Zo, die zag ik niet aankomen!quote:
Je hebt gewoon sporters die op de training alles raken maar als t om te echie is falen.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:35 schreef Starflyer het volgende:
Tweede in de training en in de wedstrijd in de achterhoede. Dan doe je toch iets niet goed.
In totaal 56 dacht ik.quote:
Waarom vandaag zoveel en bij de vrouwen maar 33?quote:
Omdat vrouwensport doorgaans minder competitief is gok ikquote:Op zondag 9 februari 2025 12:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Waarom vandaag zoveel en bij de vrouwen maar 33?
Ik wist niet dat van Barneveld kon skiënquote:Op zondag 9 februari 2025 12:35 schreef Starflyer het volgende:
Tweede in de training en in de wedstrijd in de achterhoede. Dan doe je toch iets niet goed.
Was ook wel een behoorlijke crash. En hoe Kilde er vorig jaar bij lag. Snap wel dat zoiets niet in de koude kleren gaat zitten.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Shiffrin durft niet meer snel te skiën
Individuele combinatie was natuurlijk veel leuker jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:15 schreef franklop het volgende:
Dat is een onderdeel waar ik het bestaan niet van wist en ook niet vind dat die nodig is.
Wildgroei van teamonderdelen verpesten de sport(in zijn algemeenheid, niet alleen bij skiën)
Alleen maar om grote landen meer kans op medaille te halen. Een enkele skiër uit Liechtenstein die toevallig goed is op 2 onderdelen heeft pech.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Individuele combinatie was natuurlijk veel leuker ja
Nou, dat valt ook wel mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:20 schreef franklop het volgende:
Alleen maar om grote landen meer kans op medaille te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
En dan nog vier teams. Dat is wel heel veel.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen maar om grote landen meer kans op medaille te halen. Een enkele skiër uit Liechtenstein die toevallig goed is op 2 onderdelen heeft pech.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |