Niet te hopen inderdaad. Klonk niet heel aansprekend. Liedje komt al wel in 2 korte filmpjes terug.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zit ook een liedje onder dat volgens mij nieuw is. Maar het zal wel niet z'n Eurovisie-nummer zijn.
Dat is dat Buurman in Berlijn nummerquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zit ook een liedje onder dat volgens mij nieuw is. Maar het zal wel niet z'n Eurovisie-nummer zijn.
Ja, dat weet ik nu ook, maar die was toen nog niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is dat Buurman in Berlijn nummer
De kans dat NL het winnende liedje heeft wordt wel met de dag groter gezien de concurrentiequote:
Dit weekend is er zowaar weinig geks gebeurd eigenlijk. Ja Spanje dan, maar St.Pedro was niet echt een ESF-winnaar natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans dat NL het winnende liedje heeft wordt wel met de dag groter gezien de concurrentie
Ik zou het een giller vinden als De Fenomeen Donnie het winnende songfestivallied heeft geschrevenquote:Op zondag 4 februari 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kans dat NL het winnende liedje heeft wordt wel met de dag groter gezien de concurrentie
Klopt, ik zie dan zelfs dit:quote:Op maandag 5 februari 2024 09:27 schreef Em31 het volgende:
Als ik via Twitter op Joost Klein zoek en dan op recente tweets klik, zie ik bijna niets staan. Hebben jullie dit ook? 1 of 2 tweets ofzo.Vond dat altijd wel handig voor nieuwtjes. (als ik zoek op andere dingen heb ik dat niet)
Het is een anti-Joods complot.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, ik zie dan zelfs dit:
[ afbeelding ]
En als ik z'n naam in de zoekbalk typ en hem op Top laat staan ipv Recent, zie ik enkele tweets van 5 dagen geleden van mezelf en van Cornald over de goede loting.
Er is de laatste dagen ook niet veel Joost-nieuws natuurlijk, maar dat niemand hem genoemd zou hebben in de laatste 5 dagen lijkt me stug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg eerst wel wat resultaten van ESF-fans die zijn naam noemden. Onder wie een Sloveens meisje met berichtendiarreee en ‘Joost Klein’ in haar username. Toen ik die persoon had gemute, kreeg ik ook dat scherm van geen resultaten, dus ik vermoed dat de search misschien wat problemen heeft? Vreemd genoeg krijg ik wel resultaten als ik op Joost Klei zoek (quote:Op maandag 5 februari 2024 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als ik z'n naam in de zoekbalk typ en hem op Top laat staan ipv Recent, zie ik enkele tweets van 5 dagen geleden van mezelf en van Cornald over de goede loting.
Er is de laatste dagen ook niet veel Joost-nieuws natuurlijk, maar dat niemand hem genoemd zou hebben in de laatste 5 dagen lijkt me stug.
Ja alsof zoeken op hem geblokkeerd is ofzo, apart.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die had ik inderdaad ook op negeren gezet, misschien ging het toen mis.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg eerst wel wat resultaten van ESF-fans die zijn naam noemden. Onder wie een Sloveens meisje met berichtendiarreee en ‘Joost Klein’ in haar username. Toen ik die persoon had gemute, kreeg ik ook dat scherm van geen resultaten, dus ik vermoed dat de search misschien wat problemen heeft? Vreemd genoeg krijg ik wel resultaten als ik op Joost Klei zoek ().
Er zat overigens weinig boeiends tussen. Gewoon een paar mensen uit Europa die hoopten dat Nederland gaat winnen, en Nederlanders die er niets van verwachtten (hè verrassend).
Rotterdam 2021 met vol stadion over doenquote:Op maandag 5 februari 2024 09:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou het een giller vinden als De Fenomeen Donnie het winnende songfestivallied heeft geschreven
Is dit weer een suggestieve Prive/Telegraaf-kop voor de clicks?quote:
Nee, ze had echt een liedje ingestuurd en was daar (achteraf uiteraard) niet tevreden over, dus ze wenst Joost succes.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dit weer een suggestieve Prive/Telegraaf-kop voor de clicks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |