vind het nu ook wel leuk dat wegwielrenners mee kunnen doen met de duur onderdelenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:23 schreef Felagund het volgende:
Ze moeten weer de oude omnium invoeren, met echt verschillende onderdelen.
Dat was bij het oude omnium ook al wel zoquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
vind het nu ook wel leuk dat wegwielrenners mee kunnen doen met de duur onderdelen
Melvin kon zeker ook niet?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:59 schreef DiegoFuser het volgende:
We zappen naar Ketnet, jammer dat Staf Coppens het commentaar niet over neemt van Renaat
Maar het is nu gewoon één extra lang duuronderdeel, terwijl de naam omnium suggereert dat het een allround onderdeel is.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
vind het nu ook wel leuk dat wegwielrenners mee kunnen doen met de duur onderdelen
Ronde wielen uit de kluis genotquote:Op zondag 14 januari 2024 10:44 schreef Fretwork het volgende:
Britjes zijn als vanouds vies snel in een olympisch jaar
De Duitse wielen zijn nog ronder!quote:
Ben je ook aanwezig?quote:
Nee, had ik op zich vrij makkelijk kunnen doen, maar ik had eigenlijk meer zin om de wintersporten enzo te kijkenquote:
Ook doorquote:Op zondag 14 januari 2024 10:28 schreef Szura het volgende:
Lavreysen, Hoogland en Vd Wouw door op de keirin, Vd Peet moet herkansen
Volgens mij bestaat het omnium in de huidige vorm ook enkel nu nog zodat ze meer onderdelen in minder competities op de spelen hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het is nu gewoon één extra lang duuronderdeel, terwijl de naam omnium suggereert dat het een allround onderdeel is.
Als je per se vier onderdelen wilt hebben, zou je gewoon twee korte onderdelen en twee lange onderdelen moeten hebben.
- 200m vliegende start
- Tempokoers
- 1km tijdrit (desnoods 500m als dat voor in een omnium te zwaar is)
- Puntenkoers
Zoiets. Een pure sprinter gaat natuurlijk nooit kans hebben dan, maar iemand met rappe benen en een beetje degelijk uithoudingsvermogen kan dan wel leuk mee gaan doen, ipv eigenlijk altijd alleen maar pure duurrenners.
Wel een individuele, hoop ik dan? Die zesdaagses vind ik zo onwaarschijnlijk kut om te volgen altijdquote:Op zondag 14 januari 2024 12:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het omnium in de huidige vorm ook enkel nu nog zodat ze meer onderdelen in minder competities op de spelen hebben.
Persoonlijk ben ik gewoon voor een moderne 6-daagse.
Met de Keirin weet je het nooit.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jeffrey gaat ons geen medailles opleveren in Parijs, hopelijk gaat die ze ook niet kosten.
Teamsprint is hij nog steeds onmisbaar, individueel is het wel heel matig ja (op de Olympische onderdelen dan)quote:Op zondag 14 januari 2024 15:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jeffrey gaat ons geen medailles opleveren in Parijs, hopelijk gaat die ze ook niet kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |