Ziet er echt uit als C&Cquote:Op woensdag 24 april 2024 09:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik las onder een Tweakers-artikel hierover de suggestie langskomen voor Beyond All Reason. Is een (gratis) RTS-game die kennelijk behoorlijk goed in elkaar zit, vooral qua physics/animaties etc. Is alweer een paar jaar oud maar ik kende het nog niet. https://www.beyondallreason.info/
Ja blijven topgames, ik heb op release ook die remaster-bundel weer ff de campaigns doorgespeeld. Ben er dan daarna meestal ook wel weer klaar mee, nog een paar skirmish matches en dan hou ik het weer voor gezien.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ziet er echt uit als C&C![]()
Laatst nog een tijdje de remastered versie gespeeld
Deze al eens gedaan dan?quote:Op woensdag 24 april 2024 10:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja blijven topgames, ik heb op release ook die remaster-bundel weer ff de campaigns doorgespeeld. Ben er dan daarna meestal ook wel weer klaar mee, nog een paar skirmish matches en dan hou ik het weer voor gezien.
Heb wel zin in een meer tactical RTS á la Men of War / Company of Heroes. CoH3 was nogal een domper helaas.
Nee niet geprobeerd. Had 'm in het verleden wel eens langs zien komen maar het voelt/oogt erg sluggish/stroperig en dat las ik destijds ook in de reviews. Ook ben ik niet zo'n fan van die mix van first-person en isometrisch, hoewel dat wel een tof idee is. Ik heb gewoon liever óf volledig het één of volledig het anderquote:Op woensdag 24 april 2024 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Deze al eens gedaan dan?
https://store.steampowered.com/app/302670/Call_to_Arms/
Als je van de Men of War genres houdt wel maar ik moet bekennen dat ik er minder tijd in stal dan MoW.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee niet geprobeerd. Had 'm in het verleden wel eens langs zien komen maar het voelt/oogt erg sluggish/stroperig en dat las ik destijds ook in de reviews. Ook ben ik niet zo'n fan van die mix van first-person en isometrisch, hoewel dat wel een tof idee is. Ik heb gewoon liever óf volledig het één of volledig het ander![]()
Maar toch wel een aanrader dus?
Tijd geleden gekocht en toch wel 41 minuten gespeeld zie ik.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:17 schreef DjVero het volgende:
Iemand die Sweet Transit (al) heeft (gespeeld)? Recensies zijn vrij positief in ieder geval.
Ja op release, wel uitgespeeld maar vond 'm ook maar midquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:46 schreef ems. het volgende:
Meer mensen die Dragon's Dogma 2 hebben gekocht? Ik doe echt mijn best om het leuk te vinden maar het gaat maar niet
Maar echt bijna alles eraan valt mij gewoon heel erg tegen terwijl ik best wel wat mensen tegenkom online die het helemaal geweldig vinden. Maar dat is ook de valkuil. Het spel ziet eruit als iets wat ik geweldig zou moeten vinden maar als ik eenmaal aan het spelen ben voelt het allemaal zo traag, ouderwets en vermoeiend.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja op release, wel uitgespeeld maar vond 'm ook maar mid
Het voelt als een remake, zelfs een beetje als een remaster. Als ze het zo hadden gemarket had ik er anders tegenaan gekeken en was ik ook meer vergevingsgezind geweest. Ik vond 't meteen al sus dat in het hoofdmenu van het spel "Dragon's Dogma" staat en niet "Dragon's Dogma 2"quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar echt bijna alles eraan valt mij gewoon heel erg tegen terwijl ik best wel wat mensen tegenkom online die het helemaal geweldig vinden. Maar dat is ook de valkuil. Het spel ziet eruit als iets wat ik geweldig zou moeten vinden maar als ik eenmaal aan het spelen ben voelt het allemaal zo traag, ouderwets en vermoeiend.
Ik had destijds deel 1 gespeeld en dit voelt op veel manieren eigenlijk precies hetzelfde. Maar het is 12 jaar later en bepaalde dingen kunnen echt niet meer.
Ik vind het wel ironisch ditquote:
Het is wel van andere orde dan de kritieken die ik soms uit.quote:
Je kon echter altijd zonder PSN account spelen, ondanks waarschuwingen. Dit is een faal van Ubisoft proporties (die mijd ik dan ook als de pest met hun ubiplay BS)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Jeeezus wat een gejank van de pc gamers ivm Helldivers 2. Je moest altijd al een PSN account maken om het te kunnen spelen. Dat was uitgeschakeld met de launch ivm technische issues.
Nu moet het dus wel weer, en mensen flippen alsof het de ziekste shit ooit is. Ja sony anti consumer blabla la
Lees anders gewoon ff de store page van het product dat je koopt.
Maak een psn account, duurt 5 minuten.
Maar maar maar Sony lekt privacy gegevens dus ben ik niet veilig!!111 zomg
Nou dan zet je fake info in die psn account sjonge jonge
maar maar maar in sommige landen kan je geen psn gebruiken!!
Nou maak een account aan met regio nederland of whatever en het kan wel
Fucking jankerds man moe wordt ik ervan
Al lang geleden dat ik het geprobeerd hebt, maar het is me met GTA V (gekocht op Steam) en RDR2 (gekocht bij R*) zeker wel eens gelukt, inmiddels heb ik een deck met een dock naast de tv, dat werkt net wat soepeler allemaal (ja wel slechtere graphics, maar dat is dan maar zo)quote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Soms wil ik streamen naar mijn TV via de Steam link app op tv, werkt allemaal prima maar als er een andere launcher aan te pas komt (rockstar launcher voor RDR2) bijvoorbeeld zie ik geen beeld van de game op mijn TV.
Is dat normaal of doe ik iets fout?
ik moet zeggen dat ik het op zn zachts gezegd nogal een stupide actie vind.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kon echter altijd zonder PSN account spelen, ondanks waarschuwingen. Dit is een faal van Ubisoft proporties (die mijd ik dan ook als de pest met hun ubiplay BS)
Elke publisher gebruikt account linking op pcquote:Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je kon echter altijd zonder PSN account spelen, ondanks waarschuwingen. Dit is een faal van Ubisoft proporties (die mijd ik dan ook als de pest met hun ubiplay BS)
Eh, nee. 69 (nice...) landen waar het wel kan, de rest is uitgesloten. VPN gebruiken is naast omslachtig ook een risico om een ban te krijgen zo blijkt in dit geval. Het is vooral kortzichtig om gewoon niet de geboden middelen van Steam of welke storefront dan ook te gebruiken voor dit soort zaken, legio andere titel laat al crossplay toe zonder dit soort geneuzel in de marge.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
Die accounts kunnen wel overal aangemaakt en gebruikt worden
Dat is misinformatie. Zie de pic hierboven.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee. 69 (nice...) landen waar het wel kan, de rest is uitgesloten.
Ja, cool, maar nee. Ubisoft is hardleers daarin, EA trok die keutel al lang in, en elke andere titel van waarde heeft sowieso zijn eigen launcher gepusht. Ik vind het opvallend dat de verdediging zo hard is, is het omdat het Sony is?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Elke publisher gebruikt account linking op pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |