Thuiswerken en in een opgesloten wereldje zitten, ik zou het niet normaal noemen. Ik ga nog liever dood joh.quote:
Geloof er niks van.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier toch echt plaksneeuw, gelukkig hier vanaf donderdag helemaal weg.
Gladde stoepen.quote:
Maar dat stelt toch niemand. Je kunt de meeste banen (vergelijkbaar) prima op zeg 15 min rijafstand uitvoeren.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thuiswerken en in een opgesloten wereldje zitten, ik zou het niet normaal noemen. Ik ga nog liever dood joh.
Regel jij dan even dat de mensen, die dit willen, precies de vacature vinden waarbij het werk 15 minuten van huis is?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar dat stelt toch niemand. Je kunt de meeste banen (vergelijkbaar) prima op zeg 15 min rijafstand uitvoeren.
Waarom moet Persoon A vanuit Eindhoven naar Nijmegen en Persoon B vice versa.
Waarom blijft Persoon A niet in de regio Eindhoven en Persoon B niet in de regio Nijmegen.
Voor 95% van de mensen is dat heen en weer gereis echt niet nodig. Dat maken ze hooguit zichzelf wijs.
Ehhh er is meer dan grote steden hequote:Op maandag 15 januari 2024 09:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar dat stelt toch niemand. Je kunt de meeste banen (vergelijkbaar) prima op zeg 15 min rijafstand uitvoeren.
Waarom moet Persoon A vanuit Eindhoven naar Nijmegen en Persoon B vice versa.
Waarom blijft Persoon A niet in de regio Eindhoven en Persoon B niet in de regio Nijmegen.
Voor 95% van de mensen is dat heen en weer gereis echt niet nodig. Dat maken ze hooguit zichzelf wijs.
Edit: overigens zouden bedrijven daar ook een pro actieve rol in moeten vervullen.
Heuj!quote:Op maandag 15 januari 2024 09:19 schreef StateOfMind het volgende:
Het sneeuwt nu toch redelijk in de regio Nijmegen.
En het blijf nog liggen ook
Nee echt, ik woon in een dorp. Maar ik denk pak wat voorbeelden die iedereen zich direct kan inbeelden.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ehhh er is meer dan grote steden he.
Daarom ook dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen he. Het is alleen niet heel logisch. Maar de mens is een eigenwijs en vreemd wezen, mezelf 100% incluis. En vreemd is niet per se verkeerd hoorquote:Op maandag 15 januari 2024 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Regel jij dan even dat de mensen, die dit willen, precies de vacature vinden waarbij het werk 15 minuten van huis is?
We zitten ook nog eens niet 30 jaar bij dezelfde werkgever, hè.
Wij houden ook van jou.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik woon 5 minuten van werk en vind jullie allemaal gek.
Wacht maar tot je hoort van iemand die ik ken die in letterlijk hetzelfde gebouw als z'n werk woont.quote:
Een kat doet weinig anders in het leven dan op een vensterbank prinses zijn en slapen, dus ik vind dit niet vreemd.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik woon 5 minuten van werk en vind jullie allemaal gek.
Ja precies dit. Leven om te werken (en dan ook nog om de zakken van een ander te vullen)quote:Op maandag 15 januari 2024 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet er zelf niet aan denken om naast 8 uur per dag, en een uur pauze in totaal (dan zit je al op 9 uur) ook nog eens 2 uur reistijd per dag te hebben.
Dan ben je 11 uur per dag werkgerelateerd bezig (waarvan 3 uur onbetaald).
Dan hou je amper tijd over voor jezelf na het eten en het huishouden.
Ik zou het niet willen.
Ik woon in een gehucht van nog geen 800 inwoners.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ehhh er is meer dan grote steden he.
Ga je nu deze Fok!ker openbaren?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort van iemand die ik ken die in letterlijk hetzelfde gebouw als z'n werk woont.
En dat is exemplarisch voor heel Nederland?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon in een gehucht van nog geen 800 inwoners.
En binnen 10 autominuten liggen een grote stad en een heel groot dorp.
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja precies dit. Leven om te werken (en dan ook nog om de zakken van een ander te vullen)
Nouja veel mensen zouden toch zoveel uur moeten draaien om überhaupt ergens te kunnen wonen. Als je in een grotere stad bijvoorbeeld bij een supermarkt fulltime zou werken kun je niet eens meer dan een kamer huren (los van sociale huur met wachtrij).quote:Op maandag 15 januari 2024 09:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja precies dit. Leven om te werken (en dan ook nog om de zakken van een ander te vullen)
Dat heen en weer gereis is enkel niet nodig omdat veel werk ook gewoon thuis gedaan kan worden. Dat de meeste vergelijkbare banen binnen 15 minuten zouden kunnen is echt dikke onzin.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee echt, ik woon in een dorp. Maar ik denk pak wat voorbeelden die iedereen zich direct kan inbeelden.
Nog een kat gespot.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, net zozeer als jouw opmerking dat niet is.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat is exemplarisch voor heel Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |