Dit ziet er uit als 'live of niet', of mis ik ergens een on-demand terugkijkoptie zoals bij YouTube?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
https://v.qq.com/live/p/newtopic/5308432593_1724032664/index.html
De wereldkampioenschappen bij de junioren zijn begonnen, met livestream!
Dat laatste lijkt me dan waar AusCycling zich op beroept, maar geen idee warom.quote:1.1.033
A. A rider may request a change of sporting nationality to the UCI in the following cases
bis and under one of the following conditions:
c. if the rider holds another nationality without letters a. or b. applying, subject to the
following limitations and restrictions:
- such a change of nationality may be made no more than twice in a career;
- if a rider has previously represented his national team in any of the following events:
Olympic Games, Continental or Regional Games, World Championships,
Continental Championships, World Cup, in any category (Junior, U23, Elite,
Masters), the rider shall not be eligible for selection with another national team in
the subsequent edition of each of the World Championships and/or Continental
Championships (in all disciplines and categories), starting as from the confirmation
of the change of nationality by the UCI. This restriction shall not apply in case of a
change of sporting nationality from refugee status to the nationality of the country
of residence after being granted nationality in said country.
- in case of a second change of nationality under letter c., the rider’s ineligibility for
participation in World Championships and Continental Championships shall apply
to the two subsequent editions of each event, starting from the confirmation of the
change of nationality by the UCI
Mijn Mandarijn is niet wat het geweest is, dus of er vanuit Luoyang een optie is tot on-demand weet ik niet. Vroeger werden de sessies wel op het YT kanaal van UCI Track gezet, maar daar zijn ze mee gestopt. We moeten ook niet teveel verwachten, ze gaan volgende week niet eens live voor junioren XCO in Pal Arinsal ondanks dat het een omloop is volledig vastgelegd met vaste cameras.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als 'live of niet', of mis ik ergens een on-demand terugkijkoptie zoals bij YouTube?
De junioren worden in het MTB toch altijd genegeerd, waardoor je het moet doen met hier en daar tweets enzo?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn Mandarijn is niet wat het geweest is, dus of er vanuit Luoyang een optie is tot on-demand weet ik niet. Vroeger werden de sessies wel op het YT kanaal van UCI Track gezet, maar daar zijn ze mee gestopt. We moeten ook niet teveel verwachten, ze gaan volgende week niet eens live voor junioren XCO in Pal Arinsal ondanks dat het een omloop is volledig vastgelegd met vaste cameras.
Blijft enorm sneu van de Australiërs, bah. Maar goed, dan mist hij straks twee WK's en rijdt hij tussendoor gewoon Nations Cups, Champions League etc, niks aan de hand.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:05 schreef Marcoss het volgende:
Richardson hield de wisseling geheim voor Australië omdat hij bang was dat hij anders thuis zou worden gelaten voor de Spelen
(en dat hij in maart al gesprekken had gevoerd, wordt dan blijkbaar als reden aangevoerd dat hij langer niet op de kampioenschappen zou mogen rijden)
https://www.ad.nl/wielren(...)oor-spelen~a4bf2e5a/
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:20 schreef Mansjester het volgende:
Echte kenners zagen dit al aankomen
https://sportnieuws.nl/ol(...)2024080917214158105/
quote:'Food and Business' aan de HAN. In 2023 haalde ze haar diploma. Vanaf dat moment is Luijten werkzaam als 'food innovator' bij fastfoodketen KFC
Waren we toch niet gek dat we het vreemd vonden dat ze apart van de familie zat.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:20 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:20 schreef Mansjester het volgende:
Nee dat is ze nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]De vraag is dan wel of ze nu met die gozer is met wie ze is vreemdgegaan
In combinatie met 'een grote passie voor koken'...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Food innovator bij de KFC.
En ook een DNF voor Veluws trots Van Tongeren in de kwalificatie voor het omnium.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:21 schreef heywoodu het volgende:
DNF'je voor vier dames, waaronder ONZE Jenna van Tongeren, in de kwalificaties voor de scratch. Oei.
Nog eens wat anders dan de Foodcoach appquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Food innovator bij de KFC.
Henry Hobbs ook een seconde of twee sneller dan het nu oude record, Ellande Larronde maar een seconde langzamer. Puike baan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Wil Holmes breekt even het wereldrecord op de IP met 3 seconden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |