SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door KinKiJan op 10-01-2024 20:15:34 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILER: TT referentieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik heb zo'n vermoeden wel meer niet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Mel het einde van de cyclus niet eens gaat halen..
Dat is een soort van esther uit ejvjlquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die dikke trol mag ook wel sorry zeggen
Een vrolijke Esther dan...quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is een soort van esther uit ejvjl
Ja dat wel, maar sneakyquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een vrolijke Esther dan...
Dat is een heel klein beetje wel waarquote:
Dacht dat ik het verkeerd hoordequote:Op woensdag 10 januari 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Posimistisch / posimisme daar zijn ze weer
Haha, ze zei het gisteren ook, dat is geen toeval meerquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat ik het verkeerd hoorde
je hoorde het goedquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat ik het verkeerd hoorde
Nee, dit is wat je krijgt als je een nieuw topic opent. Kan eens kijken of ik ze er in deze nog gewoon bij kan zetten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
namen en foto's worden niet bijgewerkt hè? in de OP
dank jequote:Op woensdag 10 januari 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, dit is wat je krijgt als je een nieuw topic opent. Kan eens kijken of ik ze er in deze nog gewoon bij kan zetten.
edit; lukt, staan er voor nu bij op volgorde van de cap
Ja... maar dat klopt niet geloof ikquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:27 schreef chufi het volgende:
Zei Vincent nu dat ie ie er al vanaf het begin in zat ?
nee iddquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat klopt niet geloof ik
Ben benieuwd of die nog van toegevoegde waarde gaat zijn. Nog maar weinig van gezien.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Erik kijkt ook altijd wel vrolijk,.. niet?
Had de foto er wel ingezet 5 januari . De namen nog niet maar is inmiddels ook gebeurd zie ikquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
namen en foto's worden niet bijgewerkt hè? in de OP
Dat is Casper al.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
SPOILER: Over Mary en 'haar boekje'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zou mij niet verbazen als ze van een kamp komt. Wat een grote mond, echt niet normaal!!quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Sam komt zeker uit die bekende pauperwijk in Den Bosch.
Bij Temptation Island werden juist de mensen geselecteerd die niet door de psychologische test kwamen. Zou mij niks verbazen als dat elders ook gebeurt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Salar uit BB vroeg zich ook af hoe ze zo iemand hebben kunnen casten. Blijkbaar zonder psychologische test van te voren.
Moet er niet aan denken dat alleen (zogenaamde) deugnieten de loods bevolken.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:01 schreef freaky40 het volgende:
Salar uit BB vroeg zich ook af hoe ze zo iemand hebben kunnen casten. Blijkbaar zonder psychologische test van te voren.
Ik volg Temptation Island zelf niet, maar volgens mij was daar een hele rel omtrent te weinig psychologische hulp of zo en mensen die het mentaal niet op een rijtje hadden toch deel te laten nemen, zoals je al had opmerkt. Mede hierdoor is de casting in andere programma's iets strenger geworden. Anders kan opeens de stekker eruit worden getrokken zoals bij Temptation Island. In Utopia zaten een paar flink doorgedraaide zoals Patje Kroketje, zo'n persoon zul je niet snel meer zien deelnemen aan een reality programma.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Bij Temptation Island werden juist de mensen geselecteerd die niet door de psychologische test kwamen. Zou mij niks verbazen als dat elders ook gebeurt.
Als je van De Gouden Kooi tot nu kijkt is er echt veel veranderdquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat alleen (zogenaamde) deugnieten de loods bevolken.
Tot nu toe weinig op beeld.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:01 schreef freaky40 het volgende:
Valt me trouwens op dat deelnemer Erik nog helemaal geen script heeft. Hij heeft geen tekst.
Zo niet, zullen de huilers vast niet teleur stellenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Kijken of er weer een paar gaan knallen.
Ja erg precies kun je er niet op zijnquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gepriegel op dat kleine kaartje
Heb vanaf dat die 2 op het bed zijn gaan zitten wel gekeken maar geen woord van wat ze tegen elkaar zeiden in me opgenomen.quote:
Kan ik me iets bij voorstellen. Misschien toch mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid dat ik wel luister naar wat pruillipje nu weer te brabbelen heeft. Beau (creep) moet toch bij zichzelf bedenken wat hij hier nu weer mee moet?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb vanaf dat die 2 op het bed zijn gaan zitten wel gekeken maar geen woord van wat ze tegen elkaar zeiden in me opgenomen.
Komt gewoon even een tonnetje pakken, easy ..quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Daniële
Bijzondere vrouw
Wesley is 30, Donna 23.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef PunkieePie het volgende:
Weet iemand hoe oud Wesley is? En Donna?
Dat kan ook ja. BB trok me vorig jaar niet zo vond het qua deelnemers niet zo beetje kinderlijk. Toen keek ik juist de livestreams van een jaar van je leven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Erik had zowaar een klein bijrolletje vanavond. Misschien heeft hij binnenkort meer tekst van de Febo gekregen....
Donna weer inwendig woestboos dat ze geen familiebezoek mag ontvangen en Vincent wel. Je zag die verwende blik weer in haar ogen toen Vincent hoger gooide met de dobbelsteen.
En Danielle is wel leuk, en lekker cynisch in dat gesprekje met Wesley. Ik moest lachen.
Merk wel dat door het toevoegen van wat moeilijke persoonlijkheden zoals een Danielle en Sam dat er wel wat meer smeuïgheid in dynamiek komt. Ik denk ook dat Talpa die met een reden doe. Volgende week begint ook BB weer, nu wordt dat gelijktijdig uitgezonden maar het is wel een manier om een andere vorm te geven aan reality TV tegenover het de echte RLS die BB is wat toch wat braver en meer 'feel good'/familie uitstraling heeft. Dus ik denk dat dit gewoon een strategische beslissing is.
SPOILER: Casper en Mary zwemmen synchroonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat hij te laat drukte had niet uitgemaakt. Toen hij probeerde te drukken, zat hij links van zuid-Amerika!quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja erg precies kun je er niet op zijn
Ze wil zelf Wesley, denk ik.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
Geen eetlust hebben omdat die 2 het zo goed kunnen vinden samen is ook wat overdreven. Als een jakhals loopt ze te zoeken naar wat om over te zeiken.
Zeg niet dat ze geen punt heeft, zeg alleen dat ze er een te groot punt van maakt
Hahaha oké wel preciezer dan datquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat hij te laat drukte had niet uitgemaakt. Toen hij probeerde te drukken, zat hij links van zuid-Amerika!
Al had hij op tijd gedrukt, had voor de uitslag niet uitgemaakt. Donna zat bijna spot on.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha oké wel preciezer dan dat
Dat snap ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Al had hij op tijd gedrukt, had voor de uitslag niet uitgemaakt. Donna zat bijna spot on.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:50 schreef KinKiJan het volgende:
AH, gelukkig, Erik kan toch wel degelijk lachen.Dit is wel grappig (:SPOILER: Casper en Mary zwemmen synchroonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Dat is een interessante combinatie van mensenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jorrit en Zoe (EJVJL) zijn nu samen live op insta
Dacht ik ook. Ze kan het niet hebben dat hij alleen maar oog voor Donna heeft.quote:
Zou mooi zijn als hij opeens deze cyclus wint zonder ooit meer dan een paar woorden te hebben gezegd.quote:
SPOILER: Wat punten uit dat livegesprekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Mooi hequote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
De kraai noemt de raaf zwart..
Tegen Donna: "Can we hug ?"
-
Tegen 'de camera': "Schijnheilig wijf"
Klopt!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was er in EJVJL ook niet iemand die van alles op z'n kin kon balanceren, Gert-Jan? Volgens mij was er toen voor een challenge zelfs een kettingzaag geregeld, maar dat ging met een nachtkaars uit ofzo.
Maar zo'n tafelvoetbal is wel next level
Sam is toch die boer'n trien met een grote bek? Ik dacht eerst leuk mens, maar inmiddels ben ik er vanafquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Sam; "Ik vind dat hij hem beter kan doen"
Eens zien of dat nog zo is als Casper het dan toch niet zo goed blijkt te kunnen
Dat stond bij Kappie rechtsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Konden zou niet ook gewoon een scherm tussen Beau en de bar zetten?
Dat is hopelijk a.s. maandag de grote plottwist...toch Febo...?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:46 schreef Gia het volgende:
Vond dat 'synchroonzwemmen' hilarisch.
Als Regna een 'stoppen' gebaar heeft gemaakt baar Beau, dienen ze, 'm.i. gediskwalificeerd te worden. Want hij stopte op dat moment ook met stapelen.
Dit klinkt als de herenliefde bedrijven.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
De pot die de ketel verwijdt over belerend doen
Wesley kan alles balanceren behalve zijn relatie met Donna.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was er in EJVJL ook niet iemand die van alles op z'n kin kon balanceren, Gert-Jan? Volgens mij was er toen voor een challenge zelfs een kettingzaag geregeld, maar dat ging met een nachtkaars uit ofzo.
Wesley is verliefd geworden. Wie is er dan eigenlijk verkeerd bezig. Wesley of Donna.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit klinkt als de herenliefde bedrijven.
[..]
Wesley kan alles balanceren behalve zijn relatie met Donna.
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit klinkt als de herenliefde bedrijven.
[..]
Wesley kan alles balanceren behalve zijn relatie met Donna.
Wat een eng mens is datquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
DaniDubbelD is goed geinstrueerd door zussie Balk.. zo snel mogelijk flink de relkut uithangen voor camtijd 😉
Beiden. Wesley handelt naar zijn liefdesgevoelens en Donna maakt daar bewust misbruik van.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 01:51 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Wesley is verliefd geworden. Wie is er dan eigenlijk verkeerd bezig. Wesley of Donna.
Of door Jeff, ze doet me daar aan denken, maar Sam ook wel. Vind dit tot nu toe de meest interessante toevoegingen voor het programma sinds het begon. Er moest wat gebeuren anders kakt het in.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:09 schreef 5thencounter het volgende:
DaniDubbelD is goed geinstrueerd door zussie Balk.. zo snel mogelijk flink de relkut uithangen voor camtijd 😉
Samenvoegsel van optimistisch en positiefquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ze zei het gisteren ook, dat is geen toeval meer
Psychisch allebei zo'n jaar of 6 ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef PunkieePie het volgende:
Weet iemand hoe oud Wesley is? En Donna?
** Regna?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Al had hij op tijd gedrukt, had voor de uitslag niet uitgemaakt. Donna zat bijna spot on.
Zoooo knullig dat kunstje van hem. Haha. En had hier wel een gifje verwacht of filmpje met geluid van reactie Donna toen Wesley bijna tandjes kon tuffen door zn domme kunstje. Wat Donna voor schrik face maakte maar oergeluiden erbij helemáál, bizarrr!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boejuh...lekker centjes verdienenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je als plastisch chirurg trots bent op dit werk
quote:Op zondag 14 januari 2024 04:57 schreef Perla het volgende:
[..]
Zoooo knullig dat kunstje van hem. Haha. En had hier wel een gifje verwacht of filmpje met geluid van reactie Donna toen Wesley bijna tandjes kon tuffen door zn domme kunstje. Wat Donna voor schrik face maakte maar oergeluiden erbij helemáál, bizarrr!
Haha thnxx!! :-))quote:
Ik hoop dat hij snel op bezoek mag komen. Kijken hoe hij reageert op Wesleyquote:Op zondag 14 januari 2024 14:10 schreef Perla het volgende:
[..]
Haha thnxx!! :-))
Geluid van haar was écht raarrrr. Ik zie hier ook weleens scènes voorbij komen met geluid 🤔 (Ik niet zo technisch)
Benieuwd hoe dit verder gaat, of ze tóch nog op zijn vele avances ingaat. Sneu voor die jongen van dr die thuis op dr wacht. Maarrr, kan ie weer op zoek naar wél lief meisje!! #positivisme
Joahhh!! Goeie! Idd, genieten!! waarschijnlijk Wesley super slijmerig tegen hem? Maar denk dat dr vriend hem wel kan schieten🙈quote:Op zondag 14 januari 2024 14:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel op bezoek mag komen. Kijken hoe hij reageert op Wesley
Haar vriend kan goed zeggen, wat fijn dat je hier een goede vriend hebt. Hij zal het haar gunnen. Dit avontuur, is voor haar.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:55 schreef Perla het volgende:
[..]
Joahhh!! Goeie! Idd, genieten!! waarschijnlijk Wesley super slijmerig tegen hem? Maar denk dat dr vriend hem wel kan schieten🙈
Haha, we'll see about that ;-)quote:Op zondag 14 januari 2024 19:56 schreef wolffie het volgende:
[..]
Haar vriend kan goed zeggen, wat fijn dat je hier een goede vriend hebt. Hij zal het haar gunnen. Dit avontuur, is voor haar.
Wie, ik ?! Gelukkig heb ik ook nog een real life en zit ik niet constant op internet 😬😅quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:10 schreef Perla het volgende:
[..]
Haha thnxx!! :-))
Geluid van haar was écht raarrrr. Ik zie hier ook weleens scènes voorbij komen met geluid 🤔 (Ik niet zo technisch)
Benieuwd hoe dit verder gaat, of ze tóch nog op zijn vele avances ingaat. Sneu voor die jongen van dr die thuis op dr wacht. Maarrr, kan ie weer op zoek naar wél lief meisje!! #positivisme
weet dat er iemand onlangs contakt heeft gehad met de vriend van donna , dat zij het nog veel over haar vriend heeft gezegd door ex bewoners , r niet op beeld is geweest dus maarten maakt zich geen zorgen
Bizar. Wie kijkt deze troep met mislukte mensen tochquote:Op maandag 15 januari 2024 10:54 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 9,2 Kijkcijfer: 463.000
En zoals vertrouwd weer een kijkcijfer Top 25 notering; nr. 23
Ik heb een fok account, dus redelijk mislukt ja.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou nou wat een uitspraak , mss bent u dan ook mislukt als u er naar kijkt![]()
![]()
![]()
![]()
Trol confirmed. Bye!quote:Op maandag 15 januari 2024 16:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb een fok account, dus redelijk mislukt ja.
ik blijf hier ook kijken maar pak zeker de streams van BBquote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens zien of iedereen naar BB rent of dat mensen toch ook hier trouwens blijven
Hier ookquote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik blijf hier ook kijken maar pak zeker de streams van BB
Ze had ook geen signaal kunnen geven, maar dat deed ze wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:51 schreef JJ76 het volgende:
Wat een onzin dat ze zo zwaar gestraft worden. Had dan een scherm geplaatst. Waarom konden zij als enige gezien worden.
dan zou hij het als teken gezien hebben?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn fout was dat hij meteen stopte met stapelen.
Oh god ja... en dan ook stoppen met slapen...quote:Op maandag 15 januari 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Hongerstaking? Casper doet een Esthertje!
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh god ja... en dan ook stoppen met slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Inderdaad!
Een soort loodsvirus of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als verliefd worden op iemand die bezet isquote:Op maandag 15 januari 2024 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een soort loodsvirus of zo
Ik zou echt doordraaien in zo'n loods. En daar ben ik zo te zien niet de enige inquote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als verliefd worden op iemand die bezet is
Mee eens!quote:Op maandag 15 januari 2024 19:51 schreef JJ76 het volgende:
Wat een onzin dat ze zo zwaar gestraft worden. Had dan een scherm geplaatst. Waarom konden zij als enige gezien worden.
Kwam op mij over alsof ze, behoudens dat geleende geld, niet zelf mogen beslissen wat ze kopen, omdat Kim's bondje ook zuinig geleefd heeft om anderen te kunnen helpen.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
als je iets leent, betaal je het terug. zo niet, wordt er niets meer geleend, zo zou ik te werk gaan
Ja, snap niet dat ze dat niet met z'n 4-en doen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
ze heeft gelijk als er 3 man beslissen over wat er besteld wordt
Hoe zou het daarmee zijn met Esther en Eunice.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe komt verstandiger over dan Jorrit, wie had dat gedachtZoë heeft ook nog contact met Rupi.SPOILER: Wat punten uit dat livegesprekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was eenmalig payback om wat ze gejat had.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
ze heeft gelijk als er 3 man beslissen over wat er besteld wordt
Had ook een gele kaart kunnen zijn voor Regna.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:02 schreef ThijsTH het volgende:
Wel een erg overdreven straf voor team Blauw.....vind het wel sneu voor Regna. Ik vind haar sowieso wel met de dag leuker worden. Nu dat Engels gestopt is is het eigenlijk best een prima meid.
Ze bemoeide zich ermee waar zij hun geld aan uit zouden geven. In de zin van: Wij hadden zuinig geleefd, dus moeten jullie dat ook! Dat stond los van het terugbetalen van de lening. Dat wilden de slangen nog niet doen, omdat ze anders meteen weer op 0 zouden staan. Dus, terugbetalen en voorraad aanvullen.quote:En Casper had natuurlijk nooit zo schandalig tegen Kim tekeer mogen gaan. Die meid had het volste recht.
Ze hadden 100 punten toch? Als je 50 punten hebt geleend is het toch logisch om die eerst terug te geven, en dan van de overige 50 euro je basisvoorraad aan te vullen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Had ook een gele kaart kunnen zijn voor Regna.
[..]
Ze bemoeide zich ermee waar zij hun geld aan uit zouden geven. In de zin van: Wij hadden zuinig geleefd, dus moeten jullie dat ook! Dat stond los van het terugbetalen van de lening. Dat wilden de slangen nog niet doen, omdat ze anders meteen weer op 0 zouden staan. Dus, terugbetalen en voorraad aanvullen.
Het is niet zo dat ze niet willen terugbetalen, ja, Casper na die aanvaring nu wel, maar het ging om het aanvullen van een basisvoorraad en daar heeft Kim zich niet mee te bemoeien.
Als iemand iets voor mij doet, uit barmhartigheid, dan wil dat niet zeggen dat ik dat ook verplicht ben als ik in die gelegenheid ben.
Dat is wat ze nu net niet wilden. En dat is ook niet waar Kim het over had. Die wilden dat ze, los van de lening, alsnog zuinig aan deden met boodschappen doen, omdat zij dat ook gedaan hadden. Het ging Kim niet om het terugbetalen van de lening op stel en sprong, maar om het zuinig boodschappen doen. En dat gaat haar niet aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze hadden 100 punten toch? Als je 50 punten hebt geleend is het toch logisch om die eerst terug te geven, en dan van de overige 50 euro je basisvoorraad aan te vullen?
Als je dan een volgende opdracht toch weer geen punten verdient kun je tegen die tijd weer opnieuw lenen van de groepen die dan weer wat punten ‘over’ hebben (want de Haaien stonden nu op 0 punten, dan is het aso om zelf boodschappen te doen van punten die je van hen hebt geleend).
Ik sta er zo in dat als je geld van iemand leent je het bij de eerste mogelijkheid gewoon direct terugbetaalt. Je hoeft niet zelf te verhongeren maar luxe goederen bestellen gaat mij wat ver. Ik had dan, zonder dat Kim het had houeven vragen, basisproducten gekocht en alles gelijk afbetaald. Ik haat het om in het krijt te staan bij iemand en wil daar altijd zo snel mogelijk van af.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Had ook een gele kaart kunnen zijn voor Regna.
[..]
Ze bemoeide zich ermee waar zij hun geld aan uit zouden geven. In de zin van: Wij hadden zuinig geleefd, dus moeten jullie dat ook! Dat stond los van het terugbetalen van de lening. Dat wilden de slangen nog niet doen, omdat ze anders meteen weer op 0 zouden staan. Dus, terugbetalen en voorraad aanvullen.
Het is niet zo dat ze niet willen terugbetalen, ja, Casper na die aanvaring nu wel, maar het ging om het aanvullen van een basisvoorraad en daar heeft Kim zich niet mee te bemoeien.
Als iemand iets voor mij doet, uit barmhartigheid, dan wil dat niet zeggen dat ik dat ook verplicht ben als ik in die gelegenheid ben.
Zo lang de boodschappen worden gedaan van geleend geld is dat natuurlijk zeker wel hun zaak. Je gaat niet vrolijk dure boodschappen doen van andermans geld, terwijl anderen zuinig moeten doen omdat je hun geld nog niet hebt teruggegeven. Da’s aso.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is wat ze nu net niet wilden. En dat is ook niet waar Kim het over had. Die wilden dat ze, los van de lening, alsnog zuinig aan deden met boodschappen doen, omdat zij dat ook gedaan hadden. Het ging Kim niet om het terugbetalen van de lening op stel en sprong, maar om het zuinig boodschappen doen. En dat gaat haar niet aan.
Ze had voor haar eigen bondje het geleende terug kunnen vragen, maar dat deed ze niet. En zij heeft geen zeggenschap over de andere bondjes, wanneer die hun lening terug willen, enz...
Kan me voorstellen dat als je helemaal niets meer op voorraad hebt, je dat eerst aan wil vullen en dan bekijkt wat je alvast kan terugbetalen zonder op 0 te gaan.
Yorim is wel de laatste die ik op z’n woord geloofquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:57 schreef Moira het volgende:
Uit betrouwbare bron (whehe) is mij ter ore gekomen dat Casper nog een goede edit krijgt ook, en in het huis eigenlijk altijd alleen maar dit soort gezeik was de hele dag door (waarvan dus veel niet eens op tv komt).
Zie je nou, ik zei laatst al dat Casper de nieuwe Esther is!quote:Op maandag 15 januari 2024 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Hongerstaking? Casper doet een Esthertje!
Nouja, de andere bewoners die het huis al uit zijn dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Yorim is wel de laatste die ik op z’n woord geloof
Dat vind ik ook, maar de slangen zagen dat anders en maakten een andere keuze.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik sta er zo in dat als je geld van iemand leent je het bij de eerste mogelijkheid gewoon direct terugbetaalt. Je hoeft niet zelf te verhongeren maar luxe goederen bestellen gaat mij wat ver. Ik had dan, zonder dat Kim het had houeven vragen, basisproducten gekocht en alles gelijk afbetaald. Ik haat het om in het krijt te staan bij iemand en wil daar altijd zo snel mogelijk van af.
Maar Donne is een beetje een billenlikker vind ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef Moira het volgende:
Waarom gaat Donna nou weer naar Casper alsof hij de baas over de kranten is?
heel duidelijk jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar Donne is een beetje een billenlikker vind ik
Geen idee,aar ik mag toch hopen dat er iets van een spelreglement is en de spelregels niet al doende bedacht worden.quote:
Mooi he.quote:
Wat ben ik de reclame-goden dankbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zo meteen reclame, kun je weer even bijkomen
Dan niet kijken child. 😘quote:
Dat geforceerde lachen en grappig zijn vind ik echt zwaar gênant om naar te kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:02 schreef spapaars het volgende:
Stomme opdracht, met een mopje vertellen in bijzijn van een jury.
Bekijk het positief, de 'aankondiging van de reclame' is nu niet meer met dat hysterische gekrijs van Jennemiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ben ik de reclame-goden dankbaar
Ja wat moet je ermee, tenenkrommend gewoonquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik raak gewoon gestrest van die sfeer daar
Haha ja, dat is scheelt enorm!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bekijk het positief, de 'aankondiging van de reclame' is nu niet meer met dat hysterische gekrijs van Jennemie
Poeh ja en gewoon eng.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja wat moet je ermee, tenenkrommend gewoon
NÓG erger?!! Omg... en eens met bericht hiervoor. Jij leek begin van deze cyclus juist te groeien maar nu wordt alleen maar erger...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:57 schreef Moira het volgende:
Uit betrouwbare bron (whehe) is mij ter ore gekomen dat Casper nog een goede edit krijgt ook, en in het huis eigenlijk altijd alleen maar dit soort gezeik was de hele dag door (waarvan dus veel niet eens op tv komt).
Wie is sylvia?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Sylvia staat elke ochtend in die sportruimte volgens mij, of wat ze doet zin heeft weet ik niet, maar ze staat er wel
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah, even adempauze, jipie... reclame
quote:
Hahaha ik snap de verwarring. Irritante, dikkere, oudere damesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Oeps, Mary bedoelde ik, Sylvia was de eerste 'oudere dame' die na korte tijd zelf op stapte. Zal m'n post aanpassen!
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Oeps, Mary bedoelde ik, Sylvia was de eerste 'oudere dame' die na korte tijd zelf op stapte. Zal m'n post aanpassen!
Behalve hele kromme tenen heb je niet veel aan die dame gemistquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]ik kijk pas sinds 2 weken dus die naam zei me ff niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |