abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 april 2024 @ 09:51:19 #201
8781 crew  Frutsel
pi_213310205
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:42 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik las onder een Tweakers-artikel hierover de suggestie langskomen voor Beyond All Reason. Is een (gratis) RTS-game die kennelijk behoorlijk goed in elkaar zit, vooral qua physics/animaties etc. Is alweer een paar jaar oud maar ik kende het nog niet. https://www.beyondallreason.info/

Ziet er echt uit als C&C :)
Laatst nog een tijdje de remastered versie gespeeld :)
  Eindredactie Games woensdag 24 april 2024 @ 10:03:18 #202
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_213310318
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ziet er echt uit als C&C :)
Laatst nog een tijdje de remastered versie gespeeld :)
Ja blijven topgames, ik heb op release ook die remaster-bundel weer ff de campaigns doorgespeeld. Ben er dan daarna meestal ook wel weer klaar mee, nog een paar skirmish matches en dan hou ik het weer voor gezien.

Heb wel zin in een meer tactical RTS á la Men of War / Company of Heroes. CoH3 was nogal een domper helaas.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator woensdag 24 april 2024 @ 10:09:28 #203
8781 crew  Frutsel
pi_213310375
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:03 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja blijven topgames, ik heb op release ook die remaster-bundel weer ff de campaigns doorgespeeld. Ben er dan daarna meestal ook wel weer klaar mee, nog een paar skirmish matches en dan hou ik het weer voor gezien.

Heb wel zin in een meer tactical RTS á la Men of War / Company of Heroes. CoH3 was nogal een domper helaas.
Deze al eens gedaan dan?

https://store.steampowered.com/app/302670/Call_to_Arms/
  Eindredactie Games woensdag 24 april 2024 @ 10:21:10 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_213310529
quote:
Nee niet geprobeerd. Had 'm in het verleden wel eens langs zien komen maar het voelt/oogt erg sluggish/stroperig en dat las ik destijds ook in de reviews. Ook ben ik niet zo'n fan van die mix van first-person en isometrisch, hoewel dat wel een tof idee is. Ik heb gewoon liever óf volledig het één of volledig het ander :P

Maar toch wel een aanrader dus?
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator woensdag 24 april 2024 @ 10:23:24 #205
8781 crew  Frutsel
pi_213310566
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:21 schreef 2dope het volgende:

[..]
Nee niet geprobeerd. Had 'm in het verleden wel eens langs zien komen maar het voelt/oogt erg sluggish/stroperig en dat las ik destijds ook in de reviews. Ook ben ik niet zo'n fan van die mix van first-person en isometrisch, hoewel dat wel een tof idee is. Ik heb gewoon liever óf volledig het één of volledig het ander :P

Maar toch wel een aanrader dus?
Als je van de Men of War genres houdt wel maar ik moet bekennen dat ik er minder tijd in stal dan MoW.
Maar als je hem ergens voor een paar euro kan oppakken heb je er wel plezier in denk ik :Y
pi_213376264
Iemand die Sweet Transit (al) heeft (gespeeld)? Recensies zijn vrij positief in ieder geval.
pi_213376580
Meer mensen die Dragon's Dogma 2 hebben gekocht? Ik doe echt mijn best om het leuk te vinden maar het gaat maar niet ;(
Conscience do cost.
  dinsdag 30 april 2024 @ 22:46:17 #208
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_213377215
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 21:17 schreef DjVero het volgende:
Iemand die Sweet Transit (al) heeft (gespeeld)? Recensies zijn vrij positief in ieder geval.
Tijd geleden gekocht en toch wel 41 minuten gespeeld zie ik.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Eindredactie Games dinsdag 30 april 2024 @ 23:15:09 #209
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_213377439
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 april 2024 21:46 schreef ems. het volgende:
Meer mensen die Dragon's Dogma 2 hebben gekocht? Ik doe echt mijn best om het leuk te vinden maar het gaat maar niet ;(
Ja op release, wel uitgespeeld maar vond 'm ook maar mid
pi_213377511
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2024 23:15 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja op release, wel uitgespeeld maar vond 'm ook maar mid
Maar echt bijna alles eraan valt mij gewoon heel erg tegen terwijl ik best wel wat mensen tegenkom online die het helemaal geweldig vinden. Maar dat is ook de valkuil. Het spel ziet eruit als iets wat ik geweldig zou moeten vinden maar als ik eenmaal aan het spelen ben voelt het allemaal zo traag, ouderwets en vermoeiend.

Ik had destijds deel 1 gespeeld en dit voelt op veel manieren eigenlijk precies hetzelfde. Maar het is 12 jaar later en bepaalde dingen kunnen echt niet meer.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games woensdag 1 mei 2024 @ 00:00:41 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_213377719
quote:
8s.gif Op dinsdag 30 april 2024 23:26 schreef ems. het volgende:

[..]
Maar echt bijna alles eraan valt mij gewoon heel erg tegen terwijl ik best wel wat mensen tegenkom online die het helemaal geweldig vinden. Maar dat is ook de valkuil. Het spel ziet eruit als iets wat ik geweldig zou moeten vinden maar als ik eenmaal aan het spelen ben voelt het allemaal zo traag, ouderwets en vermoeiend.

Ik had destijds deel 1 gespeeld en dit voelt op veel manieren eigenlijk precies hetzelfde. Maar het is 12 jaar later en bepaalde dingen kunnen echt niet meer.
Het voelt als een remake, zelfs een beetje als een remaster. Als ze het zo hadden gemarket had ik er anders tegenaan gekeken en was ik ook meer vergevingsgezind geweest. Ik vond 't meteen al sus dat in het hoofdmenu van het spel "Dragon's Dogma" staat en niet "Dragon's Dogma 2" :+

In veel user reviews wel aardig afgestraft maar je hoort idd ook lui die lovend zijn. Misschien als je klooien met die pawns helemaal geweldig vindt ofzo, maar verder enorm armoedig in veel opzichten
  woensdag 1 mei 2024 @ 10:35:51 #212
136 V.
Like tears in rain...
pi_213379979
Ik ben trouwens weer even helemaal gegrepen door Fights in Tight Spaces. Geen tijd voor langere gamingsessies ivm werkdrukte. En dit speelt tussendoor effe lekker weg. Af en toe even een lekkere cardbuilding puzzelpauze.
Ondergewaardeerde game imho.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 18:31:11 #213
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213406055
Jeeezus wat een gejank van de pc gamers ivm Helldivers 2. Je moest altijd al een PSN account maken om het te kunnen spelen. Dat was uitgeschakeld met de launch ivm technische issues.

Nu moet het dus wel weer, en mensen flippen alsof het de ziekste shit ooit is. Ja sony anti consumer blabla la

Lees anders gewoon ff de store page van het product dat je koopt.

Maak een psn account, duurt 5 minuten.

Maar maar maar Sony lekt privacy gegevens dus ben ik niet veilig!!111 zomg

Nou dan zet je fake info in die psn account sjonge jonge

maar maar maar in sommige landen kan je geen psn gebruiken!!

Nou maak een account aan met regio nederland of whatever en het kan wel

Fucking jankerds man moe wordt ik ervan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_213406877
Soms wil ik streamen naar mijn TV via de Steam link app op tv, werkt allemaal prima maar als er een andere launcher aan te pas komt (rockstar launcher voor RDR2) bijvoorbeeld zie ik geen beeld van de game op mijn TV.

Is dat normaal of doe ik iets fout?
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 mei 2024 @ 19:42:02 #215
364681 over_hedge
pi_213407183
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het wel ironisch dit :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 20:01:58 #216
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213407478
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 19:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik vind het wel ironisch dit :D
Het is wel van andere orde dan de kritieken die ik soms uit.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:32:07 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_213410271
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Jeeezus wat een gejank van de pc gamers ivm Helldivers 2. Je moest altijd al een PSN account maken om het te kunnen spelen. Dat was uitgeschakeld met de launch ivm technische issues.

Nu moet het dus wel weer, en mensen flippen alsof het de ziekste shit ooit is. Ja sony anti consumer blabla la

Lees anders gewoon ff de store page van het product dat je koopt.

Maak een psn account, duurt 5 minuten.

Maar maar maar Sony lekt privacy gegevens dus ben ik niet veilig!!111 zomg

Nou dan zet je fake info in die psn account sjonge jonge

maar maar maar in sommige landen kan je geen psn gebruiken!!

Nou maak een account aan met regio nederland of whatever en het kan wel

Je kon echter altijd zonder PSN account spelen, ondanks waarschuwingen. Dit is een faal van Ubisoft proporties (die mijd ik dan ook als de pest met hun ubiplay BS)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_213410872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 19:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Soms wil ik streamen naar mijn TV via de Steam link app op tv, werkt allemaal prima maar als er een andere launcher aan te pas komt (rockstar launcher voor RDR2) bijvoorbeeld zie ik geen beeld van de game op mijn TV.

Is dat normaal of doe ik iets fout?
Al lang geleden dat ik het geprobeerd hebt, maar het is me met GTA V (gekocht op Steam) en RDR2 (gekocht bij R*) zeker wel eens gelukt, inmiddels heb ik een deck met een dock naast de tv, dat werkt net wat soepeler allemaal (ja wel slechtere graphics, maar dat is dan maar zo)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_213411751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Je kon echter altijd zonder PSN account spelen, ondanks waarschuwingen. Dit is een faal van Ubisoft proporties (die mijd ik dan ook als de pest met hun ubiplay BS)
ik moet zeggen dat ik het op zn zachts gezegd nogal een stupide actie vind.

ik heb het spel niet ofzo maar een account verplichten die niet overal aan gemaakt kan worden en die ook region locked is (las ik, game gerelateerde zaken in je psnaccount zijn deels regio gebonden)
is een uitermate slechte design choice imho

maar goed ik laat die drama verder voor wat het is, niet mijn soort gsme
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 4 mei 2024 @ 11:02:16 #220
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213413556
Die accounts kunnen wel overal aangemaakt en gebruikt worden :')

Maarja de misinformatie is al uit de hand door de gewoonlijke engagement grifters

Sony raadt altijd aan om de dichtsbijzijnde regio te kiezen als de jouwe niet beschikbaar is.

Het is geen launcher, het is een eenmalige account link. Je kan in dat account voor info zetten wat je wil. Denk je dat Sony dat iets boeit en je gaat bannen? :')

Al mijn accounts zijn al aan Steam gelinkt. Ubisoft, Sony, Xbox, Ea. Who de fuck cares bro's.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 11:02:57 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213413565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 23:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Elke publisher gebruikt account linking op pc :')

Het was altijd al verplicht, staat lekkerlijk op de steam store pagina.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 11:24:21 #222
12888 Skull-splitter
pi_213413797
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
Die accounts kunnen wel overal aangemaakt en gebruikt worden :')
Eh, nee. 69 (nice...) landen waar het wel kan, de rest is uitgesloten. VPN gebruiken is naast omslachtig ook een risico om een ban te krijgen zo blijkt in dit geval. Het is vooral kortzichtig om gewoon niet de geboden middelen van Steam of welke storefront dan ook te gebruiken voor dit soort zaken, legio andere titel laat al crossplay toe zonder dit soort geneuzel in de marge.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 11:24:35 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213413800
Maar jullie hebben je Xbox/Ea/Ubisoft/Rockstar accounts niet gelinkt aan Steam dan? En dat gaan jullie nooit doen?

Jawel? Jank dan niet
  zaterdag 4 mei 2024 @ 11:24:55 #224
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213413803
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 11:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Eh, nee. 69 (nice...) landen waar het wel kan, de rest is uitgesloten.
Dat is misinformatie. Zie de pic hierboven.

Dat bedoel ik. Misinformatie die door grifters wordt gedeeld om er een heisa van te maken, goed voor de clicks.

Als je regio niet beschikbaar is raadt Sony aan om de dichtsbijzijnde regio te kiezen die wel beschikbaar is.

Ik heb al sinds de ps3 dagen een japans/amerikaans en EU psn account. Somy boeit dat niet. Meer accounts is alleen positief voor hen.
  zaterdag 4 mei 2024 @ 11:26:04 #225
12888 Skull-splitter
pi_213413809
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 11:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Elke publisher gebruikt account linking op pc :')
Ja, cool, maar nee. Ubisoft is hardleers daarin, EA trok die keutel al lang in, en elke andere titel van waarde heeft sowieso zijn eigen launcher gepusht. Ik vind het opvallend dat de verdediging zo hard is, is het omdat het Sony is?

En Bro? Wat ben je, 12? Als je dat als afsluiter van je argument er aan plakt omdat je dan harder geroepen hebt en dus gelijk hebt, krijg je dan virtuele centimeters erbij? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')