Misschien in de VS, maar hier niet hoor. In mijn jeugd toch heel vaak gekeken, en dat was toen Elmo er al was, en de centrale figuren waren niet die korte filmpjes met Elmo en Koekiemonster enzo, maar het 'centrale' deel van Sesamstraat met Tommie, Ieniemienie, Pienjoow, meneer Aart en die luiquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:03 schreef Beathoven het volgende:
werd het centrale punt van de show.
Norse maar stiekem toch wel lieve meneer Aartquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:06 schreef schommelstoel het volgende:
Wie is jullie favoriete Sesamstraat karakter
Aart Staartjes.
In het begin had ik echt zo'n hekel aan hem he!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:06 schreef schommelstoel het volgende:
Wie is jullie favoriete Sesamstraat karakter
Aart Staartjes.
De rol die Aart had werd volgens mij later door Martin van Waardenberg overgenomen. En toen werd Aart meer de leuke opa. De rol die Lex daarvoor had.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
In het begin had ik echt zo'n hekel aan hem he!
op 5 minuten inieminieGODIN @FlippingCoin @Aberkulliequote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:56 schreef nietzman het volgende:
Ik heb twee maand geleden deze aflevering teruggezien en er is geen weg waarop je me wijs kunt maken dat Tommie en Ieniemienie niet het meest komische duo ooit zijn.
Ze zullen het bij Henson vast nooit hebben gezien anders waren ze hun licentie vast kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
op 5 minuten inieminieGODIN @:Flippingcoin @:aberkullie
Nou ja nou ja nou JAquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat het plan voor 2024?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik een monster in bed ben maar ik zeg er dan niet bij dat ik koekiemonster bedoelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:47 schreef Farenji het volgende:
Ik kan me overigens echt kapot ergeren aan dat fake gekauw van koekiemonster waar zo'n beetje alles gewoon uit z'n bek pleurt. Dan vind je koekjes ook niet echt lekker maar doe je het alleen voor de show.
[ afbeelding ]
@Tlaloc 👀quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik een monster in bed ben maar ik zeg er dan niet bij dat ik koekiemonster bedoel
Eens, Koekiemonster is een onheus typ. Hij houdt zich ook altijd expres voor de domme volgens mij.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:47 schreef Farenji het volgende:
Ik kan me overigens echt kapot ergeren aan dat fake gekauw van koekiemonster waar zo'n beetje alles gewoon uit z'n bek pleurt. Dan vind je koekjes ook niet echt lekker maar doe je het alleen voor de show.
[ afbeelding ]
Bert heeft last van dysthymie als je het mij vraagt en die klotepoppen blijven hem maar lastig vallenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Eens, Koekiemonster is een onheus typ. Hij houdt zich ook altijd expres voor de domme volgens mij.
Iemand als Bert is gewoon recht voor zijn raap, daar hou ik van, niet van van die mietjes als Koekiemonster of Tommie.
Ja, ik denk dat jij goed naar Bert gekeken hebt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bert heeft last van dysthymie als je het mij vraagt en die klotepoppen blijven hem maar lastig vallen
Team Bert +1quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Eens, Koekiemonster is een onheus typ. Hij houdt zich ook altijd expres voor de domme volgens mij.
Iemand als Bert is gewoon recht voor zijn raap, daar hou ik van, niet van van die mietjes als Koekiemonster of Tommie.
Ik herinner me een Bert en Ernie cassettebandje waar Bert lekker van een welverdiend tukje aan het genieten is en Ernie vond het toen grappig om Bert keihard in zijn maag te gaan zitten stompen. "Stompie stompie stompie in de buik van ouwe makker Bert" noemde hij dat en oh wat moest ie daar om lachen. Als je de hele tijd met zo'n gewelddadige psycho moet samenleven dan begrijp ik wel dat je weinig lol in het leven ziet, en liefst wegvlucht in boeken over potloden die de wereld over reizen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Team Bert +1
Ernie staat voor alles wat er mis is met de samenleving.
Oh god dezequote:Op zondag 14 januari 2024 16:11 schreef herverwijderd het volgende:
Beste Sesamstraatliedje ooit wat mij betreft is overigens met Koekiemonster, van wie ik eigenlijk niet zo'n fan ben.
Koekiemonster is een Tokkie.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:47 schreef Farenji het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rs__trashed-a4187954quote:Lang voordat Frank Oz poppen zoals Grover, Bert en Yoda bedacht, maakten zijn Nederlands-Vlaamse ouders een Hitler-marionet. Tachtig jaar later wil Oz weten waarom. Het brengt hem dichter dan ooit bij hun oorlogstrauma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |