SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Het ONGELOOFLIJKE PODIUMMONSTER Plaisier (zie eerste afbeelding)
Alex Spellman
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!! ( @wimderon juicht niet)
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.Makkelijk eerste
Sinds ik zijn nieuwe kop dit WK heb gezien moet ik hem niet meer. Bah.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dwergje met zijn ranzige gebit staat plots ook weer te smijten
Dit is riskant
Afschuwelijk was dat he. Terwijl er gewoon kinderen keken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds ik zijn nieuwe kop dit WK heb gezien moet ik hem niet meer. Bah.
Voelt nu al de druk van de Premjur Liek. Ongeschikt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is echt fascinerend hoe Baetens als een blauwe aap staat te gooien, hier. Terwijl hij op Lakeside net niet iedere leg 180 gooit.
Zijn schroeisessie op de World Cup was ongekend. Moet je even opzoeken op YouTube.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Witte Reus op weg naar? @:alaphilippe_
De oude Webster was primaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zo geen zin in Darren Webster
Woont puha in Engeland?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Puha zwijnt zich al twee dagen naar een tourkaart
Heel mooi.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijsende downie stampt alles kapot op zijn vakantieadres
Dat was wel in de periode toen hij nog niet van die inkakkers hadquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Downie gooit wel zijn beste wedstrijden tegen Jelle
Aaron Beeney?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vladimir Andersen komt er denk ik een beetje bij in de buurt, @:wimderon ?
Maar god, die won ook echt een tourkaart op de eerste dag.
DE WIL OM TE WINNEN.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Downie gooit wel zijn beste wedstrijden tegen Jelle
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:12 schreef Mani89 het volgende:
En voor de 3de keer op rij gebroken. Dit is echt de choke van de eeuw hoor. Of hij is ziek ofzo.
quote:“Je kan je geen slechte dag veroorloven”
Baetens probeert voor de derde keer een tourkaart te bemachtigen. Op dag één van de eerste fase liep het echter al mis in de tweede ronde, maar dinsdag pakte hij zijn ticket voor de finalefase na een uitstekende dag. “Ik begon niet met meer zenuwen aan de tweede dag”, aldus de WDF-wereldkampioen vanuit een ijskoud Duitsland. “Ik had namelijk goed gegooid, maar die Tsjech gooide 155 uit terwijl ik stond te wachten op 60. Ik heb me echter meteen en goed herpakt, dus daar ben ik wel tevreden mee. Sommigen gingen al twijfelen, maar ik heb het gehaald. Ik laat dat allemaal langs mij passeren ook, de druk. Ook op het WK verwachtte iedereen dat ik het zou halen. Het is hier wel een iets ander verhaal hier. Je kan je geen slechte dag veroorloven.”
Vier dagen heeft Baetens dus om eindelijk zijn ticket voor de Pro Tour te pakken. “Eentje is genoeg hé. Meteen de korte pijn”, lacht vriendin Stefanie. “Ja, ik weet het hoor”, antwoordt Baetens. “Die extra dag rust heeft me wel goed gedaan. We hebben ook echt niks gedaan, buiten de andere Belgen gaan aanmoedigen. Dat was wel nodig, na een druk weekend met het BK. Ik heb goed kunnen uitrusten. Dat ik twee Belgen versloeg dinsdag? Weet je, je moet hé. Als je een tourkaart wil pakken, moet je iedereen kunnen verslaan. Het is jij tegen de blok.”
Baetens krijgt in Kalkar meteen een voorsmaakje van de zogenaamde vloertoernooien bij de grote jongens. Niet vanzelfsprekend voor een podiumbeest. “Ik speel liever op een podium met publiek, dat is zeker”, klinkt het. “Dan is er meer aandacht en kan je op bepaalde momenten een extra inspanning leveren in een wedstrijd. Dan zien mensen ook wat je doet en hoe nipt je soms een dubbel mist, bijvoorbeeld. Het is dus aanpassen, maar je moet het overal goed doen hé. Hoe de sfeer hier is? Er hangt wel wat spanning in de lucht, maar dat is normaal. Al zeveren en lachen we wel veel aan tafel met de Belgen. Tijdens een wedstrijd is het echter serieus, dan mag je niks zeggen. Als je dan een finish gooit, mag je een vuistje tonen maar verder niks of je krijgt een waarschuwing. Het is allemaal wat professioneler dan wat ik gewoon ben.”
quote:Baetens heeft nog twee dagen om alles recht te trekken. Hij kan ook gewoon een speeldag winnen, dan is hij meteen zeker van een ticket voor de ‘eerste klasse’ van het darts. Na zijn wereldtitel bij de WDF was dat zijn grootste doel. De voorbije twee jaar miste hij een tourkaart. Vorig jaar gooide Baetens met 95 nochtans het hoogste gemiddelde van alle deelnemers. “Er zijn nog twee dagen, maar het is wel even zuur nu”, aldus vriendin Stefanie.
Het is niet voor niets dat hij op elke foto z'n mond dicht heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De oude Webster was prima
[ afbeelding ]
Maar nu hebben we dit gedrocht
[ afbeelding ]
Plaatwalsergenotquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geeraets is in elk geval geen jong talentje
[ twitter ]
Jerry Hendriks, 50 kilo geleden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 8 januari 2024 10:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nummer 3 Benjamin Drue Reus is om in de gaten te houden. Die had een imposante schroeisessie bij de koppels op de World Cup.
Jelle ramt er tegen alsof het een minderjarig familielid is van vGerwen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
Koekoek 128 Jelle om op 4-4 te komen. Wel een vinale dit tov gisteren zeg..
11 dartertje koekoekquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:12 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Even een beslissende leg openen.
En Klaassen wint.
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen staat met een bek vol (scheve) tanden als ie ziet dat Klaasen terug is.
Heel mooi dit.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen staat met een bek vol (scheve) tanden als ie ziet dat Klaasen terug is.
Wel den vd grootste talenten op q school dus prima als die n kaart wintquote:
Niemand noemt het ook World Tour, behalve de tiklaven op de redacties.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na een afwezigheid van twee jaar keert Jelle Klaasen terug op de PDC World Tour. De Nederlander verzekerde zich van deelname door op dag twee van de European Q-School in de finale af te rekenen met de Deen Benjamin Reus: 6-5.
Door deze overwinning mag Klaasen weer meedoen aan de grote dartstoernooien. Hij is na Martijn Dragt de tweede Nederlander die een PDC Tour Card via de kwalificaties heeft weten te veroveren. Klaasen werd in 2006 wereldkampioen bij de BDO.
ANP heeft de klok horen luiden maar weet niet helemaal waar de klepel hangt
Lol idd. Je kunt barnsley, wigan en sindelfingen ook nauwelijks een world tour noemenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niemand noemt het ook World Tour, behalve de tiklaven op de redacties.
Laat staan "de grote dartstoernooien".quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lol idd. Je kunt barnsley, wigan en sindelfingen ook nauwelijks een world tour noemen
Jammer dat hij over zijn ‘fissukul’ gaat beginnen vlak nadat hij een epische finale heeft geworpen. Beetje Nederlands dingetje.quote:
Het ONGELOOFLIJKE MONSTER natuurlijkquote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Eens even denken voor wie ik vandaag ga juichen in de EU.
Die komt wel door. Denk dat Endie onze steun harder nodig heeft.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ONGELOOFLIJKE MONSTER natuurlijk
De ondoorgrondelijke Sergio Krassenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ja nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De ondoorgrondelijke Sergio Krassen
Die Griezelbus mag van mij ook wel een kaart winnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Jarno Bottenbergquote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
Nee die heeft gisteren gewonnen, vandaar de 'jellegod'.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Koekoek. Die doet niet meer mee.
Sjuul heeft aan twee potjes winnen genoeg vandaagquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ondanks dat dikke pad Bellmont gezien zijn spel een kaart verdient, hoop ik dat hij weer veel pech heeft vandaag.
Ik ga voor Van Dongen als eindwinnaar vandaag.
Dan is het beter dat hij wint, zodat hij uit de ranking valt en andere mensen meer mogelijkheden hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjuul heeft aan twee potjes winnen genoeg vandaag
Zes punten gaat al ruim genoeg zijn gezien het hoge aantal tourkaarten wat er te winnen valt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjuul heeft aan twee potjes winnen genoeg vandaag
Vijf punten en leg saldo van plus 7/8 vermoed ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zes punten gaat al ruim genoeg zijn gezien het hoge aantal tourkaarten wat er te winnen valt.
Vijf punten gaat voor de meesten voldoende zijn zelfs, en ik sluit niet uit dat spelers met vier punten een kaart winnen.
Scutt v Spellman al mogelijk in de laatste 64. Wat een ellende weer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gisteren Shane McGuirk, vandaag Connor Scutt. Dudbridge heeft wel een pechloting in Uk.
Schijtlotingenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Baetens v De Graaf, en daarna alweer tegen Unterbuchner. Het is vandaag wel nu of anders nooit. Kan me niet inbeelden dat het hem morgen nog lukt.
Vandaag ook Landman v Plaisier.
https://tv.dartconnect.com/event/pdceuqs24fse3/ko-board-groups
Het is ergens wel de charme van Q-school maar dit systeem blijft zo ontzettend oneerlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tringler gooit 75 gemiddeld over deze hele Q-School. Dat kan een nieuwe Leitinger, Beeney worden.
Die was er alleen voor Challenge Tour, vervelend figuur.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:18 schreef spleeh het volgende:
Dikke pad Horvat houdt het voor gezien.
Typisch een als het draait-spelerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
Lippstick opnieuw vroeg in de problemen tegen een nobuddie. Ach.
Modus stelt gewoon geen fuck voor, zie Harrysson die daar alles op n hoop speelde maar hier niet eens door fase 1 kwamquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:18 schreef The_Undertone het volgende:
Caron had er wellicht ook meer van verwacht na zijn optreden in de MODUS Super Series
Zal wellicht de juiste conclusie worden inderdaad. Deed Pilgrim eigenijk niet mee?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Modus stelt gewoon geen fuck voor, zie Harrysson die daar alles op n hoop speelde maar hier niet eens door fase 1 kwam
Hoge gemiddeldes zijn toch hoge gemiddeldes?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zal wellicht de juiste conclusie worden inderdaad. Deed Pilgrim eigenijk niet mee?
Het valt toch best mee? Al die nutteloze figuren als Houdek en Tingler vallen weg en er komen betere voor in de plaats.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
Endie op 0-4
Aan alles voel ik dat dit wel eens een hele vervelende dag kan gaan worden
Even quotenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit gaat goed komen. Met dit schema gaat hij punten pakken.
Waar zou Spellman last van hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is de dag die de Heer ons geeft. 🎶
Volgende tegenstander van Endie.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:29 schreef The_Undertone het volgende:
Born van Put (wie?) komt op 2 punten
Dat is één van die extreme Belgische megatalentenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:29 schreef The_Undertone het volgende:
Born van Put (wie?) komt op 2 punten
Ach de altijd op het publiek terende Sherrockquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Exit Sherrock. Die gaat het weer niet redden.
Kunnen inmiddels wel concluderen dat ze daar weinig te zoeken heeftquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Exit Sherrock. Die gaat het weer niet redden.
Misschien zijn er gloryholes?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kunnen inmiddels wel concluderen dat ze daar weinig te zoeken heeft
Ik zou wel een kwalificatietoernooi willen zien met publiek erbij.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kunnen inmiddels wel concluderen dat ze daar weinig te zoeken heeft
Dit soort spelers mogen wat mij betreft gewoon realiseren dat ze bij de PDC niks minder dan middelmatige veldvulling zijn, terwijl ze op Lakeside of de Seniors Tour op basis van hun reputatie nog vermakelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:54 schreef wimderon het volgende:
Scott Waites kan behoudens een superdag morgen voltijds zijn baard gaan bijhouden. Of nog eens voor Lakeside gaan.
Hij is te laat overgestapt. Op zijn hoogtepunt was het voor iedereen een heel naar team om tegen te spelen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit soort spelers mogen wat mij betreft gewoon realiseren dat ze bij de PDC niks minder dan middelmatige veldvulling zijn, terwijl ze op Lakeside of de Seniors Tour op basis van hun reputatie nog vermakelijk zijn.
Nou ja, destijds was de BDO ook nog iets, en hij heeft zelfs de Grand Slam gewonnen. Tussen 2015-19 was hij al niet geweldig meer dacht ik, alhoewel hij in die periode wellicht T32 had kunnen spelen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is te laat overgestapt. Op zijn hoogtepunt was het voor iedereen een heel naar team om tegen te spelen.
Nou die is er wel bijna.. heeft ie ooit eerder Q-school gespeeld?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ twitter ]
Mag nu tegen IT gezicht Maendl-Lawrancequote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:47 schreef The_Undertone het volgende:
Stefaan 'Friete' Henderyck met een smerige 124-finish op 2 punten
Andy begint met de magische 100-100-100-100-101 legquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu Paul Krohne. Make it happen, Endie. Bevrijd ons van onze zonden.
Endie moet dit spel toch gewoon winnen vandaag? Anders smijt ik mijn mobiel de Guadalquivir in.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Andy begint met de magische 100-100-100-100-101 leg
Szaganski heeft vandaag ook de buitenboordmotor aan staan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Endie moet dit spel toch gewoon winnen vandaag? Anders smijt ik mijn mobiel de Guadalquivir in.
Is nu officieel. Kan Jules terug naar z’n strontland.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Dongen en Puha zijn wel zeker van een tourkaart via de ranking.
Die Tsjech blijft alles raken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:30 schreef The_Undertone het volgende:
Lekker niveautje in de halve finales
Nu moet het gebeuren zou je denken. Vermoedelijk volstaan 5 punten ook wel voor Endiequote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die Tsjech blijft alles raken.
Gewoon meteen afmaken, graag. De laatste Q-Schooldag blijft een draaimolen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Nu moet het gebeuren zou je denken. Vermoedelijk volstaan 5 punten ook wel voor Endie
Nee wij ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de UK nu wel zo ong zeker:
Hurrell
Bennett
Borland
Dennant
Killington
Boulton en Webster ook met een goede kans op n kaart.
Ik loop niet over van enthousiasme. Wat jullie?
Met haar zuinige mondje weet ik niet of dat zo'n succes is. Maar ik ben bereid mijzelf op te offeren voor dit warme bad om te onderzoeken of Fallon talent heeft voor gloryholegenot.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien zijn er gloryholes?
@:poepz0r
Hurrell is met 7 punten wel zeker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van de huidige WDF-ranking vallen weg:
1. Baetens
2. Klaasen
4. Puha
5. Littler
En mogelijk
6. Hurrell
8. Plaisier
9. Landman
10. Lauby
En van de WDF2024WK-qualification valt weg:
10. Van Peer
Oesje is een 'legendarische' uitspraak van Kamiel Spiessens, typetje van Chris Vandendurpel (André Van Duin-achtig figuur). Drukt verwondering uit, beetje verontschuldigend. Ook een film:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)yncdj8KArrqs75MPf9sl
Oesje toerkaart, wat betekent dat @:the_undertone ?
Ik vind dit echt veel erger allemaal.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vind de UK Q-School vergeleken met vorig jaar qua namen nog wel meevallen, eigenlijk. Niet dat dat het veel beter maakt, maar vorig jaar was een moeras.
Veel beter kan het ook niet naar mijn idee. Er zijn zoveel kaarthouders dat je altijd met een bak rommel opgescheept zit.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit echt veel erger allemaal.
Killington en deze variant van Webster zijn wel heel ergquote:Op zondag 14 januari 2024 11:03 schreef Wertha het volgende:
[..]
Veel beter kan het ook niet naar mijn idee. Er zijn zoveel kaarthouders dat je altijd met een bak rommel opgescheept zit.
Watquote:Op zondag 14 januari 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dikke Jitse heeft trouwens elke avond nog lopen kotsen omdat hij om 10 uur 's ochtends met wodka begint, hoorde ik gister.
Kist heeft t hard nodigquote:Op zondag 14 januari 2024 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Sow Lipstick smijt 120 uit en gooit mat met 6-5 naar huis.
Lekkere inkakker heeft Jansen gemaakt, twee jaar geleden nog één van de beste nieuwe spelers, en vervolgens het jaar daarna zo weinig winnen dat ie nu alweer zijn kaart kwijt is.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Dat legsaldo doorslaggevend is en niet gewonnen legs is zo ontzettend flauw.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Mario en Geeraerts hadden beter net als Szaganski in bed moeten blijven liggen.
Moet wel gek lopen wil VDB600 met 6 punten en +21 geen kaart winnenquote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat legsaldo doorslaggevend is en niet gewonnen legs is zo ontzettend flauw.
Zichzelf suf geneukt met die Amerikaanse.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekkere inkakker heeft Jansen gemaakt, twee jaar geleden nog één van de beste nieuwe spelers, en vervolgens het jaar daarna zo weinig winnen dat ie nu alweer zijn kaart kwijt is.
O ja hij was ook papa met dat meisje wat hij precies negen maanden kendequote:Op zondag 14 januari 2024 13:49 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zichzelf suf geneukt met die Amerikaanse.
Danny kijk eens dom. Ja ho maar.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja hij was ook papa met dat meisje wat hij precies negen maanden kende
Erg mooi.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Op die ene uitschieter na heeft Jansen toch totaal niets laten zien? Het is al die tijd al wat het is: veldvulling op de Development Tour, tussen de 85 en 90 gemiddeld.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekkere inkakker heeft Jansen gemaakt, twee jaar geleden nog één van de beste nieuwe spelers, en vervolgens het jaar daarna zo weinig winnen dat ie nu alweer zijn kaart kwijt is.
Mwah, bij dat laatste ben je weer genaaid als je een bye loot in de gemakkelijkste ronde.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat legsaldo doorslaggevend is en niet gewonnen legs is zo ontzettend flauw.
Alex gaat voorlopig als de brandweer.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Crabtree vs Spellman. Dit gaat 'm niet meer worden voor Alex
Op zich niet echt want je krijgt een vergrote kans op een extra punt. Streept elkaar weg. Of je laat de hele eerste ronde vervallen aangezien hij toch al niet mee telt. Dat momenteel winnen in de eerste ronde negatief kan uitpakken is heel bijzonder.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, bij dat laatste ben je weer genaaid als je een bye loot in de gemakkelijkste ronde.
Wat ik mij ervan herinner is dat het wel een lekker mokkeltje was.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja hij was ook papa met dat meisje wat hij precies negen maanden kende
Hij had een goed eerste halfjaar, het was niet alleen die uitschieter. Leek echt het volgende Nederlandse talent te worden, maar nu is het inderdaad veldvullingquote:Op zondag 14 januari 2024 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op die ene uitschieter na heeft Jansen toch totaal niets laten zien? Het is al die tijd al wat het is: veldvulling op de Development Tour, tussen de 85 en 90 gemiddeld.
Wat een ontzettend fijne post om te lezenquote:Op zondag 14 januari 2024 14:12 schreef wimderon het volgende:
Ach, Fallon.
Ach, Devon.
Ach, Ron Meulenkamp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |