Wie wil daar nou overheen dan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:50 schreef einzeinz het volgende:
Ze heeft nu ineens gevoelens voor Tom terwijl ze gisteren nog een avontuurtje met Tyron zag zitten.
Weet je, voor mij mag ze er uit maar als ze aan het ketsen gaat, kan Big Brother 2024 alsnog interessant gaan worden. Dus ik gun haar nog een week of 2.
Ik zie het alleen Randy doen, maar eigenlijk ook niet, maar als, dan hijquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:58 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wie wil daar nou overheen dan.
desconocido betekend ''onbekend'' Als ik dan zoek op Facebook ''Ariana desconocido'' zie ik idd dit profiel, ze lijkt me slanker, 2 likes brengen me niets verder. als ik dan verdere zoekresultaten bekijk zijn er heel veel Arian's desconocido, omdat het dus betekend onbekend, schijnt dus veel gebruikt te worden.quote:
Deze is nog duidelijker, ze wordt getagd en antwoord , zie je de nieuwe naamquote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heet denk ik Ariana van Melick. Freitas-Mauricio is denk ik een toevoeging vanuit haar Braziliaanse roots.
Ik vermoed dan dit dan haar broer is :
https://partyflock.nl/user/1193739:Dj-Robba
https://partyflock.nl/artist/73214:Robson-Freitas
Freitas? Zou ze familie zijn van Isaac? (EJVJL)quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als ik zoek op Ariana Melick Freitas-Mauricio, heeft iemand haar 4 jaar geleden getagd in een bericht, en als ik dan met mn muis op die naam ga staan, komt er weer die Ariana Desconocido te staan, ze heeft dus idd haar naam veranderd voor BB denk ik
[ link | afbeelding ]
Deze foto vertelt haar hele persoonlijkheid in 1 foto.quote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deze is nog duidelijker, ze wordt getagd en antwoord , zie je de nieuwe naam
[ link | afbeelding ]
hmm als ik zoek op die naam is ze volgens mij ook een beetje stout , maar ze heeft op die website haar naam en profiel veranderd, en sinds kort kan ik op google niet meer rechter muis ''in cache'' vinden, dus kan niet zien hoe de website was voor ze haar profiel heeft verwijderdquote:
Ze heeft idd in Monnickendam gewoondquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog 1 dan .. haar broertje voetbalde bij SV Marken. Dus je zou denken dat ze is opgegroeid op Marken, of all places. Of aan de overkant, Monnickendam.
http://www.schoutenenterprises.com/MesMarken/Marken_Nieuws58.htm
Wel een beetje raar dat mensen zo grondig onderzoek naar haar doen, tot zelfs gemeentelijke brieven over milieuhygiënische bodemkwaliteit aan toe 😅quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft idd in Monnickendam gewoond
Haha dit snap ik inderdaad ook niet helemaal. Zo interessant is ze ook weer nietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat mensen zo grondig onderzoek naar haar doen, tot zelfs gemeentelijke brieven over milieuhygiënische bodemkwaliteit aan toe 😅
Weet je dat hoor voorletters A.M. zijn? En dit is een brief aan de gemeente Waterland, dus niet haar adres, maar het adres van de gemeente Waterland waar een mevrouw A.M. van Melick werkzaam was op dat moment.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze heeft idd in Monnickendam gewoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Ik dacht dat ze het wel begrepen had”, horen we in de livestream uit de mond van Ashley. “Neen, ze heeft het twee keer gedaan”, reageert Ariana op haar beurt.
“Ik vind dat echt niet oké, ik neem echt afstand van haar”, gaat Ariana verder.
“Echt waar, ik snap dat echt niet man. Als je dan nog een hechte vriendin bent, dan zou je nog denken ‘moet dit’”, vult Ashley aan. Blijkbaar is er een aanraking van een vrouw bij Ariana geweest, een aanraking waar zij niet blij mee was.
Ariana geeft in het gesprek aan dat ze er met Big Brother over heeft gesproken. “Ik zei tegen hem ‘ik ga haar daar niet over aanspreken, want dan gaat het heel groot worden, dat wil ik niet. Maar als jullie het niet doen, doe ik het. Maar de eerste keer dat ze het weer doet, trek ik haar door het hele huis, camera’s of niet, laat de beveiliging maar komen. Daar blijf je met je poten af, dan ga ik hier écht een scène van maken”, besluit Ariana.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zo te zien krijgt ze genoeg te eten in 't BigBrother huisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:07 schreef rinardo het volgende:
Ariana, Als ik ga dan ga ik als de bom
[ link | afbeelding ]
Zijn daar beelden van? Misschien kunnen we na 3 weken Big Brother alsnog van Ariana genieten?quote:Op zondag 4 februari 2024 07:34 schreef ThijsTH het volgende:
Die kop stond echt op onweer toen ze die draaideur uitstapte de studio in![]()
Ja heb in de COS wel beelden ervan gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 05:34 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Misschien kunnen we na 3 weken Big Brother alsnog van Ariana genieten?
quote:
Kortom, ze komt uit Amsterdam en daarom noemde ze Tom schat?quote:
joh die meid moet je sowieso niet serieus nemenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:26 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Kortom, ze komt uit Amsterdam en daarom noemde ze Tom schat?
Vervolgens dacht ze dat Tom haar niet aardig vond en daarom moest Karen vragen of Tom haar wel of niet leuk vond? Had er dus niets mee te maken dat ze Tom wel leuk vond want dat was dus niet zo volgens haar.
Ligt het aan mij of liegt ze waar ze bij staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |