abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212784838
Persoon A (waar ik aanspreekpunt voor ben) mailt mij met een vraag.
Waarvan ik weet dat persoon B die het beste kan beantwoorden.

Dus ik stuur de mail van A naar B door, met een toelichting. Ze kennen elkaar, dus mailadressen in het ‘aan’ vak. Hoefde ik verder ook niet bij betrokken te zijn.

Uiteraard mailt B dan alleen naar mij wat het antwoord is :')
En mailt A een aanvullende vraag ook alleen naar mij :')

Ik heb beiden maar met de koppen tegen elkaar geslagen nogmaals gemaild. Met de opmerking dat het veel handiger is dit rechtstreeks met elkaar af te handelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212791365
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Persoon A (waar ik aanspreekpunt voor ben) mailt mij met een vraag.
Waarvan ik weet dat persoon B die het beste kan beantwoorden.

Dus ik stuur de mail van A naar B door, met een toelichting. Ze kennen elkaar, dus mailadressen in het ‘aan’ vak. Hoefde ik verder ook niet bij betrokken te zijn.

Uiteraard mailt B dan alleen naar mij wat het antwoord is :')
En mailt A een aanvullende vraag ook alleen naar mij :')

Ik heb beiden maar met de koppen tegen elkaar geslagen nogmaals gemaild. Met de opmerking dat het veel handiger is dit rechtstreeks met elkaar af te handelen.
Mogen ze elkaar niet of zo ? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_212791430
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Mogen ze elkaar niet of zo ? :')
Jawel hoor.
Maar blijkbaar hadden beiden de gedachte dat ik de coördinator was. Of zo *schouderophaal*
Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg toen ik in eerste instantie schreef ‘dat ze er samen vast aan zouden uitkomen’.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212791443
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jawel hoor.
Maar blijkbaar hadden beiden de gedachte dat ik de coördinator was. Of zo *schouderophaal*
Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg toen ik in eerste instantie schreef ‘dat ze er samen vast aan zouden uitkomen’.
Altijd fijn als je er zo tussen zit _O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_212818179
‘Als ik een doorgeefluik had willen zijn had ik me wel in een Chinees restaurant in laten metselen’ is mijn standaard reactie in zulke gevallen
  maandag 13 mei 2024 @ 10:42:18 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213544651
Ook een leuke. Collega's waar je als je een vraag stelt je er niet meer vanaf komt.

Ik vraag: Hee Piet, bestaat er een mogelijkheid om opdracht X via oplossing Y te bouwen

Piet: Nee dat kan niet. Dat wordt niet ondersteund.

Ik: Oke, jammer maar goed om te weten. Ik ga een andere oplossing bedenken.

Vervolgens blijft Piet maar plakken. Wil die alles weten en meedenken met oplossingen. Terwijl ik alleen maar antwoord op die ene vraag wilde.
pi_213544697
Toch leuk om al die irritaties te lezen. Ben gelukkig niet de enige.
pi_213544698
Mensen die het leuk vinden om meerdere malen per dag en maaaaaaaaaaaaaaandenlang "grappige" zinnetjes uit reclames te moeten blijven herhalen.

Bv:
'why nut?'
'we gaan beginnnnen!'

:r :(

Ben l een paar keer bijna opgestaan om die hilarische zinnetjes door hun tanden heen weer terug naar binnen te gaan. :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213544980
quote:
8s.gif Op maandag 13 mei 2024 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
Mensen die het leuk vinden om meerdere malen per dag en maaaaaaaaaaaaaaandenlang "grappige" zinnetjes uit reclames te moeten blijven herhalen.

Bv:
'why nut?'
'we gaan beginnnnen!'

:r :(

Ben l een paar keer bijna opgestaan om die hilarische zinnetjes door hun tanden heen weer terug naar binnen te gaan. :(
TE NAUWWW
KA WAH
Vakman pur sang
pi_213552095
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 10:49 schreef Gibson88 het volgende:
Toch leuk om al die irritaties te lezen. Ben gelukkig niet de enige.
Hoe gaan de zaken bij UHT? :)
Aan het typen...
  maandag 13 mei 2024 @ 23:02:49 #36
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213553878
Mail 1: Jongens, hier is een bestand. Let op: pas terugsturen als iedereen het heeft aangepast.
Mail 2: (Klaas) Hoi hoi, hier is mijn deel.
Mail 3: Is gaat door iedereen aangepast?
Mail 4: Nee alleen door mij want Truus heeft vandaag yoga en Piet is op vakantie en Kees is altijd druk.
Mail 5: (Piet) Nee ik ben al terug. Hier mijn input.
Mail 6: Piet en Klaas en Truus en Kees, coördineren jullie even met elkaar dat het compleet wordt ingevuld door iedereen voordat het teruggestuurd wordt?
Mail 7: (Truus) Hoiiiii ik heb geruild want vandaag kon mijn pedicure niet en ik moest gordijnen uitzoeken en dus hier alvast mijn stukje.
Mail 8: Ja lieve mensen, graag allemaal hetzelfde bestand aanpassen EN PAS TERUGSTUREN ALS HET COMPLEET IS
Mail 9: (Kees) ik heb hier geen tijd voor. Ik ben druk.
Mail 10: (Piet) Ik heb mijn bestand samengevoegd met dat van Klaas.
Mail 11: Zit de input van Truus en Kees er ook in?
Mail 12: (Kees en Truus) nee
Mail 13: Graag pas insturen als iedereen het heeft ingevuld.
Mail 14: (Kees) Okay, hier mijn lijst
Mail 15: Dit is alleen van jou en Klaas. Ik heb nu een bestaand van Piet en Klaas en een van Kees en Klaas. GRAAG PAS INSTUREN ALS IEDEREEN HET HEEFT INGEVULD (Grote Boze Coördinator in CC)
Mail 16: (GBC) He jongens, waarom kan dit niet in één keer? Klaas, stuur jouw bestand naar Piet. Piet naar Truus en Truus naar Kees.
Mail 17: (Truus) Ik heb mijn versie op de gemeenschappelijke schijf gezet. Kees, vul jij het aan?
Mail 18: (Kees) Hier het ingevulde bestand
Mail 19: (GBC) Nee, Klaas' versie is de default van waaruit we werken. Iedereen vult dit eerst in.

Enz enz ;(

Andere afdeling:
Mail 1: Jongens, hier is een bestand. Let op: pas terugsturen als iedereen het heeft aangepast.
Mail 2: Okay. Hier is het. Door iedereen ingevuld.
pi_213554992
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:06 schreef Yasmin__x het volgende:

[..]
Hoe gaan de zaken bij UHT? :)
Geen zicht op, UHT is van Toeslagen daar maak ik geen direct onderdeel van uit. Zij voeren uit. Maar volgens mij heeft er wel een versnelling plaats gevonden en gaat het beoordelen van zaken sneller dan voorheen.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 07:50:06 #38
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213555329
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:02 schreef Qarrad het volgende:
Mail 4: Nee alleen door mij want Truus heeft vandaag yoga en Piet is op vakantie en Kees is altijd druk.
Mail 6: Piet en Klaas en Truus en Kees, coördineren jullie even met elkaar dat het compleet wordt ingevuld door iedereen voordat het teruggestuurd wordt?
Mail 7: (Truus) Hoiiiii ik heb geruild want vandaag kon mijn pedicure niet en ik moest gordijnen uitzoeken en dus hier alvast mijn stukje.
Mail 8: Ja lieve mensen, graag allemaal hetzelfde bestand aanpassen EN PAS TERUGSTUREN ALS HET COMPLEET IS
Mail 15: Dit is alleen van jou en Klaas. Ik heb nu een bestaand van Piet en Klaas en een van Kees en Klaas. GRAAG PAS INSTUREN ALS IEDEREEN HET HEEFT INGEVULD (Grote Boze Coördinator in CC)
Mail 16: (GBC) He jongens, waarom kan dit niet in één keer? Klaas, stuur jouw bestand naar Piet. Piet naar Truus en Truus naar Kees.
Mail 17: (Truus) Ik heb mijn versie op de gemeenschappelijke schijf gezet. Kees, vul jij het aan?
Mail 19: (GBC) Nee, Klaas' versie is de default van waaruit we werken. Iedereen vult dit eerst in.

Enz enz ;(

Andere afdeling:
Is dit bij de dagbesteding? :'(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 14 mei 2024 @ 08:14:24 #39
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213555455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 05:44 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Geen zicht op, UHT is van Toeslagen daar maak ik geen direct onderdeel van uit. Zij voeren uit. Maar volgens mij heeft er wel een versnelling plaats gevonden en gaat het beoordelen van zaken sneller dan voorheen.
Zeker, gaat stukken sneller: https://nos.nl/artikel/25(...)-nog-5-miljard-extra

;(

On topic:

Ik: 'is het nodig hier voor bij elkaar te komen met iedereen of is het goed als we het onderling afstemmen?'
Collega: 'nee regel maar onderling, ik geloof t wel allemaal, ik hoef niet betrokken te zijn.'
Diezelfde collega paar dagen later: 'wat wordt er nu allemaal geregeld? Gaat t goed? Hebben jullie ook aan xyz gedacht?'
  dinsdag 14 mei 2024 @ 09:28:20 #40
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213555924
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 07:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Is dit bij de dagbesteding? :'(
Nee, een werkgever met een erg oud werknemersbestand relatief. En dat dan afgezet tegen hoe het normaal gaat.
pi_213556189
Een signal groep waar storingen worden gemeld. Bericht: er is een storing met Outlook. En dan ik weet niet hoeveel mensen die dan reageren dat hun Outlook het inderdaad niet doet.
pi_213556197
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213556229
quote:
...
Zo aan die namen te zien moet dat een stel bejaarden zijn :P
pi_213556482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 10:05 schreef Questular het volgende:
Een signal groep waar storingen worden gemeld. Bericht: er is een storing met Outlook. En dan ik weet niet hoeveel mensen die dan reageren dat hun Outlook het inderdaad niet doet.
A ja.
Dat zijn ook de mensen die reageren met ‘Ik kan er niet bij zijn’ op een aangekondigde niet-verplichte meeting waarbij uitdrukkelijk verzocht wordt alleen te reageren als je er wel bij bent :')
  dinsdag 14 mei 2024 @ 11:16:17 #45
46794 Berkery
Fat bastard
pi_213556664
Een stagiaire had bij ons keer vanuit een distributielijst (iets als alle_gebruikers@werkgever.nl) een testbericht naar die lijst gemaild, met als gevolg dat iedereen dit testbericht kreeg. Oeps. Kan gebeuren.
Wat er daarna gebeurde: veel mensen vonden het nodig om op de mail te reageren:

'Wat is dit?'
'Foutje?'
'Waar gaat dit over???'

Maar deze gingen vervolgens ook weer naar alle_gebruikers@werkgever.nl :|W
En dan heb je weer van die slimmeriken die weer op die mails reageren met:

'Niet reageren op die mail! Die wordt ook naar iedereen gestuurd!'

...ook naar alle_gebruikers@werkgever.nl -O-

Iedereen in die distributielijst was dus binnen 5 minuten 200 mails rijker.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 14 mei 2024 @ 17:32:59 #46
459912 FlippingCoin
pi_213560138
Lol jullie werken echt met te veel boomers denk ik. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_213560266
quote:

Enz enz ;(

Andere afdeling:
Ook redelijk bizar om een bestand naar meerdere mensen te sturen en dan te verwachten dat zij onderling het gaan regelen om pas als het volledig ingevuld is het naar jou te retourneren

Als het jouw taak is de informatie bij iedereen op te halen regel je het ook maar
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_213560294
Echt waarom moet Truus degene zijn die na 17 mails het bestand op de gemeenschappelijke schijf zet. Zet het zelf gewoon direct daarop
Jij bent het zonnetje!!!
pi_213560333
* Mortaxx dient vakantie aanvraag in

Manager: heb je wel gekeken of die collega ook niet vrij is dan

* Mortaxx Wie is hier nu de manager 🧐
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 14 mei 2024 @ 17:51:10 #50
459912 FlippingCoin
pi_213560348
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 17:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Ook redelijk bizar om een bestand naar meerdere mensen te sturen en dan te verwachten dat zij onderling het gaan regelen om pas als het volledig ingevuld is het naar jou te retourneren

Als het jouw taak is de informatie bij iedereen op te halen regel je het ook maar
Eens, extreem onhandig.

Bij ons zou er dan weer iets over engineered opgetuigd worden dat slaat ook wel weer door, maar dan werkt het daarna iig wel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')