Ik geef hem uberhaubt weinig kans om naar het ESF te gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Deze man wil trouwens niet naar ESF als Israël ook mee doet.
Ik denk niet dat het publiek hem dáárom gaat boycotten vanavond.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Waarom doet hij dan überhaupt mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Veel mensen doen natuurlijk ook vooral mee met NFs voor promotie in eigen land.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom doet hij dan überhaupt mee?
Ik wil niet opscheppen maar hier in Nederland kan je gewoon cocktailsaus kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef Strani het volgende:
Net met de ketchup uitgeschoten en alles op de afstandsbediening terwijl ik een cocktailsausje probeerde te maken
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef Strani het volgende:
Net met de ketchup uitgeschoten en alles op de afstandsbediening terwijl ik een cocktailsausje probeerde te maken
Oh ja kijk dat soort dingen zijn hier gewoon wat moeilijkerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar hier in Nederland kan je gewoon cocktailsaus kopen
Hoi MMFquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef MMF93 het volgende:
Bij @:Cyan9 aangehaakt, staging bij de nummer is leuk! @:cee had al een toffe show beloofd
Ik vind je vraag begrijpelijker dan mijn antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbediening
Ernaast is prima, erop is het probleem. Als ik Strani goed heb begrepen danquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbediening
Wat is daar mis mee danquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
Deze mag niet winnen die Mikael heeft een Putin tattoo
Juist. Nou ja, ik had een schaaltje naast me op de bank en daarin moest ik alleen nog ketchup doen voor een mooi geheel. Maar dat liep dus fout. Het positieve is wel dat de afstandsbediening alles heeft opgevangen, anders zou het nu in m'n mooie witte bankhoes zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ernaast is prima, erop is het probleem. Als ik Strani goed heb begrepen dan
Hoi lieve grazz!! Ik geniet in alle landentopics van jouw reviews over alle nummers hoor, maakt het teruglezen leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |