Nicequote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog eentje om het af te leren.
[ afbeelding ]
Ben dol op winterthema's.quote:
Krijg je het vanzelf warm vanquote:
Echt wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je het vanzelf warm van
Ze lijkt op een Russische dame waar ik ooit een soort van relatie mee hadquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog eentje om het af te leren.
[ afbeelding ]
Is ook wel nodigquote:
Vanwege Poetin?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze lijkt op een Russische dame waar ik ooit een soort van relatie mee hadTip: begin nooit aan een Russische dame en al helemaal niet die uit Moskou
Ja, over een paar maanden mag ze wel een trui aantrekken.quote:
Prikken ze er nog doorheen!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, over een paar maanden mag ze wel een trui aantrekken.
Dat vinden wij niet erg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prikken ze er nog doorheen!
Hmmm... niet meer doen dan eh.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:03 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, vanwege het maximum op je creditcard
Nuchtere Nederlandse vrouwen zijn het helemaal sindsdienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... niet meer doen dan eh.
Oh, die zijn er vast genoeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nuchtere Nederlandse vrouwen zijn het helemaal sindsdien
Nederlandse vrouwen zijn van nature geen flirts, of in ieder geval gematigder met sensueel contact. Russische vrouwen gaan, hoe cliché, vooral voor de status en gooien direct alles in de strijd om de man binnen te halen. Als Nederlandse man is dat wat onwennig en als je je laat meeslepen hierin dan kom je altijd in drama terecht. Nederlandse vrouwen zijn wat dat betreft veel verstandiger en maken niet overal problemen van.quote:
Hmmm... weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn van nature geen flirts, of in ieder geval gematigder met sensueel contact. Russische vrouwen gaan, hoe cliché, vooral voor de status en gooien direct alles in de strijd om de man binnen te halen. Als Nederlandse man is dat wat onwennig en als je je laat meeslepen hierin dan kom je altijd in drama terecht. Nederlandse vrouwen zijn wat dat betreft veel verstandiger en maken niet overal problemen van.
Mijn ervaring hoor, geen gouden standaardquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... weet ik dat ook weer.
Weet ik en dat is prima.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mijn ervaring hoor, geen gouden standaard
Zeker nietquote:
LoLkequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh Stig en de zwijgende andere posters.![]()
Gelukkig dat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |