quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mannen wel ja. Maar met een vrouw is ook wel iets mis als ze alleen naar K3 gaat op haar 25e.quote:
Een ander gaat naar suzan en freekquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor de mannen wel ja. Maar met een vrouw is ook wel iets mis als ze alleen naar K3 gaat op haar 25e.
Hoi VVD'erquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:02 schreef Stefanovich het volgende:
typische ww'er...." ik wil echt doen wat ik leuk vindt"....en dan niet weten wat dar is maar wel teren op de staat.
Ik vind het een sympathieke manquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
Oostblok frau volgens Prinses is klaar met die man.
Ik vind het ook wel een lul.
Daarna gaf ze een behoorlijke sneerquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een sympathieke man
Na ja als je nog lang moet dan is het wel handig om iets te hebben wat je leuk vind.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
haha nee hoor, maar heb het zo vaak gehoord. Ik werk hierin :p
Was leuker toen je van achter twee frames meekreegquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
@:mortaxx ze gaat nu weg
Zij zegt ja
Hij zegt nee
Misschien verwachtte hij ook een nee?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Man in zwart shirt is toch niet leuk. Ga dan gewoon zelf eerst, pff
Wie weet komt nog wel een droomman voor in FDquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Man in zwart shirt is toch niet leuk. Ga dan gewoon zelf eerst, pff
@JaleesaJoiaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe oud is zij? Vraag dit voor een vriend.
32quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe oud is zij? Vraag dit voor een vriend.
We waarderen je warmtequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Vriendinnentjes![]()
Ze sport vier keer in de week
Veel wandelen
Ik zeg niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |