abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2024 @ 12:42:44 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212049743
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nagorno-Karabach ook wel een recent voorbeeld van genocide maar schijnt geen probleem te zijn.
Yep, die was ik nog vergeten. Helemaal een "mooi" voorbeeld gezien de toestand met de blokkade van levensbehoeften door de Azeri om de regio.
pi_212050432
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Yep, die was ik nog vergeten. Helemaal een "mooi" voorbeeld gezien de toestand met de blokkade van levensbehoeften door de Azeri om de regio.
Ook indirect beetje ontopic, gezien de steun van Israel aan Azerbeidzjan, en Iran aan Armenie.

Uiteindelijk komt het allemaal bij elkaar. Ze zeggen dat je de liefde nog beter voelt, als je af en toe een genocidetje doet. *;
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 13:42:13 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212050439
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 12:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Nagorno-Karabach ook wel een recent voorbeeld van genocide maar schijnt geen probleem te zijn.
geen idee, niet zo gevolgd tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212050548
Als je luchtballonnen vervangt voor genocide bij het liedje 10.000 luchtballonnen van k3, dan is genocide ineens heel gezellig en lief.

Omdenken. Maar je moet wel willen.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:42:25 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212051116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 13:49 schreef theunderdog het volgende:
Als je luchtballonnen vervangt voor genocide bij het liedje 10.000 luchtballonnen van k3, dan is genocide ineens heel gezellig en lief.

Omdenken. Maar je moet wel willen.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/gcn18jvhl
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:53:19 #31
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212051225
twitter

75% van Khan Younis in handen van IDF, Noord-Gaza is wel klaar, middenstuk wordt nu het laatste van schoongeveegd.

Laatste zootje zit straks in Rafah, gladgeschoren en klaar om er tussenuit te knijpen. Dat krijgt nog wel een staartje van jaren à la de daders van München om die in het buitenland alsnog op te ruimen.

Dus dan blijft straks de enige relevante vraag hoe ze Gaza vorm willen en kunnen gaan geven zodat er geen raketten of andere ellende meer uit komt zeilen en ontwikkelingsgeld niet weer verdwijnt in Qatarese bubbelbaden.
pi_212051275
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 11:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Eens. Ken maar weinig clubs die zich zo hard verzetten tegen mensenrechten als Hamas.
Er is niets wat Hamas gedaan heeft wat tegen mensenrechten ingaat en niet door Israël in het 10 voud is gedaan.

Noem het maar op.
pi_212051357
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:00 schreef Chadi het volgende:

[..]
Er is niets wat Hamas gedaan heeft wat tegen mensenrechten ingaat en niet door Israël in het 10 voud is gedaan.

Noem het maar op.
De doodstraf voor homo's.

Kijk nu al uit naar je stilte, jij bak of ontwijking.
pi_212051358
EU adds Hamas chief Sinwar to terror list, freezes assets
The European Union officially adds Hamas leader Yahya Sinwar to its terrorist list. Sinwar’s assets in EU member states will be frozen, and no economic resources can be made available to him from EU states.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212051385
Father of released hostage Emily Hand says Israel critics ‘don’t know a thing’
Thomas Hand, the father of 9-year-old former hostage Emily Hand, dismisses criticisms from anti-Israel activists that the country’s response to the Hamas onslaught is disproportionate, saying they are ignorant of reality.

Irish-Israeli Hand is asked about this in an interview with the UK’s Piers Morgan.

“They don’t know a thing,” Hand says impassionedly.

“We are living it, OK?” he says. “You have no right to even speak to me. Have you ever been to Israel, ever, any one of you saying ‘it’s disproportionate,’ any one of you coming to see ‘apartheid’ in this country? It doesn’t exist, you idiots. It doesn’t exist.”

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212051439
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Aether het volgende:
EU adds Hamas chief Sinwar to terror list, freezes assets
The European Union officially adds Hamas leader Yahya Sinwar to its terrorist list. Sinwar’s assets in EU member states will be frozen, and no economic resources can be made available to him from EU states.
Nou wat een voortvarende snelheid weer zeg.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:28:11 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212051552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Noem het maar op.
Heb je alleen hun kernwaarden en missie al eens doorgenomen? Man man man man :')

Ziek dat je dit zo denkt en post
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:28:37 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212051562
Is er al een update wat Kaag aan het doen is tegenwoordig?
pi_212051592
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Heb je alleen hun kernwaarden en missie al eens doorgenomen? Man man man man :')

Ziek dat je dit zo denkt en post
We kunnen enkel concluderen dat joden, ongelovigen en homoseksuelen geen mensen zijn volgens @chadi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 15:31:33 ]
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:33:19 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212051616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We kunnen enkel concluderen dat joden, ongelovigen en homoseksuelen geen mensen zijn volgens @:chadi.
Ik vraag me altijd af waarom mensen die dit werkelijk zo vinden en voelen, in een land als Nederland wonen en blijven wonen.
Grote errors in mijn hoofd iig.
pi_212051637
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik vraag me altijd af waarom mensen die dit werkelijk zo vinden en voelen, in een land als Nederland wonen en blijven wonen.
Grote errors in mijn hoofd iig.
Twee redenen. Te laf om zelf te sneuvelen voor hun denkbeelden en hier kunnen ze het verspreiden.

Oh en de derde: ze zijn zelf ook zondigers, maar niet rijk genoeg om te leven zoals de "vrome" poepseks rijkelui in Dubai. Dan is het hier toch veiliger.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 15:37:32 ]
pi_212051690
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:10 schreef Aether het volgende:
Father of released hostage Emily Hand says Israel critics ‘don’t know a thing’
Thomas Hand, the father of 9-year-old former hostage Emily Hand, dismisses criticisms from anti-Israel activists that the country’s response to the Hamas onslaught is disproportionate, saying they are ignorant of reality.

Irish-Israeli Hand is asked about this in an interview with the UK’s Piers Morgan.

“They don’t know a thing,” Hand says impassionedly.

“We are living it, OK?” he says. “You have no right to even speak to me. Have you ever been to Israel, ever, any one of you saying ‘it’s disproportionate,’ any one of you coming to see ‘apartheid’ in this country? It doesn’t exist, you idiots. It doesn’t exist.”

[ twitter ]
Exact het probleem met de Israëliërs. Ontkennen het gewoon want dan bestaat het niet.
pi_212051715
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De doodstraf voor homo's.

Kijk nu al uit naar je stilte, jij bak of ontwijking.
https://www.france24.com/(...)tel-aviv-gay-centre-

Zoiets?
Of ga je hier nou beweren dat homo's in Israël dezelfde rechten hebben als hier?
pi_212051774
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zoiets?
Of ga je hier nou beweren dat homo's in Israël dezelfde rechten hebben als hier?
Deze post maken nadat je net dit hebt geschreven zou banwaardig moeten zijn:
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:42 schreef Chadi het volgende:

[..]
Exact het probleem met de Israëliërs. Ontkennen het gewoon want dan bestaat het niet.
Wel grappig dat ik een ontwijking voorspelde en een ontwijking krijg. Ik heb hier enige ervaring opgedaan met extremisten en ze zijn allemaal hetzelfde.
pi_212051831
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Deze post maken nadat je net dit hebt geschreven zou banwaardig moeten zijn:
[..]
Wel grappig dat ik een ontwijking voorspelde en een ontwijking krijg. Ik heb hier enige ervaring opgedaan met extremisten en ze zijn allemaal hetzelfde.
Ga je het nu ontkennen?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:57:29 #46
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212051832
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zoiets?
Dat is toch totaal niet hetzelfde als in de wetgeving en handhaving expliciet homoseksuelen vervolgen?
pi_212051862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is toch totaal niet hetzelfde als in de wetgeving en handhaving expliciet homoseksuelen vervolgen?
En waarom is dit dan mogelijk en wordt het niet gehandhaafd? Waarom zijn er gay tenten in Ramallah?

https://www.oneworld.nl/i(...)mo-in-palestina-was/

Maar terug naar het voorbeeld dat Hamas ergere dingen doet dan Israel en daarom terroristisch zijn en Israel niet.

Is een homo vermoorden erger dan een kind van 6 maanden?
pi_212051883
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ga je het nu ontkennen?
Je kwam niet met een voorbeeld van de Israëlische staat die homo's executeert, laat staan een voorbeeld dat 10x erger was dan wat hamas aan het doen was. Er is dus niks te ontkennen door mij want je hebt alleen een halfslachtige jij-bak en een ontwijking laten zien.
pi_212051916
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:00 schreef Chadi het volgende:

[..]
En waarom is dit dan mogelijk en wordt het niet gehandhaafd? Waarom zijn er gay tenten in Ramallah?

https://www.oneworld.nl/i(...)mo-in-palestina-was/

Maar terug naar het voorbeeld dat Hamas ergere dingen doet dan Israel en daarom terroristisch zijn en Israel niet.

Is een homo vermoorden erger dan een kind van 6 maanden?

In je eigen bron staat dat ze wel degelijk handhaven tegen homogeweld :')

En bij gebrek aan argumenten wederom de ontwijking naar een ander onderwerp: namelijk kinderen.
pi_212051985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:00 schreef Chadi het volgende:

[..]
En sinds wanneer ligt Ramallah in Gaza? Daarbij als je het artikel van OneWorld ( :') ) leest zijn het plekken waar gays zouden samenkomen, niet dat het gaybars zijn. Die vindt je overigens wel in Israël.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')