vorig jaar kwamen de eersten aan het licht omdat BB zelf op instagram ineens 3 en later meer volgde, ze zitten nu op 59 volgend, zodra daar 1 bij komt is het bingoquote:Op donderdag 11 januari 2024 22:26 schreef TheLuckyman het volgende:
Ook nog geen bewoners uitgelekt. Even kort gezocht op de social media accounts of daar toevallig al mensen werden gevolgd die nog onbekend zijn, maar helaas. Ben benieuwd!
Naomi 2021.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:03 schreef rinardo het volgende:
Welke pipo loopt daar rond dan? die broek....
[ link | afbeelding ]
En ook net een ander ruitje.quote:
'Rarara' omdat niet iedereen er nog in zit...quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef rinardo het volgende:
Had even een gesprekje net in messenger met iemand (ik ben blauw)
[ link | afbeelding ]
Via BB 2024benl facebookquote:Een onvoorspelbare tornado, zeker géén influencer en een hyena: dit zijn de kandidaten van ‘Big brother 2024’
Maandag zwaaien de deuren van het ‘Big brother’-huis weer open. Tatyana Beloy en Geraldine Kemper verwelkomen acht nieuwe kandidaten. Drie Belgen, vijf Nederlanders. Allemaal hopen ze de eindmeet te halen en een mooie geldsom te winnen.
Ik word nog niet dol enthousiastquote:
Thnx Rinardo Eens kijken wat ze er van gaan maken. Nog even en dan is het eindelijk zoverquote:
Oh god een volkszanger, de nieuwe Robquote:
Ren lenie renquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Oh god een volkszanger, de nieuwe Rob
Wat is Lenie nou voor een naam?
Leuke blije mensjes.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:56 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Via BB 2024benl facebook
Nee ik ook niet. Als ik die groepsfoto zie ook nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word nog niet dol enthousiast
Geen kittyquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Als ik die groepsfoto zie ook niet
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:09 schreef Ireth het volgende:
Ik geloof dat ik die Lenie nog het leukste/interessantste vind van allemaal... en dat zegt dan voornamelijk iets over de rest...
quote:
Open de facebook van ashley en je ziet te meest sexy poses voorbij komenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:20 schreef bpi het volgende:
Afwachten maar hoe ze gaan meevallen. Foto zegt niet veel natuurlijk en kan je moeilijk oordelen over iemand. We zullen na een week wel een beetje weten hoe iedereen is.
Facebook, instagram en andere kanalen zijn er om aandacht te trekken. Zo ben je niet in het dagelijkse leven hè. Nu ga je ze zien in haar dagelijkse bezigheid, dit zal heel anders zijn dan op haar sociale media.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Open de facebook van ashley en je ziet te meest sexy poses voorbij komen
Geloof maar wat jij geloofquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:26 schreef bpi het volgende:
[..]
Facebook, instagram en andere kanalen zijn er om aandacht te trekken. Zo ben je niet in het dagelijkse leven hè. Nu ga je ze zien in haar dagelijkse bezigheid, dit zal heel anders zijn dan op haar sociale media.
Die heeft een föhn bij zich...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
https://www.instagram.com/dilano_dk/
[ link | afbeelding ]
Ik vind dit er best heel leuk uitzienquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:06 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb nog hoop voor Tyron en Basiriquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:27 schreef rinardo het volgende:
Volgens mij zijn dit wat meer officiele foto's
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jahaa!! Nadat een van de bewoners natuurlijk persoonlijke items heeft moeten kiezen om daar in te doen!!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee die moet hij natuurlijk kopen uit "the wall"
Bij mij staat Lenie nog steeds bovenaan als leukste...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:27 schreef rinardo het volgende:
Volgens mij zijn dit wat meer officiele foto's
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
zoooooooooo voorspellend ditquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaa!! Nadat een van de bewoners natuurlijk persoonlijke items heeft moeten kiezen om daar in te doen!!
Die mag van mijn linea recta terugquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij staat Lenie nog steeds bovenaan als leukste...
Het is ook niet dat ik um écht leuk vind, maar de rest vind ik nog minder leukquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag van mijn linea recta terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |