Die omroepenreeks werd nogal raar gejureerd. Friesland goedrekenen terwijl het Omrop Fryslân is (of Omroep Friesland). Maar TV Noord foutrekenen omdat het RTV Noord isquote:Op maandag 22 januari 2024 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Die omroepenreeks was pittiger dan die sporters
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:13 schreef Arcee het volgende:
Als Stemband wint dan denk ik dat meneer Kaktus en Kweetniet in vol ornaat de prijs komen uitreiken.
Er zit altijd/vaak een antwoord met een twist in. En op zich heeft hij een paar jaar geleden gesproken, wat redelijk uniek was, want volgens mij zijn er niet veel Nederlanders geweest die daar hebben mogen spreken? Er was in ieder geval wel wat mee.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:12 schreef Szura het volgende:
Waarom is die Rutger Bregman nou weer een compleet random antwoord
Is toch niet zo gek? Je moet iets gokken.. Ik had ook basketbal kunnen zeggen, had het ook echt niet gewetenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Van welke sporter zaten de vader en de moeder in de gevangenis.
Sheila: basketballer
Wat was dan wel het goede antwoordquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:02 schreef PippenScottie het volgende:
Van welke sporter zaten de vader en de moeder in de gevangenis.
Sheila: basketballer
Het ging over Ronnie O’Sullivanquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was dan wel het goede antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |