Potentieel TBS’erquote:Op maandag 15 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Welk stempeltje moet ik kale man geven? Nee ik hou het bad warm
Eensquote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Esmee kleedt zich wel een beetje als 50, maar is te leuk voor hem.
Kan ook inddquote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hij gaat er vol in. Maar misschien stelt hij vragen, omdat hij zn eigen verhaal kwijt wil.
Puuselenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef XSbig het volgende:
Mensen die ‘zeuven’ zeggen vertrouw ik niet.
Potentieel onderwerp in docu op Netflix?quote:
Smetvreesquote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Iets te intense blik. Vast iemand die zijn vrouwen erg nadrukkelijk corrigeert en dan strak aankijkt..
Hij is wel heel erg serieusquote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Als die kale het niet eens is met zijn vriendin, krijgt ze strafregels.
Heb jij een kattenallergie?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien heeft ze zelf wel een kattenallergie. Zou iig het nasale stemgeluid verklaren
Ja die is veel sympathieker.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Glim haai is veel te vriendelijk voor corporale haai.
Ik ben benieuwd of we hem nog zien lachen. Hij was het toch die graag andere mensen laat lachen, maar het ook leuk zou vinden als zn date humor had?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt de meest serieuze persoon ever maar Frederik is echt te serieus
Hij eist ook etherdiscipline in het telefoonverkeer.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Als die kale het niet eens is met zijn vriendin, krijgt ze strafregels.
Oei. Snel de puzzeldoos naar zolder.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik krijg hier eenzelfde gevoel bij als wanneer je met je vork over je bord gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |