Was ze weg?quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijn trouwens dat je weer terug bent @:Pisces29! Voor de vriendelijke comments
Ah okquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee die man net in de auto, mega zwembad onder z'n oksel
Op het Fok VIP forum zit ze stiekem iedereen af te zeiken zie ik net iddquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze is 3/4 van de tijd sarcastisch hoor
Maakt niet uit, dat heb ik toch niet doorquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze is 3/4 van de tijd sarcastisch hoor
Maar niemand van ons bad natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op het Fok VIP forum zit ze stiekem iedereen af te zeiken zie ik net idd
heel dit programma wordt steeds saaier. Hier komen geen baby's meer uit als dit zo doorgaat.quote:
Welk programma gaan we dan elke dag kijken als het stopt?quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
heel dit programma wordt steeds saaier. Hier komen geen baby's meer uit als dit zo doorgaat.
Worden er toch steeds minder. In plaats daarvan komen er migrantenquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
heel dit programma wordt steeds saaier. Hier komen geen baby's meer uit als dit zo doorgaat.
Zal wel raar zijn idd als het helemaal zou stoppen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk programma gaan we dan elke dag kijken als het stopt?
Heb wel gelezen dat de kijkcijfers minder werden, wet niet of dat zo is. Maar dan zou je het nooit weten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal wel raar zijn idd als het helemaal zou stoppen.
Alleen kijken zonder dit topic zou ik ook niet trouw doen, dus ik snap dat wel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Heb wel gelezen dat de kijkcijfers minder werden, wet niet of dat zo is. Maar dan zou je het nooit weten.
Eens. Ik kijk echt door het bad.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alleen kijken zonder dit topic zou ik ook niet trouw doen, dus ik snap dat wel.
Ja zoiets. Ik keek wel maar geen inspiratie om te reagerenquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup is begonnen aan de koffieronde
Voor mij hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |