abonnement Unibet Coolblue
pi_212068192
De coll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212068230
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:37 schreef Blues het volgende:
De coll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach wat vervelend, voor jullie maar ook voor haar
We have far more in common than that which devides us..
pi_212068242
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:37 schreef Blues het volgende:
De coll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is balen. Voor beide partijen, of heeft ze het zelf niet door?

Bij ons zou 1 feb een nieuwe beginnen. Dus diverse projecten ff on hold, want hij heeft de IT kennis die we missen. Gister mail: hij komt niet. Oude werkgever deed beter bod om 'm te houden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212068288
@Sarabi ben je ook op het Winterbierfestival in Devsko de 27ste? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212068384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:39 schreef Syrena het volgende:

[..]
Dat is balen. Voor beide partijen, of heeft ze het zelf niet door?

Bij ons zou 1 feb een nieuwe beginnen. Dus diverse projecten ff on hold, want hij heeft de IT kennis die we missen. Gister mail: hij komt niet. Oude werkgever deed beter bod om 'm te houden.
Ik weet echt niet of ze het zelf doorheeft... ze geeft weinig aan.Vraagt veel, dat is prima maar vaak pas na eindeloos een order te lezen.
Bij haar vraag weet je meteen al dat ze er niets van snapt.
Klikt ook nu nog na weken van hot naar haar doelloos rond zonder te vinden wat ze zoekt.
Staart lang naar scherm bij simpele dingen die ze toch echt al een paar weken doet, alsof t niet binnenkomt. Bladert eindeloos in de protocollenmap en gaat t dan ook nog eens uitgebreid overschrijven en eindeloos nalezen.
Vorige week vroeg de TL of ze waar kon nemen op onze andere, kleine zusterpoli.
Daar gaan we nu een stokje voor steken, 1 poli inwerken lijkt al al veel te veel.
Nu zei ze toen ik meer doorvroeg dat het haar regelmatig boven t hoofd groeit.

Ze zit ook heel veel op haar mobiel. Daar erger ik me dan weer aan :')
Maar ja... alleenstaande moeder...

Vrijdag maar eens met TL en haar gesprekje regelen want zo gaat t niet.

Das balen van de weer teruggekaapte!!
pi_212068580
@Tele6 kijk nou. Deed ze helemaal uit zichzelf _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212068615
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Sarabi ben je ook op het Winterbierfestival in Devsko de 27ste? *O*
Nee helaas niet :)
pi_212068633
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212068639
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee helaas niet :)
Ow, okee :) Jammer :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212068899
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was tot vandaag kayotic kitchen volledig en compleet vergeten. ;(
Haar recepten waren briljant. Daarvan heb ik er nog ee aantal kunnen redden.

Op twitter is het een zeer irritant wijf. Betweter. Stalkt Harry en Meghan heeft het gedaan.
Heel goed voor mijn dagelijkse portie ergernis. |:( :R
pi_212069155
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik weet echt niet of ze het zelf doorheeft... ze geeft weinig aan.Vraagt veel, dat is prima maar vaak pas na eindeloos een order te lezen.
Bij haar vraag weet je meteen al dat ze er niets van snapt.
Klikt ook nu nog na weken van hot naar haar doelloos rond zonder te vinden wat ze zoekt.
Staart lang naar scherm bij simpele dingen die ze toch echt al een paar weken doet, alsof t niet binnenkomt. Bladert eindeloos in de protocollenmap en gaat t dan ook nog eens uitgebreid overschrijven en eindeloos nalezen.
Vorige week vroeg de TL of ze waar kon nemen op onze andere, kleine zusterpoli.
Daar gaan we nu een stokje voor steken, 1 poli inwerken lijkt al al veel te veel.
Nu zei ze toen ik meer doorvroeg dat het haar regelmatig boven t hoofd groeit.

Ze zit ook heel veel op haar mobiel. Daar erger ik me dan weer aan :')
Maar ja... alleenstaande moeder...

Vrijdag maar eens met TL en haar gesprekje regelen want zo gaat t niet.

Das balen van de weer teruggekaapte!!
Mja, zo hebben wij er ook een aantal :{ gelukkig kan het niet veel kwaad bij ons, alleen af en toe boze leners. Boeken op verkeerde naam, of leners 3x invoeren.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212069205
Heeft het z-huis geen bieb Blues? Kan ze daar gaan werken O+ (zo gaat dat bij ons, andere afd kunnen er niks mee, hoppp). Verder hele leuke, aardige meiden, echt. Maar af en toe 8)7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212069475
Wat frustrerend van die afspraken zo @Syrena! Dat er blijkbaar in de verwijzing ook niet genoeg informatie stond om dit ook al uit af te leiden.

Ik kookte voor de tweede avond op rij een vers en gezond avondmaal *O*
Vanochtend heel vroeg even langs huisarts voor op kweek laten zetten, daarna naar uni, twee afspraken, weer naar huis, een online afspraak en daarna heb ik 1.5 uur in coma gelegen op de bank. Merk dat ondanks dat ik me vorige week veel minder ziek voelde dan vorige keer, de energie toch nog niet helemaal 100% terug is. Maar gelukkig niet super druk deze week, behalve dat nichtje zaterdag weer komt slapen O+ .

Morgen weer sporten met de personal trainer, wel zin in. Ik merk ook dat ik nog wat last heb van mn rug, wat een beetje triggert, maar denk ik vooral komt van een week nauwelijks bewegen. Beetje spierpijn/stijfheid. Meestal als ik bij PT geweest ben, is dat erna dan een stuk beter. En gewoon fijn weer even deur uit en lekker op positieve manier met mn lijf bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 17-01-2024 20:17:10 ]
pi_212070218
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:41 schreef Syrena het volgende:
Heeft het z-huis geen bieb Blues? Kan ze daar gaan werken O+ (zo gaat dat bij ons, andere afd kunnen er niks mee, hoppp). Verder hele leuke, aardige meiden, echt. Maar af en toe 8)7
Ja echt he... vinkje bij 'ongeschikt' al is ze wel echt een lieve meid.
pi_212070676
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:12 schreef Vanyel het volgende:
Zuurkoolstamp met portobello olie O+
Boh. Ik zag mooie portobello's liggen bij de streekwinkel voor slechts 50 cent maar ik heb al 8 kilo groente in huis.
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was tot vandaag kayotic kitchen volledig en compleet vergeten. ;(
Jaloers :{

@Syrena, wat een dag! En dan nog zo weinig opgeschoten ook.

Vlindertje, wat heb je gekookt?
Spoilers!
pi_212070804
@Lucky_Strike 8 kilo groente in huis :o wat heb je allemaal? Uit eigen moestuin?

Ik kookte gister in ketjap gemarineerde tempeh (niet zelf gemarineerd) met tauge en udon noodles, vandaag Cambodjaanse wokgroente (gele wortel, peultjes, rode paprika en tauge) met vega runderwokreepjes en udon noodles. Morgen zelfde als vandaag.

Beide lekker, al zijn de udon noodles niet echte udon noodles zoals ik ze wilde. Plat, ipv rond. Lijkt meer een soort dunne tagliatelle dan die lekker dikke ronde noodles, dus volgende keer maar eens bij Toko kijken ofzo daarvoor.
pi_212070858
Oh, en ik had zojuist een match op breeze! Dus binnenkort weer een date. Hij moet de datumprikker nog invullen. Wel beetje jong, maar nouja. Zn profiel was wel leuk. Vind breeze toch wel fijn, aan ene kant ben ik wat kritischer omdat je echt meteen op date moet ook, aan andere kant vind ik het wel heerlijk dat ik niet hoef na te denken over leuke openingszinnen ofzo. Gewoon match datumprikker date, geen gechat.
pi_212070906
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en ik had zojuist een match op breeze! Dus binnenkort weer een date. Hij moet de datumprikker nog invullen. Wel beetje jong, maar nouja. Zn profiel was wel leuk. Vind breeze toch wel fijn, aan ene kant ben ik wat kritischer omdat je echt meteen op date moet ook, aan andere kant vind ik het wel heerlijk dat ik niet hoef na te denken over leuke openingszinnen ofzo. Gewoon match datumprikker date, geen gechat.
Okee ik WEET dat dit een slecht idee is, maar ehm, breeze? Ik vraag dit voor een vriend.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212070945
Sneeuw in Limburg *O*

Daarom slaap ik vanavond in Amersfoort :') Mis ik alle code verkeersinfarct pret -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212071030
quote:
11s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Okee ik WEET dat dit een slecht idee is, maar ehm, breeze? Ik vraag dit voor een vriend.
Haha Breeze is een dating app. Waarvan het idee dus is om niet eindeloos te chatten, maar dat "zoals vroeger" te bewaren voor op de date. Dus je krijgt profielen te zien, en als je dan een match bent opent er geen chat zoals 'normaal', maar moet je betalen voor je date (inclusief eerste drankje is dat) en daarna een datumprikker invullen. Dan wordt er een datum geprikt, en een dag voor de date wordt de locatie bekendgemaakt. Je kunt zelf aangeven in welke steden je wil daten maar zij kiezen dan het cafe. Drie uur voor de date opent dan een chat, voor als je te laat bent of zoiets.
pi_212071041
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sneeuw in Limburg *O*

Daarom slaap ik vanavond in Amersfoort :') Mis ik alle code verkeersinfarct pret -O-
Vervolg op de training van vorige keer?
pi_212071043
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:58 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike 8 kilo groente in huis :o wat heb je allemaal? Uit eigen moestuin?

Ik kookte gister in ketjap gemarineerde tempeh (niet zelf gemarineerd) met tauge en udon noodles, vandaag Cambodjaanse wokgroente (gele wortel, peultjes, rode paprika en tauge) met vega runderwokreepjes en udon noodles. Morgen zelfde als vandaag.

Beide lekker, al zijn de udon noodles niet echte udon noodles zoals ik ze wilde. Plat, ipv rond. Lijkt meer een soort dunne tagliatelle dan die lekker dikke ronde noodles, dus volgende keer maar eens bij Toko kijken ofzo daarvoor.
Gezonde maaltijden ^O^

Ik weet niet of het echt 8 kilo is. Kan best meer of minder zijn. Even uit mijn hoofd:

4 kleine pompoenen
Witte kool
Rode kool (tuin)
2 pakjes bieten
Halve Chinese kool
3 mini paksoi
Krop ijsbergsla
Halve komkommer
1,3 kilo cherrytomaten
Half zakje rucola
1,5 zakje radijs
6 avocado's
150g spinazie
2 koolrabi (tuin)
2 mini venkel (tuin)
10 preien (groeien nog in tuin)
4 palmkoolplanten (groeien nog)
2 speuitkoolplanten (groeien nog)
En dan nog een vriezerlade vol.

3 kilo zoete aardappel
5 kilo kruimige aardappels
5 kilo vastkokers (tuin)

En dit kreeg ik net bij de streekwinkel in een tgtg pakket:
Spoilers!
pi_212071077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha Breeze is een dating app. Waarvan het idee dus is om niet eindeloos te chatten, maar dat "zoals vroeger" te bewaren voor op de date. Dus je krijgt profielen te zien, en als je dan een match bent opent er geen chat zoals 'normaal', maar moet je betalen voor je date (inclusief eerste drankje is dat) en daarna een datumprikker invullen. Dan wordt er een datum geprikt, en een dag voor de date wordt de locatie bekendgemaakt. Je kunt zelf aangeven in welke steden je wil daten maar zij kiezen dan het cafe. Drie uur voor de date opent dan een chat, voor als je te laat bent of zoiets.
ah okee. Nou ik moet zeggen, ik bewonder echt hoe ze zich in allerlei bochten proberen te wringen om bepaalde groepen bij het gebeuren te betrekken. Echt waar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212071368
@Lucky_Strike _O_
@Dr_Flash wat bedoel je met bepaalde groepen en in allerlei bochten wringen?
pi_212071400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike _O_
@:Dr_Flash wat bedoel je met bepaalde groepen en in allerlei bochten wringen?
Nou ja, dating apps die zich echt wel verdiepen in de markt en waar precies de behoefte ligt. Op zich waardeer ik dat echt wel.

Maar ja, ik denk ook wel dat ik gewoon niet representatief ben. Dat ik gewoon dating apps en inderdaad heel dat gebeuren gewoon voorbij ben. Dus ja, let maar niet op mij :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')