Ik ga dit jaar voor de diversiteitsbokaal.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:wimderon die miljoenen stukslaat op KUDUS, leg dat maar eens uit.
De lead out voor? Cavendish had Bol al en heeft professor Murkuf erbij gekregen. Lijkt me vrij zinloos om Kanter daar ook nog voor op te offeren.quote:Op zondag 14 januari 2024 08:58 schreef Fretwork het volgende:
Kanter gaat toch alleen maar in de lead out trein? Lijkt me iig de officiële lezing
Dat was ook mijn gedachte om op hem te bieden, maar ik werd behoorlijk overtoept.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor de diversiteitsbokaal.
Buiten dat rijdt Terengganu Polygon Cycling Team best wat koersen die meetellen. Die hij dan ook grotendeels rijdt hoop ik dan maar.
Fenomeen Budyak is nog wel vrij!quote:Op zondag 14 januari 2024 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte om op hem te bieden, maar ik werd behoorlijk overtoept.
Ik heb al wat gestuurd naar Knijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Wie zou nou een kalender met speelrondes maken? @:Mexicanobakker of @:knijn1985 zelf?
Anders wil ik dat vanavond wel even doen.
Die heeft ze nietquote:Op zondag 14 januari 2024 13:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is Hartthijs de Vries nu ook al een sprinter?
Ik ging ervan uit dat Gleb hoger in aanzien stondquote:Op zondag 14 januari 2024 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
De lead out voor? Cavendish had Bol al en heeft professor Murkuf erbij gekregen. Lijkt me vrij zinloos om Kanter daar ook nog voor op te offeren.
Ik hoop het van harte voor je, maar ik denk niet dat ik mijn geld er op in ga zetten.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gerben Thijssen
Andrea Bagioli
Filippo Zana
Felix Engelhardt
Fred Wright
Luke Lamperti
Victor Campenaerts
Jarne van de Paar
Valentin Ferron
George Jackson
Gleb Syritsa
Emīls Liepins
Franck Bonnamour
Lars Boven
Ben benieuwd of ik hier ver mee ga komen.
Rustaaaggghhhhquote:Op maandag 15 januari 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe is het intussen met de kalender? Is fijn als die er is als TDU begint zou ik zeggen. @:knijn1985
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |