Zelfs in Zuid Limburg tegenvallend dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan, output van UKMO model lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk omdat de andere modellen wel redelijk eens zijn waar ongeveer de grens ligt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zelfs in Zuid Limburg tegenvallend dan?
Ik denk in het meest gunstige geval tot aan de grote rivieren..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan, output van UKMO model lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk omdat de andere modellen wel redelijk eens zijn waar ongeveer de grens ligt.
Is dat gunstig meer sneeuwval?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk in het meest gunstige geval tot aan de grote rivieren..
Je kan ook gewoon zelf kijken naar de voorspellingen van weerbureaus zelf en niet afhankelijk zijn van een stel journalisten die maar wat neer tikken op de lokale dagblad.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sneeuw voorspellen lukt blijkbaar niet zo supergoed.
Ik heb al gehoord voor mijn regio:
Mogelijk 7cm daarna een bom met 10 cm dan zelfs een periode helemaal geen sneeuw en gewone regen. Dan smeltende sneeuw en nu hoor ik terug sneeuw.
Yes, net boven Maastricht. Gelukkig werk ik morgen vanuit thuis. Maar we gaan het zien, sommige modellen zeggen net 5 cm, sommigen zeggen op z'n minst 10cm.quote:
Er staat wel eventueel stormachtig weer op de planning zondag. Modellen gaan tot windkracht 7/8 een beetje, zit je rond IJmuiden/Den Helder dat je windkracht 9 krijgt misschien?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:38 schreef Xenorium het volgende:
Voor mijn regio staat zondag een windkracht 9 op buienradar en ik woon niet eens aan de kust. Is dat een geintje of wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |