets toevoegen aan de game. Maar in ME lag je ook niet met iedereen te "geslachtsgemeenschappen" als je niet uitkeek... Voor mij zijn dat soort opties in ieder geval verre van een 'must' in een game en ja, in veel gevallen is het inderdaad alleen maar behoorlijk 'cringe' en/of kinderachtig.
geen last vanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Start Steam bij jullie ook zo traag op? Normaal start ik Steam en als ik knipper met mijn ogen zie ik mijn bibliotheek. Nu lijkt het echt alsof ik via een inbelverbinding inlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |