SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Het ONGELOOFLIJKE PODIUMMONSTER Plaisier (zie eerste afbeelding)
Alex Spellman
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!! ( @wimderon juicht niet)
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.Makkelijk eerste
Sinds ik zijn nieuwe kop dit WK heb gezien moet ik hem niet meer. Bah.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dwergje met zijn ranzige gebit staat plots ook weer te smijten
Dit is riskant
Afschuwelijk was dat he. Terwijl er gewoon kinderen keken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds ik zijn nieuwe kop dit WK heb gezien moet ik hem niet meer. Bah.
Voelt nu al de druk van de Premjur Liek. Ongeschikt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is echt fascinerend hoe Baetens als een blauwe aap staat te gooien, hier. Terwijl hij op Lakeside net niet iedere leg 180 gooit.
Zijn schroeisessie op de World Cup was ongekend. Moet je even opzoeken op YouTube.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Witte Reus op weg naar? @:alaphilippe_
De oude Webster was primaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb zo geen zin in Darren Webster
Woont puha in Engeland?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
Puha zwijnt zich al twee dagen naar een tourkaart
Heel mooi.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Krijsende downie stampt alles kapot op zijn vakantieadres
Dat was wel in de periode toen hij nog niet van die inkakkers hadquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Downie gooit wel zijn beste wedstrijden tegen Jelle
Aaron Beeney?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vladimir Andersen komt er denk ik een beetje bij in de buurt, @:wimderon ?
Maar god, die won ook echt een tourkaart op de eerste dag.
DE WIL OM TE WINNEN.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Downie gooit wel zijn beste wedstrijden tegen Jelle
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:12 schreef Mani89 het volgende:
En voor de 3de keer op rij gebroken. Dit is echt de choke van de eeuw hoor. Of hij is ziek ofzo.
quote:“Je kan je geen slechte dag veroorloven”
Baetens probeert voor de derde keer een tourkaart te bemachtigen. Op dag één van de eerste fase liep het echter al mis in de tweede ronde, maar dinsdag pakte hij zijn ticket voor de finalefase na een uitstekende dag. “Ik begon niet met meer zenuwen aan de tweede dag”, aldus de WDF-wereldkampioen vanuit een ijskoud Duitsland. “Ik had namelijk goed gegooid, maar die Tsjech gooide 155 uit terwijl ik stond te wachten op 60. Ik heb me echter meteen en goed herpakt, dus daar ben ik wel tevreden mee. Sommigen gingen al twijfelen, maar ik heb het gehaald. Ik laat dat allemaal langs mij passeren ook, de druk. Ook op het WK verwachtte iedereen dat ik het zou halen. Het is hier wel een iets ander verhaal hier. Je kan je geen slechte dag veroorloven.”
Vier dagen heeft Baetens dus om eindelijk zijn ticket voor de Pro Tour te pakken. “Eentje is genoeg hé. Meteen de korte pijn”, lacht vriendin Stefanie. “Ja, ik weet het hoor”, antwoordt Baetens. “Die extra dag rust heeft me wel goed gedaan. We hebben ook echt niks gedaan, buiten de andere Belgen gaan aanmoedigen. Dat was wel nodig, na een druk weekend met het BK. Ik heb goed kunnen uitrusten. Dat ik twee Belgen versloeg dinsdag? Weet je, je moet hé. Als je een tourkaart wil pakken, moet je iedereen kunnen verslaan. Het is jij tegen de blok.”
Baetens krijgt in Kalkar meteen een voorsmaakje van de zogenaamde vloertoernooien bij de grote jongens. Niet vanzelfsprekend voor een podiumbeest. “Ik speel liever op een podium met publiek, dat is zeker”, klinkt het. “Dan is er meer aandacht en kan je op bepaalde momenten een extra inspanning leveren in een wedstrijd. Dan zien mensen ook wat je doet en hoe nipt je soms een dubbel mist, bijvoorbeeld. Het is dus aanpassen, maar je moet het overal goed doen hé. Hoe de sfeer hier is? Er hangt wel wat spanning in de lucht, maar dat is normaal. Al zeveren en lachen we wel veel aan tafel met de Belgen. Tijdens een wedstrijd is het echter serieus, dan mag je niks zeggen. Als je dan een finish gooit, mag je een vuistje tonen maar verder niks of je krijgt een waarschuwing. Het is allemaal wat professioneler dan wat ik gewoon ben.”
quote:Baetens heeft nog twee dagen om alles recht te trekken. Hij kan ook gewoon een speeldag winnen, dan is hij meteen zeker van een ticket voor de ‘eerste klasse’ van het darts. Na zijn wereldtitel bij de WDF was dat zijn grootste doel. De voorbije twee jaar miste hij een tourkaart. Vorig jaar gooide Baetens met 95 nochtans het hoogste gemiddelde van alle deelnemers. “Er zijn nog twee dagen, maar het is wel even zuur nu”, aldus vriendin Stefanie.
Het is niet voor niets dat hij op elke foto z'n mond dicht heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De oude Webster was prima
[ afbeelding ]
Maar nu hebben we dit gedrocht
[ afbeelding ]
Plaatwalsergenotquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geeraets is in elk geval geen jong talentje
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |