Ik had dat vooral met de geur die de band wel eens met zich mee wist te brengen. Wel een paar knoepertharde optredens van gezien. Lintfabriek, Goudvishal, Glasfabriek en een of ander vaag kraakhol in Eindhoven wat ik me zo herinner. Vorig jaar zag ik ze op Pitfest maar ben toen maar een broodje hamburger gaan halen na een paar nummers.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:02 schreef Hatseflats22 het volgende:
ik kreeg het redelijk benauwd van die prekende, cultleider-achtige zanger. Er was geen ontsnappen aan in die kleine zaal.
Haha ja, zelf geen last van gehad maar ik geloof het meteen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:07 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Ik had dat vooral met de geur die de band wel eens met zich mee wist te brengen. Wel een paar knoepertharde optredens van gezien. Lintfabriek, Goudvishal, Glasfabriek en een of ander vaag kraakhol in Eindhoven wat ik me zo herinner. Vorig jaar zag ik ze op Pitfest maar ben toen maar een broodje hamburger gaan halen na een paar nummers.
Iets meer dan een maand geleden alweer opgetreden.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:12 schreef pipster het volgende:
Kvelertak 2 keer live gezien, beide keren was ik niet echt onder de indruk. Al was de tweede keer bij Metallica het geluid wel compleet ruk afgesteld, zodat ze op geen enkele manier beter zouden kunnen klinken dan Metallica... Leuk man die metalbands met al die haantjes.
Deze bestaan helaas niet meer had ik wel een keel live willen zien.
ook met een prima cover van Siouxie
Kijk nu, gemist dat ze weer actief zijnquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:54 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Iets meer dan een maand geleden alweer opgetreden.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:03 schreef pipster het volgende:
[..]
Kijk nu, gemist dat ze weer actief zijn.
Two legends.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:05 schreef Ulx het volgende:
Tony Slug Experience featuring Jello Biafra
Album komt uit in maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |