quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mannen wel ja. Maar met een vrouw is ook wel iets mis als ze alleen naar K3 gaat op haar 25e.quote:
Een ander gaat naar suzan en freekquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor de mannen wel ja. Maar met een vrouw is ook wel iets mis als ze alleen naar K3 gaat op haar 25e.
Hoi VVD'erquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:02 schreef Stefanovich het volgende:
typische ww'er...." ik wil echt doen wat ik leuk vindt"....en dan niet weten wat dar is maar wel teren op de staat.
Ik vind het een sympathieke manquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
Oostblok frau volgens Prinses is klaar met die man.
Ik vind het ook wel een lul.
Daarna gaf ze een behoorlijke sneerquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een sympathieke man
Na ja als je nog lang moet dan is het wel handig om iets te hebben wat je leuk vind.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
haha nee hoor, maar heb het zo vaak gehoord. Ik werk hierin :p
Was leuker toen je van achter twee frames meekreegquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef DKUp het volgende:
@:mortaxx ze gaat nu weg
Zij zegt ja
Hij zegt nee
Misschien verwachtte hij ook een nee?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Man in zwart shirt is toch niet leuk. Ga dan gewoon zelf eerst, pff
Wie weet komt nog wel een droomman voor in FDquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Man in zwart shirt is toch niet leuk. Ga dan gewoon zelf eerst, pff
@JaleesaJoiaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe oud is zij? Vraag dit voor een vriend.
32quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe oud is zij? Vraag dit voor een vriend.
We waarderen je warmtequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:06 schreef DKUp het volgende:
Vriendinnentjes![]()
Ze sport vier keer in de week
Veel wandelen
Ik zeg niks
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.quote:
Vast weer schaatsen, waterpolo of andere non-sport.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een deprimerende avond
Morgen maken ze het vrolijker, toch?
Happy Fridayquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een deprimerende avond
Morgen maken ze het vrolijker, toch?
Stukje BINGOKAARTquote:
Neequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vast weer schaatsen, waterpolo of andere non-sport.
Maakt de avond compleet!quote:
Die chemisch analist van 24?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vind haar een beetje een zuurpruim
Bij ons in het ziekenhuis brengen ze de maaltijden naar de patiëntenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat doet een voedingsassistent? Anderen assisteren met opeten?
Het enthousiasme spat er vanaf!quote:
Ik heb het niet vaak maar deze avond is echt pittigquote:
verandering van spijze doet etenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak maar deze avond is echt pittig
Voetballers als toetje, helemaalquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet vaak maar deze avond is echt pittig
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Sander heeft zijn pesters uitgemoord, dat lost het wel op.
Ja, maar hij is er wel voor gestraft!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:14 schreef Joop_W het volgende:
Sander heeft zijn pesters uitgemoord, dat lost het wel op.
Onrecht van de hoge heren!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar hij is er wel voor gestraft!
Tot morgenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
Nee geen sparkle
Nee geen contact
Nee alleen even appen
Fijne avond en tot de volgende keer
Depridonderdagquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
We verdienen karma punten voor het uitzitten van deze aflevering
En dan bekijk je onze OP en dan rijmt het echt niet met vanavond.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Het was weer leuk
Tot de volgende keer!
Nee, we wachten even tot ze een moment vinden waar je echt op moet reagerenquote:
Tegenwoordig heb je geen echte mannen meer ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ze houdt van een echte MON mét grote handen
@:dkup
Nee?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je geen echte mannen meer ofzo
Na, ik veronderstel dat zulke mensen dat denken. Een echte man. Alsof een behoorlijk deel vd mannen geen man zijnquote:
Nee je denkt gewoon precies de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Na, ik veronderstel dat zulke mensen dat denken. Een echte man. Alsof een behoorlijk deel vd mannen geen man zijn
Haai haaiquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
Sorry even de tijd vergeten
Haai haai
Mooie lieve mensen
Wokie Wokie
Noteer ik je wel in een boekje voor de strafpuntenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:32 schreef DKUp het volgende:
Sorry even de tijd vergeten
Haai haai
Mooie lieve mensen
Wokie Wokie
Wel iets wat jong denk ikquote:
Hey halloquote:
Dat is niet een warm badquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Noteer ik je wel in een boekje voor de strafpunten
Haar naam hequote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:33 schreef DKUp het volgende:
Lieve 18
Student hotelschool
Heel veel ervaring met liefde
Tevens: je Ibiez hotelmeisje zit aan de barquote:
Belgquote:
quote:
Oei ik keek net nietquote:
In 40-45 hadden ze alleen een koud bad.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook in een warm bad wordt weleens koud water toegevoegd.
-Daila Lama 1995-
Zeker. We gaan positief het weekend in!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]hey hoi. Warm bad avondje?
Nu al meer normale gasten dan heel maandagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. We gaan positief het weekend in!
Die heb ik niet gezien, maar ook van toepassing op gisterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nu al meer normale gasten dan heel maandag
Zefietsjequote:
Zat toen aan de borrel, niks gemist dusquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar ook van toepassing op gister
Toen was 90% een diagnose
Volgende maand even langs de Kwik-Fit. Gaat goed komen hopelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Over zefietsje gesproken, hoe is het met je fiets @:dkup
Ik moest aan Monique Samuel denken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Eerst Mo van Monique nu van Mohammed.
Heeft hij veel om van te houdenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf wat is deze match. Mo past daar 3 keer in
Er zijn meer maxi en mini koppelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf wat is deze match. Mo past daar 3 keer in
Kom nou, dit werkt nooit.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft hij veel om van te houden
Heb jij je pronounzus ook op je LinkedIn?quote:
Nee, ik ben niet links sorry.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij je pronounzus ook op je LinkedIn?
Blauw overhemdquote:
Turf je reisjesquote:
Koud badquote:
Tot de taille dan?quote:
Berghain is een warm bad juistquote:
Ik vind de broer van Huug wel fuckablequote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die kinderen vervelend
Allebei fuckable
Was jij vanmiddag op de vrijmibo?quote:
WAT VALT ER TE LACHEN. Ook voor jou strafpuntenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe m’n best om m’n lach te onderdrukken
Bad wordt snel koudquote:
Dat weet je iig wat je op je verjaardag kan verwachtenquote:
Nee een buitenlands meisjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
Een relatie gehad met een meisje
Gelachen als een hyena![]()
![]()
Zoals deze @Pisces29 Dit is meer mijn broerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wel iets te stijf hoor. Effen overhemd zou ik altijd combineren met een jasje
Dat jasje maakt je juist stijfquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wel iets te stijf hoor. Effen overhemd zou ik altijd combineren met een jasje
Pas net een biertje koud gelegd voor straks. Nog wat werk te doen zoquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij vanmiddag op de vrijmibo?
Inclusief deze 40-45 snor?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zoals deze @:Pisces29 Dit is meer mijn broer
Update. Toch nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zoals deze @:Pisces29 Dit is meer mijn broer
Kijk @QWARQTAARTJE zo loopt het bad volquote:
Jij was net op de vrijmibo?quote:
Preciesquote:
Ik snap haar helemaalquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk @:qwarqtaartje zo loopt het bad vol
Neequote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij was net op de vrijmibo?
Alsnog armoedig. Liever iets creatiefs dan zo'n cliche bos.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Bloemen komen van de bloemenwinkel
Arme jongen
Hopelijk leest hij hier niet mee
@:ripcity
Cigar is een hij.quote:
quote:
Beetje van allesquote:
Niet eens van de benzinepompquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Bloemen komen van de bloemenwinkel
Arme jongen
Hopelijk leest hij hier niet mee
@:ripcity
Oh sorry, ik dacht de persoon die je ging quotenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh, het ging toch over haar uit Alkmaar?
Oh. Als hij/zij/it/het/jeweettoch zelf maar weet dan.quote:
Er zijn vrouwen die 40-45 jaar op een bosje van de pomp wachtenquote:
Dat is ook nog weleens de vraag.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh. Als hij/zij/it/het/jeweettoch zelf maar weet dan.
Echt? Ik vind Mo wel aantrekkelijk als vrouw, maar het is me onduidelijk hoe men zich identificeert.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die 40-45 jaar op een bosje van de pomp wachten
Ik ga altijd naar Henkie's Hoekie @Haagsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die 40-45 jaar op een bosje van de pomp wachten
Live love laugh tegeltje voor de Frau?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Henkie's Hoekie @:haags
Betaalbare romantiekquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Live love laugh tegeltje voor de Frau?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Hij ziet het helemaal voor zich, met zijn klopboor.
Je bent echt op dreef vanavondquote:
Ik zou achteraf even bellen of ze het eruit willen knippen alvorens het uitzendenquote:
Mooie titel voor zo'n johan nijenhuis film met Soy kroon, Abbey Hoes en Georgina verbaan.quote:
Dit verhaal van haar haalt je post totaal naar beneden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lieve is een van de meest volwassen tot nu toe, als jongste.
Nu ook?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lieve is een van de meest volwassen tot nu toe, als jongste.
Heel die date is raar.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou achteraf even bellen of ze het eruit willen knippen alvorens het uitzenden
Ja ze sneuvelt net voor de finishquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit verhaal van haar haalt je post totaal naar beneden.
Welke NL titel je ook pakt, je krijgt altijd deze namenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mooie titel voor zo'n johan nijenhuis film met Soy kroon, Abbey Hoes en Georgina verbaan.
Wss gewoon een erg open-minded familiequote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel die date is raar.
Moeder van Charley staat er mooi op.
Zeker als ik die moeder was.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou achteraf even bellen of ze het eruit willen knippen alvorens het uitzenden
Maar de avond is beter dan gister toch?quote:
uit de thrift storequote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker thuiszorg bloesje van corrie van 55
Oh het is een manquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de avond is beter dan gister toch?
Nieuwe categorie aangeboordquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
De volgende kinderdate
We hebben er drie deze avond
Jeejquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
De volgende kinderdate
We hebben er drie deze avond
Store ook nogquote:
Beter dan verloren in Schubbekutteveenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hij moet zeker 800 euro voor een piepklein kamertje in breda betalen
Vrolijk is altijd goedquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Zou nooit als voorkeur opgeven, maar Imke heeft wel iets leuks. Open gezicht, vrolijke uitstraling.
Mwahquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beter dan verloren in Schubbekutteveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |