Vos.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vandaag een tekening gemaakt waar ik best wel tevreden mee benvoor een beginner en zo
[ afbeelding ]
Sokken breien wel lekker weg.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben naar de handwerkbeurs geweest. Wel heel veel en echt heel veel sokkenwol.
Breien mensen tegenwoordig nog wat anders?
Gekocht:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:18 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Sokken breien wel lekker weg.![]()
Heb je voor jezelf nog wat gehaald?
Hieperdepiep hoera!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:15 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag hebben we een jarige,maar we vieren het morgen. Ook ivm sport en boodschappen, enzo.
Vergissing dus, niet met opzet. En niet erg, maar ik heb liever 1 dag in het weekend geen afspraken na drukke werkdagen.
Klinkt goehoeddd!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gekocht:
Borduurgaren voor versiering rokje (stond op het lijstje)
Handwerk naalden extra fijn
Egeltjes van vilt om te maken
Patroon muis met bloem om te naaien
Knopen x5
Medium textielverf
20 Bolletjes gerecycled katoen in uitverkoop
2x wol voor stola's/sjaal
Klinkt als een goeie buit!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gekocht:
Borduurgaren voor versiering rokje (stond op het lijstje)
Handwerk naalden extra fijn
Egeltjes van vilt om te maken
Patroon muis met bloem om te naaien
Knopen x5
Medium textielverf
20 Bolletjes gerecycled katoen in uitverkoop
2x wol voor stola's/sjaal
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:15 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag hebben we een jarige,maar we vieren het morgen. Ook ivm sport en boodschappen, enzo.
Vergissing dus, niet met opzet. En niet erg, maar ik heb liever 1 dag in het weekend geen afspraken na drukke werkdagen.
Dat snap ik! Goede kwaliteit gekochtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was ook wel het budget voor de rest van het jaar
Oh die heb ik ook gemaakt! Die is echt heel leuk om te doenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, m'n ergste trek is opgelost (voor het eerst in eeuwen weer eens hardgelopen), zo even douchen en m'n was ophangen (volgorde hangt af van of de machine al klaar is) en daarna weer verder met m'n miniatuurkas.
Al die plantjes.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gemaakt! Die is echt heel leuk om te doen
Misschien straks met de keuken die ik gekocht heb (mini-keuken dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |