Mogen ze elkaar niet of zo ?quote:Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Persoon A (waar ik aanspreekpunt voor ben) mailt mij met een vraag.
Waarvan ik weet dat persoon B die het beste kan beantwoorden.
Dus ik stuur de mail van A naar B door, met een toelichting. Ze kennen elkaar, dus mailadressen in het ‘aan’ vak. Hoefde ik verder ook niet bij betrokken te zijn.
Uiteraard mailt B dan alleen naar mij wat het antwoord is![]()
En mailt A een aanvullende vraag ook alleen naar mij![]()
Ik heb beiden maar met de koppen tegen elkaar geslagen nogmaals gemaild. Met de opmerking dat het veel handiger is dit rechtstreeks met elkaar af te handelen.
Jawel hoor.quote:
Altijd fijn als je er zo tussen zitquote:Op maandag 11 maart 2024 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Maar blijkbaar hadden beiden de gedachte dat ik de coördinator was. Of zo *schouderophaal*
Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg toen ik in eerste instantie schreef ‘dat ze er samen vast aan zouden uitkomen’.
TE NAUWWWquote:Op maandag 13 mei 2024 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
Mensen die het leuk vinden om meerdere malen per dag en maaaaaaaaaaaaaaandenlang "grappige" zinnetjes uit reclames te moeten blijven herhalen.
Bv:
'why nut?'
'we gaan beginnnnen!'![]()
Ben l een paar keer bijna opgestaan om die hilarische zinnetjes door hun tanden heen weer terug naar binnen te gaan.
Hoe gaan de zaken bij UHT?quote:Op maandag 13 mei 2024 10:49 schreef Gibson88 het volgende:
Toch leuk om al die irritaties te lezen. Ben gelukkig niet de enige.
Geen zicht op, UHT is van Toeslagen daar maak ik geen direct onderdeel van uit. Zij voeren uit. Maar volgens mij heeft er wel een versnelling plaats gevonden en gaat het beoordelen van zaken sneller dan voorheen.quote:
Is dit bij de dagbesteding?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:02 schreef Qarrad het volgende:
Mail 1: Jongens, hier is een bestand. Let op: pas terugsturen als iedereen het heeft aangepast.
Mail 2: (Klaas) Hoi hoi, hier is mijn deel.
Mail 3: Is gaat door iedereen aangepast?
Mail 4: Nee alleen door mij want Truus heeft vandaag yoga en Piet is op vakantie en Kees is altijd druk.
Mail 5: (Piet) Nee ik ben al terug. Hier mijn input.
Mail 6: Piet en Klaas en Truus en Kees, coördineren jullie even met elkaar dat het compleet wordt ingevuld door iedereen voordat het teruggestuurd wordt?
Mail 7: (Truus) Hoiiiii ik heb geruild want vandaag kon mijn pedicure niet en ik moest gordijnen uitzoeken en dus hier alvast mijn stukje.
Mail 8: Ja lieve mensen, graag allemaal hetzelfde bestand aanpassen EN PAS TERUGSTUREN ALS HET COMPLEET IS
Mail 9: (Kees) ik heb hier geen tijd voor. Ik ben druk.
Mail 10: (Piet) Ik heb mijn bestand samengevoegd met dat van Klaas.
Mail 11: Zit de input van Truus en Kees er ook in?
Mail 12: (Kees en Truus) nee
Mail 13: Graag pas insturen als iedereen het heeft ingevuld.
Mail 14: (Kees) Okay, hier mijn lijst
Mail 15: Dit is alleen van jou en Klaas. Ik heb nu een bestaand van Piet en Klaas en een van Kees en Klaas. GRAAG PAS INSTUREN ALS IEDEREEN HET HEEFT INGEVULD (Grote Boze Coördinator in CC)
Mail 16: (GBC) He jongens, waarom kan dit niet in één keer? Klaas, stuur jouw bestand naar Piet. Piet naar Truus en Truus naar Kees.
Mail 17: (Truus) Ik heb mijn versie op de gemeenschappelijke schijf gezet. Kees, vul jij het aan?
Mail 18: (Kees) Hier het ingevulde bestand
Mail 19: (GBC) Nee, Klaas' versie is de default van waaruit we werken. Iedereen vult dit eerst in.
Enz enz
Andere afdeling:
Mail 1: Jongens, hier is een bestand. Let op: pas terugsturen als iedereen het heeft aangepast.
Mail 2: Okay. Hier is het. Door iedereen ingevuld.
Zeker, gaat stukken sneller: https://nos.nl/artikel/25(...)-nog-5-miljard-extraquote:Op dinsdag 14 mei 2024 05:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Geen zicht op, UHT is van Toeslagen daar maak ik geen direct onderdeel van uit. Zij voeren uit. Maar volgens mij heeft er wel een versnelling plaats gevonden en gaat het beoordelen van zaken sneller dan voorheen.
Nee, een werkgever met een erg oud werknemersbestand relatief. En dat dan afgezet tegen hoe het normaal gaat.quote:
A ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Een signal groep waar storingen worden gemeld. Bericht: er is een storing met Outlook. En dan ik weet niet hoeveel mensen die dan reageren dat hun Outlook het inderdaad niet doet.
Ook redelijk bizar om een bestand naar meerdere mensen te sturen en dan te verwachten dat zij onderling het gaan regelen om pas als het volledig ingevuld is het naar jou te retournerenquote:Op maandag 13 mei 2024 23:02 schreef Qarrad het volgende:
Mail 2: (Klaas) Hoi hoi, hier is mijn deel.
Mail 3: Is gaat door iedereen aangepast?
Mail 4: Nee alleen door mij want Truus heeft vandaag yoga en Piet is op vakantie en Kees is altijd druk.
Mail 5: (Piet) Nee ik ben al terug. Hier mijn input.
Mail 6: Piet en Klaas en Truus en Kees, coördineren jullie even met elkaar dat het compleet wordt ingevuld door iedereen voordat het teruggestuurd wordt?
Mail 7: (Truus) Hoiiiii ik heb geruild want vandaag kon mijn pedicure niet en ik moest gordijnen uitzoeken en dus hier alvast mijn stukje.
Mail 8: Ja lieve mensen, graag allemaal hetzelfde bestand aanpassen EN PAS TERUGSTUREN ALS HET COMPLEET IS
Mail 9: (Kees) ik heb hier geen tijd voor. Ik ben druk.
Mail 10: (Piet) Ik heb mijn bestand samengevoegd met dat van Klaas.
Mail 11: Zit de input van Truus en Kees er ook in?
Mail 12: (Kees en Truus) nee
Mail 13: Graag pas insturen als iedereen het heeft ingevuld.
Mail 14: (Kees) Okay, hier mijn lijst
Mail 15: Dit is alleen van jou en Klaas. Ik heb nu een bestaand van Piet en Klaas en een van Kees en Klaas. GRAAG PAS INSTUREN ALS IEDEREEN HET HEEFT INGEVULD (Grote Boze Coördinator in CC)
Mail 16: (GBC) He jongens, waarom kan dit niet in één keer? Klaas, stuur jouw bestand naar Piet. Piet naar Truus en Truus naar Kees.
Mail 17: (Truus) Ik heb mijn versie op de gemeenschappelijke schijf gezet. Kees, vul jij het aan?
Mail 18: (Kees) Hier het ingevulde bestand
Mail 19: (GBC) Nee, Klaas' versie is de default van waaruit we werken. Iedereen vult dit eerst in.
Enz enz
Andere afdeling:
Mail 2: Okay. Hier is het. Door iedereen ingevuld.
Eens, extreem onhandig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook redelijk bizar om een bestand naar meerdere mensen te sturen en dan te verwachten dat zij onderling het gaan regelen om pas als het volledig ingevuld is het naar jou te retourneren
Als het jouw taak is de informatie bij iedereen op te halen regel je het ook maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |