Die zullen in 2030 wereldwijd voor lul staan omdat ze jarenlang in angst hebben geleefd voor niks. Sommigen zullen vlak voor 2030 al uit het leven zijn gestapt, want die zijn te angstig geworden. Het is een best wel grote groep met geestelijke problemen die in hetzelfde complot geloven. Na 2030 zullen ze weer met een nieuw iets komen, want deze mensen leven in angst. Iedereen gaat door met hun leven behalve deze mensen, dus zullen elke dag bij alles argwanend zijn. Ik ben blij dat ik wel gewoon een normaal leven heb en elke dag weer geniet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?
Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Joh, lekker laten kletsen.. Ze komen er vanzelf achter..
In begin probeerde ik ook mensen te informeren, kost alleen maar tijd en energie. Zij geloven heilig alles wat de NOS ze voorschoteld.
Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
In begin probeerde ik ook mensen te informeren, kost alleen maar tijd en energie. Zij geloven heilig alles wat de NOS ze voorschoteld.
Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
Het zegt veel over iemand dat hij het vermakelijk vindt dat anderen vroegtijdig sterven.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?
Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
Ben jij eigenlijk up to date met je covid vaccinaties?quote:Op maandag 15 januari 2024 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.
Om maar op hetzelfde niveau van jou te blijven:quote:Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk up to date met je covid vaccinaties?
Waarom zo defensief?quote:Op maandag 15 januari 2024 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Om maar op hetzelfde niveau van jou te blijven:
Heb je vanochtend wel je pilletjes ingenomen toen je begeleider dat vroeg?
Ik geloof jequote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Vast een uitvaartondernemer die veel niet-Westerse medelanders als klant heeft met obesitas. Ja, die schijnen wat vaker om te vallen, ook op jongere leeftijd. Als je dan opeens wat meer klanten hebt die gaan hemelen zie je al snel oversterfte in je cijfers.quote:Plaatselijke uitvaartondernemer is nu ook om, oversterfte viel hen al op, steeds jonger ook. Maar bloed is ook anders, donkerder en stroperiger,bij het balsemen..
Oeh, spannend! Wie gaat ie precies voor het gerecht slepen? Ik ben benieuwd naar de uitkomst.quote:En kennis, eerst fervent prikker heeft nu zwart op wit dat lichamelijke klachten door prikschade komen, gaat rechtszaak beginnen.. Steeds meer artsen zien het in, geven het toe. De "pioniers" zijn helemaal helden, die het al vanaf het begin doorhadden en waarschuwden.
Ik hoop dat dat ook geldt voor de waarheid van de wappiesquote:Verder, sit back, relax en watch this shitshow! Ik vind het best vermakelijk tegenwoordig. Waarheid komt altijd boven.
Op 3 maanden na was mijn eerste prik 4 jaar geleden alweer, laatste was ergens in oktober geloof ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk up to date met je covid vaccinaties?
En Rusland is onze grote vriend! Vergeet dat niet! Zelensky is overigens nog een grotere nazi dat Adolf himself!!quote:Op maandag 15 januari 2024 11:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die hebben genoeg te doen. Wappies die tegen vaccineren zijn, ontkennen over het algemeen ook de klimaatverandering door de mens komt, en/of dat klimaatverandering een probleem is. En ze blijven allemaal braaf als schaapjes hun onderzoek te doen, door naar alle videos te kijken van zogenaamde experts die youtube hun voorschotelt, en dat allemaal als zoete koek te slikken.
Ja dit topic heeft weinig kans van slagen..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef Basp1 het volgende:
En van welke eerder gebande user is Perla nu weer een kloon?
Ik schrik ervan dat velen in een doorzichtige troll trappen.
Toch al 7 delenquote:Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ja dit topic heeft weinig kans van slagen..
Zegt de kloon van een eerdere draak die zich in zijn grot terug getrokken heeft.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Vlad_Dracula het volgende:
[..]
Ja dit topic heeft weinig kans van slagen..
Waarom zitten de reacties van dit soort antivaxxers altijd boordevol spellings-, grammatica- en stijlfouten?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:21 schreef Perla het volgende:
Dr zijn zoveel wappies dat je soms gewoon niet weet of het een kloon is of dat het echt iemand is die de weg kwijt is.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef Basp1 het volgende:
En van welke eerder gebande user is Perla nu weer een kloon?
Ik schrik ervan dat velen in een doorzichtige troll trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |