Dat is al eens geweest. Dagen hebben we het moeten horen hoe die kwotes zag en erover moest rennen.quote:
Kotes van Leroyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:52 schreef bpi het volgende:
[..]
Dat is al eens geweest. Dagen hebben we het moeten horen hoe die kwotes zag en erover moest rennen.
2 persoonsbeddenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef Hunter het volgende:
Beeld van de slaapkamer (1?)
[ twitter ]
Nomi is zwanger zo te zien
Dat duidt toch wel op één slaapkamerquote:
Denk 2quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:33 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat duidt toch wel op één slaapkamer
Oh jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk 2
Een oranje en een blauwe
Ze moeten de snurkers ergens kunnen dumpenquote:
Kunnen we die niet bij voorbaat bannen? Ik ben vorig jaar mede door hem afgehaaktquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:43 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat Mario ( voor vele hier wel bekend) voor Alice gaat
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:43 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat Mario ( voor vele hier wel bekend) voor Alice gaat
ja klopt, en als je je account deelt , en een ander streamt ook, dan valt er bij jou 1 weg , wanneer de 4e wordt geopend, dus jij kijkt 2 en een familielid opent ook 2 dan valt er 1 weg.(ik heb een premium abo)quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:21 schreef Ebinas het volgende:
Hoe zat het ook alweer. (geheugen goudvis).
Er waren de laatste jaren max. 2 streams toch?
Okidoki dank je, dan heb ik aan een Plus abo genoeg.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja klopt, en als je je account deelt , en een ander streamt ook, dan valt er bij jou 1 weg , wanneer de 4e wordt geopend, dus jij kijkt 2 en een familielid opent ook 2 dan valt er 1 weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |