Nee he? Nou ja heel X wil dat ze wint geloof ik en eerlijk gezegd heb ik ook nog niks beters gehoord. 😅quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met een andere stem had ik het denk ik geweldig gevonden, misschien na een tijdje alsnog, maar zie niet dat het meteen veel mensen aan gaat spreken zo.
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee he? Nou ja heel X wil dat ze wint geloof ik en eerlijk gezegd heb ik ook nog niks beters gehoord. 😅
Oh fuck. Die had ik ook willen doen maar ik wil de Windows boys hier ook zien. Opofferingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Sableheart het volgende:
De favoriet nu in Letland.
en die hele voorronde is op zijn minst memorabel, met een aantal goede nummers.
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorrondequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Sableheart het volgende:
De favoriet nu in Letland.
en die hele voorronde is op zijn minst memorabel, met een aantal goede nummers.
Nee, die is al geweest. Was erg memorabel, niet erg goed wmb betreft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef grazz het volgende:
[..]
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorronde
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef grazz het volgende:
[..]
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorronde
WindowsMEman wordt niksquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Windows98Man een upgrade zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |