En die theatertour met Jim waarvoor die de show verliet ging nooit door volgens mij omdat toen Covid kwamquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Shell verse broodjes in de koelkast reclame
![]()
Ja daarom ging hij weg inderdaad, omdat BNNVARA vond dat hij het niet kon combinerenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
En die theatertour met Jim waarvoor die de show verliet ging nooit door volgens mij omdat toen Covid kwam
In de avond theater doen én mensen welkom heten in het warme bad is ook lastig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja daarom ging hij weg inderdaad, omdat BNNVARA vond dat hij het niet kon combineren
Nee, ik heb niks met tv behalve een beetje romantische meuk zoals FD kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is ex programma directeur SBS6Wel interessant om te volgen als je van tv houdt.
Ben wel benieuwd wanneer first dates zou stoppen. Ken iemand die zich had opgegeven en daar zijn ze nog date voor aan 't zoeken. Misschien nog half seizoentje na de zomer ofzo hopelijk. Het concept is ook wel een beetje voorbij ondanks dat het nog wel vermakelijk is.
Ja, laten we het hopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind het ook jammer als het stopt! Maar ja, misschien komt er iets leukers voor in de plaats.
Warm bad @ lang leve de liefde topic. Alleen post er bijna niemandquote:
Duurt nog wel tot minimaal zomer hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze zullen zeker tot het eind van de maand doorgaan toch?
Februari staat @cherrycoke klaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze zullen zeker tot het eind van de maand doorgaan toch?
Oh @cherrycoke , ik vind jou geen gekkie hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een binnenkomer. First Dates stopt er mee. Maar ook een No-Shit-Sherlock natuurlijk. Concept volledig uitgemolken. Van leuk en nieuw naar nog een reeks maken. Toen kwam de klad er in met Ladyboys, drag queens hier en daar een Bn' er daten, naar links woke naar gekkies. Tsja imho geen wonder dat de koek op is.
So, jij durftquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een binnenkomer. First Dates stopt er mee. Maar ook een No-Shit-Sherlock natuurlijk. Concept volledig uitgemolken. Van leuk en nieuw naar nog een reeks maken. Toen kwam de klad er in met Ladyboys, drag queens hier en daar een Bn' er daten, naar links woke naar gekkies. Tsja imho geen wonder dat de koek op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |