Jongen, stel je nou niet aan. Wat maakt één maandje nou nog uit. Gewoon lekker eten en je zorgen vergeten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Vet en slecht eten dagen zijn voorbij. Tijd voor fit foods in Januari.
Nee nee, veggies eten nuquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jongen, stel je nou niet aan. Wat maakt één maandje nou nog uit. Gewoon lekker eten en je zorgen vergeten.
Ik heb het een keer gegeten, is lekker hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nog nooit roti op
Maar ga straks bij de Jumbo zo'n pakje kopen voor in de airfryer
Net gehaald, vanavond als snack eens proberenquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gegeten, is lekker hoor!
Ik ken roti alleen van wat je bij de Surinamer haaltquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef StateOfMind het volgende:
Net ge
[..]
Net gehaald, vanavond als snack eens proberen
Dit was een pak met 4 rollen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ken roti alleen van wat je bij de Surinamer haalt
Dat was wel erg heftig als snack
Die inderdaad. Niet echt zo lekker als de echte bij een Surinaamse toko.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroosterde bospeen uit de oven met pittige olijfolie, ui, knoflook, basilicum, salie, karwijzaad, honing en sesamzaad. En daarbij (ze zijn er weer, net aangeland vanuit de Lofoten) op de huid gebakken skrei haasfilets.
Hoop dat het smaaktquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als loempiadeeg.
Ik eet straks zuurkoolstamppot met rozijnen en appel @:Kanaroe
Jazeker! De koelkast was wat warmer geworden dan gepland dus die moesten even wat eerder op dan de bedoeling origineel was.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Verwennerij! Zijn dat Hollandse garnaaltjes tussen de vleeswaren?
Die maaltijden zijn niet erg, best gezond. Haal je nooit af/bezorgen/uit eten?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:16 schreef kuolema het volgende:
AH stoommaaltijd couscous abrikoos straks. Best gezond voor een kant-en-klare maaltijd. En lekker, heb deze vaak.
Ik kookte eerst altijd uitgebreid zelf, drie dagen koken voor 6 dagen eten en dan de zevende dag ergens mee-eten vaak of restjes eten of desnoods diepvriespizza. In de kerstvakantie wilde ik het mezelf zo makkelijk mogelijk maken en ben ik overgestapt op stoom- en diepvriesmaaltijden. Daar ben ik in blijven hangen want het beviel goed. Nu kook ik nog maar een keer per week.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
Net een groentemix met spekjes en piepers op.
Als toetje straks aan een bak salted caramel ijs beginnen... Ik zeg beginnen, maar de ervaring leert dat meestal de hele bak (een liter) op gaat
En dan vanavond wel een keer die rotirol proberen.
Ja zeker, dankquote:
Allemaal lekkerquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker! De koelkast was wat warmer geworden dan gepland dus die moesten even wat eerder op dan de bedoeling origineel was.
[ afbeelding ]
Verse ravioli (wel handgemaakt maar door een proeffional) met ricottabasilicumvulling, niet niet meer loeiende biefstuk, gebakken paddestoelen in rrrrrroomsaus, broccoli, pecorino.
[ afbeelding ]
Toe: in eigen walnotenport gestoofde peertjes, slagroom
Eigen merk van de Jumbo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben benieuwd welk merk je hebt en of het is opgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |