Daar staat ook een langere versie.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het lijkt op een B-kantje van Cascada
(Oh dit zei ik een pagina terug ook al)
Ik was dat dus alweer vergeten dat er al eerder een fragment was. Ik kan zeggen dat het de leeftijd is maar het zegt vooral veel over m'n interesse in dit lied.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar staat ook een langere versie.
Ik kan me er overigens ook weinig bij voorstellen dat dit veel gaat doen op het ESF.
Met 60 posts in meer dan een maand ben je niet de enige die dat heeftquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was dat dus alweer vergeten dat er al eerder een fragment was. Ik kan zeggen dat het de leeftijd is maar het zegt vooral veel over m'n interesse in dit lied.![]()
Bij een rave denk ik meer aan techno. Dit is gewoon een commerciële danceplaat.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen raver, maar dit lijkt me geen raveliedin vergelijking bijvoorbeeld met de muziek van Eat Sleep Rave Repeat
Zonder geluid heeft het veel weg van Alizee.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze vind ik iets beter klinkenNog steeds een vrij matig nummer, maar wat minder ruis
Ik hou ook wel van Eurodancequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef Meridiaan het volgende:
Lekkere inzending hoor, dansbaar. Ik houd wel van Eurodance
Ja we beginnen met een rave en eindigen met een ravequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Dit gaat de tweede halve finale openen. Mark my words!
(En we gaan afsluiten met hakkkuuhh met Joostje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |