Door verschillende redactieleden bedacht. De een wilde wat met geografie, de ander iets met een porto, de ander dat ze door de stad liepen in groepjes, de ander iets met een puzzel. De eindredacteur, weet je wat, we doen gewoon alles.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:02 schreef Felagund het volgende:
O ja, ze hebben ook nog de puzzel die ze moeten oplossen.
Dit is bedacht door een dronken redactie.
Ja. Terwijl het uiteindelijk helemaal nergens op slaatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:05 schreef Felagund het volgende:
Rik doet alsof het volkomen logisch was.
Meerdere mensen met het gelijk aantal goede antwoorden moeten worstelen met elkaar om uit te maken wie naar huis moet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gingen toch nog worstelen vandaag?
Ik ook niet echt. Maar dat heb ik al een paar jaar. Op zich nog steeds wel leuke dingen, maar ik zou denk ik niet meer kijken als er geen discussie omheen zou zitten met vrienden en/of hier.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Salina het volgende:
Ik voel "het" nog niet zo dit jaar met WidM helaas.
Vage opdrachten, saaie kandidaten.
Ik wacht (hoop) nog even op leuke locaties (Mexico staat op mijn to go-lijst) maar kan niet echt zeggen dat ik er echt de aandacht bij heb.
Plottwist?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef TLC het volgende:
Nu al de test ? hebben we haast vandaag ?
Dat vond hij niet erg.quote:
Allemaal tegen elkaar, als degene met het rode scherm wint, hoeft die niet naar huis.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gingen toch nog worstelen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |