Nog twee nachtjes slapen 🤣quote:
oke, omdat het niet alemaal negatief moet zijn, steek ik hem bij deze een veer in de Kontquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Zo en laten we het nu weer gezellig houden. Bb begint bijna het lange wachten wordt beloond hopelijk
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, omdat het niet alemaal negatief moet zijn, steek ik hem bij deze een veer in de Kont
zie scanman topic
rinardo in BB / Scanman!
Regelmatig denk ik 😉quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaa!!!! Eens zien hoeveel tijd ik eraan ga verspillen...
Ik heb al met mezelf de afspraak gemaakt dat ik een uurtje na opstaan mag, dan een paar uur bezig en 's middags pas weer en 's avonds nietquote:
Eigenlijk is elke minuut al teveel. Maar we doen het tochquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaa!!!! Eens zien hoeveel tijd ik eraan ga verspillen...
Jepquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:17 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Eigenlijk is elke minuut al teveel. Maar we doen het toch
Ik ga ook niet 24/7 kijken. En net volgende week heb ik veel afspraken 🤣🤣quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb al met mezelf de afspraak gemaakt dat ik een uurtje na opstaan mag, dan een paar uur bezig en 's middags pas weer en 's avonds niet
Haha hier is de agenda rustigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet 24/7 kijken. En net volgende week heb ik veel afspraken 🤣🤣
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga ook niet 24/7 kijken. En net volgende week heb ik veel afspraken 🤣🤣
Mijn dochter: dus nog even en dan staan de streams weer heel de dag aan? (Ze kijkt zelf ook wel mee!hquote:
Komt vast goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha hier is de agenda rustig
Maar ik wil toch ook gewoon echt bezig gaan op een dag. Dus zulke afspraken is nodig met mezelf .
quote:
Wahahha handig zo'n kind als spiegelquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:22 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mijn dochter: dus nog even en dan staan de streams weer heel de dag aan? (Ze kijkt zelf ook wel mee!h
Ik: nee ik had die helemaal niet de hele dag aan staan! Ik keek ook andere dingen.
Dochter: Uhm nee…
Ik:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het geluk straalt van die foto's
Shhhhht!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahha handig zo'n kind als spiegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |