Samen volgens mij ... Tom zegt dat ie nog kan overleggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Tyron heeft PON lijkt het. Die is blij maar baalt ook dat ie moet nomineren.
Je neemt een abbo op videoland en die doet het gewoon. Je neemt geen abbo op bb.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:27 schreef Harry het volgende:
Die SL blijft toch elke keer superkinderachtig!
Alsof we er niet snel achter kunnen komen wat er plaatsgevonden heeft.
En, je zal een abonnement genomen hebben om ALLES 24/7 live te bekijken. Vooral de spellen... Dan voel je je toch flink belazerd!
Zonder Abo geen streams.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je neemt een abbo op videoland en die doet het gewoon. Je neemt geen abbo op bb.
Zijn nog niet open zover ik weetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar wat zat er nu dan in? Of is dat niet duidelijk?
Ging over Lenie. Ze heeft het idee dat hij haar niet mag maar weet niet waar hij dat in die korte tijd op baseert.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Net in de badkamer zei Alice dat ze bij iemand geen goed gevoel heeft. Sonja zei dat ze met.die persoon moet praten. Weet niet over wie het ging dat kreeg ik niet mee
Oke ik dacht tom maar had geen naam meegekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over Lenie. Ze heeft het idee dat hij haar niet mag maar weet niet waar hij dat in die korte tijd op baseert.
Via de browser werkt het geluid op goplay hier gewoonquote:
Als Eslie naar huis gaat dan huur ik een reclamevliegtuigje waar op staat: "het is heel hard, maar dat is het spel".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ja.. het is heel hard, maar dat is het spel.
Ik vind het wel redelijk klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Harry het volgende:
Tom suggereert dat het unfair is dat ze twee kistjes tegelijk hebben gepakt.
Ashley: iedereen heeft de kans gehad. Dit was voor ons het moment om te doen.
Tom: maar gelijk twee....
Ashlay: maar dat is wel het spel Tom. Je had misschien anders gehoopt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |