T boefje wil niet naar de cel.quote:
Ja die is echt wel verdwenenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T boefje wil niet naar de cel.
Waarschijnlijk zit het in Venezuela.
Ze hebben hem dan ook netjes de tijd gegeven om ook nog in te pakkenquote:
Koekje voor onderweg meequote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Swa! Jij moet levenslang brommen! Dus nu snel naar huis en je over twee weken hier melden! Ja?
OK
Die heb ik vrij zeker niet meerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Soms kom je oude dingen tegen,
op 12 juni 1985 heb ik mijn fietstestding gedaan voor V.V.N.
dat is lang geledenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Kwam ook mijn rapporten van de lagere school tegen.quote:
Beetje wat ik wel altijd om de zoveel tijd doe, in ieder geval als ik verhuis probeer ik zoveel mogelijk met schone lei te beginnenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
Heb ik ook nog allemaal en nooit meer naar omgekeken.
Kan eigenlijk allemaal weg.
Gooi je dan ook rapporten of andere dingen die je vaak jaren bewaart en niet naar omkijkt weg?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje wat ik wel altijd om de zoveel tijd doe, in ieder geval als ik verhuis probeer ik zoveel mogelijk met schone lei te beginnen
Ik gooi echt dan wel alles weg ja. Mijn moeder bewaarde dan wel nog veel, ook oude foto's maar die zijn naar mijn zus over gegaan dus heb ik zelf ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gooi je dan ook rapporten of andere dingen die je vaak jaren bewaart en niet naar omkijkt weg?
Wil ook de zolder en garage eens gaan doorspitten en alles wat ik langer dan een jaar niet gebruik heb of naar omgekeken heb kan eigenlijk wel weg.
7 jaar terug verhuist naar waar ik nu woon. Toen heb ik ook al veel weg gedaan,scriptie en dat soort dingen waar ik nooit meer in gekeken heb.
Goed dat je dat doet en kunt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gooi echt dan wel alles weg ja. Mijn moeder bewaarde dan wel nog veel, ook oude foto's maar die zijn naar mijn zus over gegaan dus heb ik zelf ook niet
Verkeersdiplomaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was het zesde kind, van mij werd inmiddels niets meer bewaardquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gooi echt dan wel alles weg ja. Mijn moeder bewaarde dan wel nog veel, ook oude foto's maar die zijn naar mijn zus over gegaan dus heb ik zelf ook niet
Er worden tegenwoordig ook echt zoveel meer foto's en filmpjes gemaakt. Ik heb sowieso echt weinig van vroeger weet ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed dat je dat doet en kunt.
Als ik erover nadenk is het eigenlijk ook wel raar om alles maar te bewaren in het kader van 'een herinnering van vroeger' terwijl ik er nooit meer naar omkijk en bij een volgende verhuizing weer mee moet slepen.
En het nu eigenlijk in de weg ligt.
Keer gaan ontspullen.
Oh ja tandjesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het zesde kind, van mij werd inmiddels niets meer bewaard![]()
Voor mijn kinderen heb ik wel van alles bewaard, daar heb ik ieder een eigen kist met daarin verkeersdiploma, tandjes en knutselwerkjes.
Ik heb wat jaartjes Montessori lyceum gedaan en daar hadden we werkelijk onbegrijpelijke beoordelingen. We konden op basis daarvan onze ouders echt van alles wijsmaken over de progressie en stand van zakenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel mijn lagere schoolrapport, met daarin de handtekeningen van mijn ouders die ik gebruikte om over te trekken voor de absentiebriefjes op de middelbare school
Ja tegenwoordig denk ik dat veel mensen een overdaad aan foto's en filmpjes hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig ook echt zoveel meer foto's en filmpjes gemaakt. Ik heb sowieso echt weinig van vroeger weet ik.
Ook een hele carriere als roeier met daadwerkelijk maar 2 foto's waar ik op te herkennen ben terwijl er nu elk weekeinde hele video's gemaakt worden en dan elk elk weekeinde weer.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel mijn lagere schoolrapport, met daarin de handtekeningen van mijn ouders die ik gebruikte om over te trekken voor de absentiebriefjes op de middelbare school
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dat laten wij door een klasgenoot doen die een vrij volwassen handschrift had.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dan is het niet je keus dat maakt het wel anders.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Door een ongelukkig misverstand ben ik eigenlijk al mijn foto's, spulletjes etc.. kwijt geraakt.
Ik kan er jaren niet naar kijken..maar onvrijwillig...vind het toch jammer
Goaquote:
Lovelyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kissingbird
Voor mij is t al avond
Daarom, al merk je wel dat het iets later al weer donker wordt..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lovely![]()
Het is er wel donker genoeg voor buiten
Ik denk dat als je in deze schaamteloze outfit gaat.. je er spijt van krijgt dat je je niet omgekleed hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig wel.
Ben blij als het lente is.
Nu even mezelf motiveren om aan te kleden en naar de winkel te gaan
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat als jein deze schaamteloze outfit gaat.. je er spijt van krijgt dat je je niet omgekleed hebt.
Genoeg motivatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga me even aankleden en dan toch maar even naar supermarkt.
Koffie en wijn is op![]()
Wijn is nodig voor de mosselen die ik eigenlijk gister al wilde gaan maken.Vind dat je het nog lang hebt volgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb nog cupjes voor in zo'n apparaat maar vind ik toch minder lekker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Heb ook geen koffie meer, maar dat haal ik maandag wel..heb nog wel van die zakjes
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind dat je het nog lang hebt volgehouden
Whuuuut... Maandag?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
Heb ook geen koffie meer, maar dat haal ik maandag wel..heb nog wel van die zakjes
Fly safequote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ik ga weg achter mijn laptop anders blijf ik doortikken hier.
tot laters
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuut... Maandag?
< Drink meer dan 10 kopjes per dagEn als het donker word met een scheutje Rum
lol ik had dus een keertje geen koffie enzo in huis, gelijk hoofdpijn enzo weet ik veel. tis dikke drugs ook nog soort van wat dat aan gaatquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
hier ook veel kopjes per dag
Koffie is een eerste levensbehoefte
Ik heb senseo pads.. en nog een dolce gusto in de kast staan..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik heb nog cupjes voor in zo'n apparaat maar vind ik toch minder lekker.
Ik maar 1 a 2 kopjes per dag.. ben niet zo'n koffie drinkerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuuut... Maandag?
< Drink meer dan 10 kopjes per dagEn als het donker word met een scheutje Rum
Ouderwets gezette koffie vind ik op een of andere manier niet meer zo lekker als vroeger.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb senseo pads.. en nog een dolce gusto in de kast staan..
Dat heb ik nooit lekker gevonden eigenlijk,, dronk ook pas veel later koffie eigenlijk.. en deed er dan koffiemelk en suiker erinquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ouderwets gezette koffie vind ik op een of andere manier niet meer zo lekker als vroeger.
Pads en Cups... prima, als ik ergens op bezoek ben , maar ook toch iets kunstmatigs tussen mijn oren.
Zelf heb ik zo'n heel kleinb expresso apperaatje met een pistool... en ben daar al jaren blij mee.
Dit is al de derde die ik hagelnieuw van de kringloop gehaald heb... al zie ik ze het laatste jaar nergens meer.. De hype is over .
Maar als ik er een zie.. SNAP! de mijne, voor de toekomst
Wat drink je zoal dan om aan je liters te komen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik maar 1 a 2 kopjes per dag.. ben niet zo'n koffie drinkerDus ik kan wel een dag zonder
oK, IK MAAK FF EEN SELFIE:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit lekker gevonden eigenlijk,, dronk ook pas veel later koffie eigenlijk.. en deed er dan koffiemelk en suiker erin
Huh hoe zit dat er uit dan, met een pistool?
Thee, water, verse sinaasappelsap. ranja,quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat drink je zoal dan om aan je liters te komen?
Thee?
Wortelsap? (das een knert toch, in je ava?)
Water?
Vette cola?
Meiske lust ook een Bierkequote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thee, water, verse sinaasappelsap. ranja,
In t weekend meestal wel fris drinken of bier
Ik zie geen knert in mijn ava,is een vrouw met een koptelefoon op
Nee hahaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meiske lust ook een Bierke![]()
Maar je avaIk dacht dat het een konijntje was
Tzijn ook donkere dagen hèquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
Ja maar geen gewone bier of donker bier, had ik met de kerst donker bier
Nou ik hoef het niet meer, iets te sterk van smaak hahaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tzijn ook donkere dagen hè
Oh zo dingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Esspresso pistool:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Esspresso pistool:
[ afbeelding ]
Hey dat komt uit je eigen gehuchtjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb afgelopen week een slokje van deze geproefd, te donker voor mijn smaak.
[ afbeelding ]
Wha! Daar had het bij moeten blijvenquote:
Schouders recht, kop omhoog! Yeah!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
Ja je moet er van houden van donker bier, maar ik dacht ik probeer het gewoon..
Ja klopt, ik had hier in de Jumbo gezien, want zij verkopen bier van de plaatselijke brouwer en ik was afgelopen week een hapje eten bij het restaurant van één van de brouwers, maar vond hem niet echt geweldig. Deze Thoelaver daarentegen was dat wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey dat komt uit je eigen gehuchtje
Ik vind dit wel weer tof om te horen en te zienquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Daar had het bij moeten blijven
Goed bezig die Jumboquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had hier in de Jumbo gezien, want zij verkopen bier van de plaatselijke brouwer en ik was afgelopen week een hapje eten bij het restaurant van één van de brouwers, maar vond hem niet echt geweldig. Deze Thoelaver daarentegen was dat wel.
[ afbeelding ]
Ja juist! Voordat die shit door je strot geduwd werd... was het gewoon ok, en had het zijn/haar welverdiende plekquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit wel weer tof om te horen en te zien
Deze had ik vorige week, van een Arnhemse brouwer, een aanrader.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed bezig die Jumbo
En tja... Weizen..... dat spul ligt me niet, niet fris genoeg.. ergens.
Heb ook altijd het idee dat dat spul na gist ion je buik....
Beetje als pap, ...vrouwenbier, dat is het
Jij bent gewoon doorgegaan na de FOK bierproeverij hè ! En waarom lees ik daar geen topics over?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze had ik vorige week, van een Arnhemse brouwer, een aanrader.
[ afbeelding ]
Dat ik dan in mijn eentje een topic ga zitten vullen over mijn proeverijen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent gewoon doorgegaan na de FOK bierproeverij hè ! En waarom lees ik daar geen topics over?
P.S. Waar we onder de Rijn direct stoppen met lezen en geloven.quote:
Jij doet toch alleen Schultenbrauquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik dan in mijn eentje een topic ga zitten vullen over mijn proeverijen?
Dit is incidenteel hoor, deze van Durs hadden we gekregen en was een 0,75 liter fles.
Gij zijt een gelovigequote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
P.S. Waar we onder de Rijn direct stoppen met lezen en geloven.
Zingen ja, maar ik heb het nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen Schultenbrau
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup. Ik geloof je op je mooi ogen
Mijn duistere kantquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel nog... heb de andere kant ook gezien hè
ja dat ding heb ik hier staan een dolce gusto maar die gebruik ik alleen voor bezoekquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb senseo pads.. en nog een dolce gusto in de kast staan..
Gewoon water bij gooien toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft nu natte sokken.
Ik moest ff regenwater halen voor mijn vleesh-etende plant... Was ff vergeten dat ik met vriesweer die plant niet soppig kan houden.
Ik dacht ook dat het een konijntje wasquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meiske lust ook een Bierke![]()
Maar je avaIk dacht dat het een konijntje was
Bezoek gebruikenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat ding heb ik hier staan een dolce gusto maar die gebruik ik alleen voor bezoek
oei daar kan sterke koffie uitkomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Esspresso pistool:
[ afbeelding ]
Ik vond de cups beetje te duurquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat ding heb ik hier staan een dolce gusto maar die gebruik ik alleen voor bezoek
Smaakt dan ook weer heel anders dan gewone appelflappenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik had nog een blikje croissants in de koelkast, heb er appelflapcroissants van gemaakt, die staan nu in de oven
Schil je dan appelschijfjes en die rol je er in?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik had nog een blikje croissants in de koelkast, heb er appelflapcroissants van gemaakt, die staan nu in de oven
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei daar kan sterke koffie uitkomen.
Kieskeurige vleeseterquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neeee, nee nee!Nee Dees, Nee
Alleen regenwater!
Ik ben benieuwd, ze zien er in ieder geval wel mooi uitquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smaakt dan ook weer heel anders dan gewone appelflappen
Dat ziet er uit als een gebakjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Nog even af laten koelen
[ afbeelding ]
Blokjes appel met kaneel en suiker, dat leg ik op het deeg en rol het daarna op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schil je dan appelschijfjes en die rol je er in?
Ah leuk de croissflapquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Nog even af laten koelen
[ afbeelding ]
ik koop ze op de aanbieding waren laatst vier doosjes voor een tientje.quote:
Flappant bekt anders ook wel lekkerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga alvast beslag op de merknaam leggen
Heel verstandig!! Dit gaat een hit wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:02 schreef Deisyy het volgende:
Nog even af laten koelen
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dat is een koopjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik koop ze op de aanbieding waren laatst vier doosjes voor een tientje.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Flappant bekt anders ook wel lekker
Heel TikTok vol met allerlei variatiesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel verstandig!! Dit gaat een hit worden
Laat maar weten of het lekker isquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ze zien er in ieder geval wel mooi uit
Met poedersuiker staat veel leukerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
smakelijk
Nooit gezien dat iemand poedersuiker erop doet maar kan eigenlijk ook. suiker is suiker
Whoohoo!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met poedersuiker staat veel leuker
Ik zie het al helermaal voor mequote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel TikTok vol met allerlei variaties
Je wilt niet weten wat ik allemaal kan op tafelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dan?
Heb jij wel je tafeldiploma?
Daar twijfel ik niet aan, maar heb je er ook een diploma voor?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik allemaal kan op tafel
Hmmm..... Help me ff, welke tellen allemaal daarvoor?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar heb je er ook een diploma voor?
denk dat daar geen diploma voor bestaatquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar heb je er ook een diploma voor?
Wat heb je nou gehaald in de winkel?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat daar geen diploma voor bestaat
wat ik aanhad:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heb je nou gehaald in de winkel?
En wat had je aan?
Vragen... vragen....
Shoot your shot.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
mag ik nou 2 vragen terug stellen![]()
Vraag 1: wie is de laatste fokker waar je mee hebt gedate?quote:
Oef!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vraag 1: wie is de laatste fokker waar je mee hebt gedate?
Vraag 2: met welke fokker heb je de beste klik?
tsssquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oef!![]()
1. Een gentleman noemt geen namen.
2. Zie punt 1.
< "Smiley met zweetdruppel"
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lang leve de beelddenkers
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt sissen tot je een ons weegt
Heb je net die jongen (jaar of 17) gezien die zat te janken omdat hij dacht dat de tandarts zijn tong had gestolen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noooo! Dat is zo slecht dat je blijft kijken
LOL.. nee babe, ik kijk geen TV .. maar het klinkt erg genoeg... op alle frontenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je net die jongen (jaar of 17) gezien die zat te janken omdat hij dacht dat de tandarts zijn tong had gestolen?
Ik heb hier hardop zitten lachenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL.. nee babe, ik kijk geen TV .. maar het klinkt erg genoeg... op alle fronten
moeite doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit een beetje met eten.. heb al gegrilde stroopwafels op, toast met tonijn, paar chipies.... Nu is de vraag... ga ik nog moeite doen... of ...
< Daar gaan de goede voornemens
Dat ligt er helemaal aan of je trek hebt, het is zonde om moeite te doen als je toch geen trek hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit een beetje met eten.. heb al gegrilde stroopwafels op, toast met tonijn, paar chipies.... Nu is de vraag... ga ik nog moeite doen... of ...
< Daar gaan de goede voornemens
Niet weggooien, dat is toch zondequote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moeite doen![]()
![]()
moet ook nog koken een aantal dieren vermoorden die ik daarna ga opeten![]()
en 1 kg van de vriendjes weggooien omdat ze geen 1 kg bak mosselen meer hadden in de winkel maar wel 2kg.
Ow dat kun je gewoon morgen nog eten als ik het nu mee kook?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet weggooien, dat is toch zonde
Gewoon mee koken, uit de schelp halen en morgen oppbakken met een uitje, wat peper en zout en kerriepoeder
Nou ja, wat een rarigheid ook weer, betutteling ten top. Net als veel chips, waar ze ineens een stuk minder zout in doen en nog meer van dat soort fratsen waardoor ze lang zo lekker niet meer smaken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben deze dagen nogal veel in het ZKH vanwege mijn vader, Storm Henk bleek hier echt storm Henk, Henk belande in het ZKH.
Gister wilde ik daar wat eten in het zeer luxe atrium, afijn, ik pak een gezonde wrap met zalm, broodje kaas... en wilde een cola.
Wat denk je?
Alleen cola zero![]()
![]()
want... ziekenhuis enzo.
![]()
Ok.. ik maar een AA'tje genomen...
En wat denk je.. voordat ik bij de kassa kwam, kwam ik de friet Saté en of mayonaise tegen.. met zou!
Rare jongens die ZKHtjes.
Ja zekers, even af laten koelen en in een afgesloten bakje de koelkast in, opgebakken zijn ze ook heerlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow dat kun je gewoon morgen nog eten als ik het nu mee kook?
Ik vond het al heel erg zonde om 1kg of meer weg te moeten gooien.
Oh wat rot voor je dat je vader in het zkh ligtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben deze dagen nogal veel in het ZKH vanwege mijn vader, Storm Henk bleek hier echt storm Henk, Henk belande in het ZKH.
Gister wilde ik daar wat eten in het zeer luxe atrium, afijn, ik pak een gezonde wrap met zalm, broodje kaas... en wilde een cola.
Wat denk je?
Alleen cola zero![]()
![]()
want... ziekenhuis enzo.
![]()
Ok.. ik maar een AA'tje genomen...
En wat denk je.. voordat ik bij de kassa kwam, kwam ik de friet Saté en of mayonaise tegen.. met zou!
Rare jongens die ZKHtjes.
oh dan voel ik me niet meer schuldig, vond het wel een ding om 1 kg mosselen weg te moeten gooien.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zekers, even af laten koelen en in een afgesloten bakje de koelkast in, opgebakken zijn ze ook heerlijk.
Tja ... hij word oud.. mag maandag daar weg, maar niet naar huis.. en dat wil hij ..gedoe.. moeders.. stress enzo.. revalidatie.. maar op zich.. tja geestelijk is hij goed, maar zijn lichaam is gewoon op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte met je vader, gaat het nu weer een beetje met hem?
Beidequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh wat rot voor je dat je vader in het zkh ligt![]()
Hoop dat hij snel opknapt en naar huis kan.
cola zero is echt wel te drinken![]()
Heb je wel het broodje nog gegeten of toch voor de frietmeuk gegaan?
Wat triest om te horenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja ... hij word oud.. mag maandag daar weg, maar niet naar huis.. en dat wil hij ..gedoe.. moeders.. stress enzo.. revalidatie.. maar op zich.. tja geestelijk is hij goed, maar zijn lichaam is gewoon op.
We bekijken het per dag. En op zich gaat het goed.
tnX!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat triest om te horen![]()
Nogmaals sterkte!
Sneu voor je vaderquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja ... hij word oud.. mag maandag daar weg, maar niet naar huis.. en dat wil hij ..gedoe.. moeders.. stress enzo.. revalidatie.. maar op zich.. tja geestelijk is hij goed, maar zijn lichaam is gewoon op.
Sterkte.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedankt maat !quote:
Blijft moeilijk zoietsquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bedankt maat !![]()
Weet je, hij heeft een mooi en goed leven gehad. Hij zelf vind het al lang best, heeft een kettinkje van niet reanimeren enzo... niet opereren.. Hij is klaar, wij hebben vrede ermee.
Het enige wat we allen hopen is dat het vredig gaat en het liefst thuis.
Ik heb altijd foe yong hai met eierenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
Foe yong hai, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Er zit ei doorheen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb altijd foe yong hai met eieren
Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnX!
Waardigheid, dat is waar het bij ons om draaid, en hem. Het is al lang goed en klaar. Gewoon waardig en vredig is waar we allen op hopen !
Ja maar...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is toch een 40+ topic over 40+ / Vandaag 40 jaar geleden... #2
Manboobs.quote:
Je mist de helft van het verhaal hierbijquote:
Post gerust een plaatjequote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mist de helft van het verhaal hierbij
Als we you ook niet hadden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Let me balance that:
[ afbeelding ]
Ja dat jij ertussen staatquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mist de helft van het verhaal hierbij
Ga je niet blijer van wordenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Post gerust een plaatje
Man3 Wat een deugkneuzen daar bij MVVquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je niet blijer van worden
https://www.ad.nl/nederla(...)-op-straat~a40621eb/
Plaatje zit erin
Zelfs al zijn ze wel pikant, geen reden tot ontslagquote:
Sterktequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnX!
Waardigheid, dat is waar het bij ons om draaid, en hem. Het is al lang goed en klaar. Gewoon waardig en vredig is waar we allen op hopen !
Sterkte.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja soms gaat het mis op de redactie ... Bij de Ziggo liep ook al een reporter rond in het Olympisch stadion van Ivoorkust volgens de reporter zelve...quote:Op zondag 14 januari 2024 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik nou deze kop lees op NU, dan denk ik dat ze wat in de war zijn
IJslands dorp opnieuw geëvacueerd om vulkaan, uitbarsting op Japans eiland
Morguh Pullupquote:Op zondag 14 januari 2024 07:13 schreef pullup het volgende:
-50 in Canada en de USA, we hebben nog niks te klagen hier
Ach ze zijn daar wel wat gewendquote:Op zondag 14 januari 2024 07:13 schreef pullup het volgende:
-50 in Canada en de USA, we hebben nog niks te klagen hier
Ja dat doe ik maar hij pakt het niet? Dat had ik vorig jaar ook. Ik sla de wijzigingen op maar ik heb nog steeds mijn kerstmuts opquote:
Dus je klikt wel op gebruik dit usericonquote:Op zondag 14 januari 2024 09:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat doe ik maar hij pakt het niet? Dat had ik vorig jaar ook. Ik sla de wijzigingen op maar ik heb nog steeds mijn kerstmuts op
ja. Gedoe!quote:Op zondag 14 januari 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus je klikt wel op gebruik dit usericon
gelukt! Cookies weggegooid. Geen idee waarom dat helpt, het wijzigen naar de kerstmuts toe ging gewoon zonder probleem. Maar terug lukte niet. En ik weet dat het vorig jaar ook al niet lukte.quote:
Is wel heel raar idd, dat het dan ineens wel werktquote:Op zondag 14 januari 2024 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
gelukt! Cookies weggegooid. Geen idee waarom dat helpt, het wijzigen naar de kerstmuts toe ging gewoon zonder probleem. Maar terug lukte niet. En ik weet dat het vorig jaar ook al niet lukte.
Maar goed. Ik ben weer mutsloos.
edit: dat klinkt wat vreemd
Ik heb m'n muts weer opgedaan i.v.m. het winterse weer.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
gelukt! Cookies weggegooid. Geen idee waarom dat helpt, het wijzigen naar de kerstmuts toe ging gewoon zonder probleem. Maar terug lukte niet. En ik weet dat het vorig jaar ook al niet lukte.
Maar goed. Ik ben weer mutsloos.
edit: dat klinkt wat vreemd
Daar valt wat voor te zeggen. Ik zou eigenlijk een dezelfde UI moeten hebben maar dan niet met een kerstmuts maar oorwarmers en een sjaal of zoquote:Op zondag 14 januari 2024 10:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb m'n muts weer opgedaan i.v.m. het winterse weer.
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar valt wat voor te zeggen. Ik zou eigenlijk een dezelfde UI moeten hebben maar dan niet met een kerstmuts maar oorwarmers en een sjaal of zo
Zoiets?quote:Op zondag 14 januari 2024 10:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar valt wat voor te zeggen. Ik zou eigenlijk een dezelfde UI moeten hebben maar dan niet met een kerstmuts maar oorwarmers en een sjaal of zo
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen met geknepen billetjes voor de tv?
Wat is daar op te zien dan?quote:Op zondag 14 januari 2024 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen met geknepen billetjes voor de tv?
Iets niet leuks voor de meeste mensenquote:
de meeste mensen interesseert het geen balquote:Op zondag 14 januari 2024 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets niet leuks voor de meeste mensen
Die weer rond isquote:Op zondag 14 januari 2024 15:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
de meeste mensen interesseert het geen bal
Oh dan laat maarquote:Op zondag 14 januari 2024 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets niet leuks voor de meeste mensen
quote:
Ja het kon elk moment een keer gebeuren iddquote:Op zondag 14 januari 2024 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Jemig, het zat er een beetje aan te komen begreepik maar dan kon het ook nog maanden duren
Ik kijk naar Steve of hoe heet die knakkertquote:Op zondag 14 januari 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.nu.nl/305556/(...)-na-uitbarsting.html
Steve is een beetje in herhaling aan het vervallenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk naar Steve of hoe heet die knakkert, dat is een livestream
Ik weet maar daar let ik nooit op . Misschien ff zoeken naar een echte livestream met de beeldenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Steve is een beetje in herhaling aan het vervallen
Ik heb hem al gemutequote:Op zondag 14 januari 2024 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet maar daar let ik nooit op . Misschien ff zoeken naar een echte livestream met de beelden
Deze is beter , steve kan wegquote:Op zondag 14 januari 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem al gemute
Ben even wat sport aan het kijken hehe, die vulkaan al nog wel even bezig blijven zo te zien
Irwinquote:Op zondag 14 januari 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk naar Steve of hoe heet die knakkert, dat is een livestream
hoe kun je nu Steve muten???quote:Op zondag 14 januari 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem al gemute
Ben even wat sport aan het kijken hehe, die vulkaan al nog wel even bezig blijven zo te zien
Moet ie maar niet 3 x melden dat iedereen in dat deel van IJsland woont etcquote:
Dan geen idee over wie je het hebt, echt totaal geen.quote:
Hoeft ook niet, als ik het maar weetquote:Op zondag 14 januari 2024 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan geen idee over wie je het hebt, echt totaal geen.
Het is ook een vrolijk nummer.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:50 schreef pullup het volgende:
Helemaal vrolijk nu door dat nummer![]()
Heel lang geleden dat ik die hoorde
De Crocodile Hunter, wat een figuur was dat, zijn enthousiasme was wel mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ik het maar weet
ja maar.....Steve!!quote:Op zondag 14 januari 2024 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet ie maar niet 3 x melden dat iedereen in dat deel van IJsland woont etc
Ik keek daar altijd naarquote:Op zondag 14 januari 2024 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Crocodile Hunter, wat een figuur was dat, zijn enthousiasme was wel mooi om naar te kijken.
Ik had hem weg geklikt maar toch weer nu aanstaanquote:
quote:
yayquote:Op zondag 14 januari 2024 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had hem weg geklikt maar toch weer nu aanstaan
zekersquote:
Vooruit nog eentje danquote:
Steve foreverquote:
Met dit soort dingen kijk ik ook graag , hoewel het natuurlijk vreselijk voor die mensen daar isquote:
Man3 Die Steve is een wereldwijd fenomeen?quote:Op zondag 14 januari 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met dit soort dingen kijk ik ook graag , hoewel het natuurlijk vreselijk voor die mensen daar is![]()
Maar ent als met La Palma of ander vulkaan gedoe kijk zit ik wel naar hem te kijken voor voor de info
Het is ook erg voor die mensen. Maar met het geweld van moeder natuur valt niet te spotten en ik laat me geen schuldgevoel aanpraten omdat ik het prachtig vind.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met dit soort dingen kijk ik ook graag , hoewel het natuurlijk vreselijk voor die mensen daar is![]()
Maar ent als met La Palma of ander vulkaan gedoe kijk zit ik wel naar hem te kijken voor voor de info
pullup!quote:Op zondag 14 januari 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 Die Steve is een wereldwijd fenomeen?
die haartjes van hem ookquote:Op zondag 14 januari 2024 16:00 schreef pullup het volgende:
Hier heeft Steve net een huis in de fik ontdekt
[ afbeelding ]
quote:
zo is Steve. Leave Steve alonequote:
Best wel jaquote:Op zondag 14 januari 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 Die Steve is een wereldwijd fenomeen?
Ik heb het ook heel veel gekeken, vaak met verbazing, dat wel.quote:
Samesame . Ik kan helemaal blij worden van vulkaan uitbarstingen en dat soort natuurgeweldquote:Op zondag 14 januari 2024 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is ook erg voor die mensen. Maar met het geweld van moeder natuur valt niet te spotten en ik laat me geen schuldgevoel aanpraten omdat ik het prachtig vind.
Dat doet ie toch meer weer voor onsquote:Op zondag 14 januari 2024 16:05 schreef pullup het volgende:
En Steve laat nog maar een keer dat in de fik gevlogen huis zien![]()
Vorige keer meldde hij dat het 5 minuten geleden was en nu is het 10 minuten geleden ( Overigens meld ie dat ook al de 5e keer nu)
OH HIJ HEEFT EEN TWEEDE HUIS ONTDEKT MENSEN!!!
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:00 schreef pullup het volgende:
Hier heeft Steve net een huis in de fik ontdekt
[ afbeelding ]
flappiesquote:
Ja echt wel!! ik had ooit een vriendje waar familie van in Australië woont en die zijn in dat park van hem geweest. Schijnt prachtig mooi te zijn. En Steve was een fenomeen .. wat een manquote:Op zondag 14 januari 2024 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het ook heel veel gekeken, vaak met verbazing, dat wel.
amazing! unbelievable! Hij mag net geen HolysShait zeggenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:11 schreef pullup het volgende:
Daar is het tweede huis on fire![]()
Unbelievable![]()
[ afbeelding ]
Steve zou Steve niet zijn als hij het niet meteen in de herhaling gooide
Oh hij wilde dat maar mistte het moment weer
Dome Steve zou mario zeggen
Hier op FOK! wordt hij ook wel potatohead genoemd of aardappelhoofdquote:Op zondag 14 januari 2024 16:11 schreef pullup het volgende:
Daar is het tweede huis on fire![]()
Unbelievable![]()
[ afbeelding ]
Steve zou Steve niet zijn als hij het niet meteen in de herhaling gooide
Oh hij wilde dat maar mistte het moment weer
Dome Steve zou mario zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |