abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213043992
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 01:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Heb je daadwerkelijk alle posts gelezen?

Want nu doe je exact wat een enkeling al eerder deed... Denken dat het 'sulletjes' zijn die een fetish als Cuckolding hebben.
Lees er eens over. Hier al een uiteenzetting gegeven: Sally in SEX / Vrouw delen / cuck

En wat zei ik nou net...? YKINMKBYKIOK. :*

Scroll verder als je het onderwerp maar raar vindt in een serieus forum als dit.
Praat serieus mee als je wat te brengen hebt.

Maar ga vooral niet de ander afvallen als het niet je ding is.

My 2 cents.
oh hij moet doen wat ie wilt hoor...
als zou die de drollen van een andere vent willen opeten
in mijn ogen allemaal rare dingen maargoed
ieder zijn ding...
ik vind homo's ook raar
en die transdinges al helemaal
maar zolang ze mij niet lastig vallen heb ik dr vrede mee
echter mijn mening geven mag ik nogsteeds
pi_213043996
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 01:39 schreef g60forced het volgende:

[..]
oh hij moet doen wat ie wilt hoor...
als zou die de drollen van een andere vent willen opeten
in mijn ogen allemaal rare dingen maargoed
ieder zijn ding...
ik vind homo's ook raar
en die transdinges al helemaal
maar zolang ze mij niet lastig vallen heb ik dr vrede mee
echter mijn mening geven mag ik nogsteeds
Het kon in mijn ogen wel zonder het woord 'sulletje'.

Maar dat is mijn mening.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 1 april 2024 @ 10:17:05 #278
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_213045382
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je kan het niet beter verwoorden.

Als je zelf met meer dan 1 vrouw in bed ligt en alle vrouwen willen het dan heb je het goed gedaan.

Heb je een relatie en lig je met andere vrouwen in bed dan ben je niet goed bezig.

De basisschool antwoorden die jij geeft over baas en slet gaan over heel iets anders dan wat ik stel.. Koekoek

Je vrouw afstaan voor seks met een ander is nogal wat anders dan zelf seks hebben met anderen joh, ik weet echt niet hoe jullie dit aan jullie zelf verkopen alsof het iets is waarop je bijna trots mag zijn
Ik vind het nogal wat dat een persoon die duidelijk zijn eigen relatie niet op orde heeft een topic in een serieus forum, waarin mensen hun (soms onconventionele) behoeftes bespreken, komt kapen, omdat hij zijn onbegrip moet en zal tentoonspreiden. De wereld draait niet om jou en je hebt verre van de wijsheid in pacht. Laat mensen lekker.
pi_213046604
quote:
13s.gif Op maandag 1 april 2024 10:17 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Ik vind het nogal wat dat een persoon die duidelijk zijn eigen relatie niet op orde heeft een topic in een serieus forum, waarin mensen hun (soms onconventionele) behoeftes bespreken, komt kapen, omdat hij zijn onbegrip moet en zal tentoonspreiden. De wereld draait niet om jou en je hebt verre van de wijsheid in pacht. Laat mensen lekker.
Inhoudelijk reageren of niet reageren in plaats van ventileren is gepast PiyeReloaded. Verder ga ik dit soort gedrag negeren voortaan, voegt niks toe aan het topic
pi_213046632
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 11:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Inhoudelijk reageren of niet reageren in plaats van ventileren is gepast PiyeReloaded. Verder ga ik dit soort gedrag negeren voortaan, voegt niks toe aan het topic
Jouw afkeer van andermans kink is helemaal niet on topic.
pi_213046666
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

afkeer van andermans kink is helemaal niet on topic.
Dat voegt inderdaad helemaal niets toe.
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 12:42:33 #282
441859 crew  Lenny77
pi_213047220
Eeeeeeeen nu weer OT. En dat zonder andere mensen te beledigen en naampjes te geven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_213048630
Doen jullie ook aan kuisheid dan? Je pik in een kooitje waar alleen de vrouw de sleutel van heeft.
blablablabla
  maandag 1 april 2024 @ 15:57:30 #284
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213049568
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 14:45 schreef Elan het volgende:
Doen jullie ook aan kuisheid dan? Je pik in een kooitje waar alleen de vrouw de sleutel van heeft.
Loopt lastig.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_213055962
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 14:45 schreef Elan het volgende:
Heeft het met dít topic van doen?
Maar ja, er zijn mannen met die fetish.

Als dat niet jouw ding is, dan: YKINMKBYKIOK.
Oftewel, jouw kink is niet de mijne maar jouw kink is oké;)
pi_213060117
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 02:07 schreef Sally het volgende:

[..]
Heeft het met dít topic van doen?
Maar ja, er zijn mannen met die fetish.

Als dat niet jouw ding is, dan: YKINMKBYKIOK.
Oftewel, jouw kink is niet de mijne maar jouw kink is oké;)
Volgens mij is er wel wat overlap tussen die twee fetishen, of kan er tenminste wat overlap zijn. Het is beide BDSM en heeft met meester/slaaf verhoudingen van doen.

Toekijken is vernederend genoeg maar je pik in een kooitje/geruïneerd orgasme borduurt daar op verder.
blablablabla
pi_213060172
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Volgens mij is er wel wat overlap tussen die twee fetishen, of kan er tenminste wat overlap zijn. Het is beide BDSM en heeft met meester/slaaf verhoudingen van doen.
Eh nou... ik ben geen man. Maar ik denk echt dat het compleet andere fetishes zijn. Ik ken een aantal met die chastity-wens namelijk :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 02-04-2024 13:43:22 ]
pi_213060212
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 13:29 schreef Elan het volgende:
meester/slaaf verhoudingen
Ik weet ook niet of Cuckolding valt onder de Meester/Slaaf. Zou eerder gaan voor Dominant/Submissive.
De chastity kan onder beide vallen, dat wel.

Al vinden sommige mensen er geen onderscheid tussen. Zelf vind ik wel een (dunne) scheidslijn tussen M/S en D/S.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 02-04-2024 13:43:59 ]
pi_213060430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 13:35 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik weet ook niet of Cuckolding valt onder de Meester/Slaaf. Zou eerder gaan voor Dominant/Submissive.
De chastity kan onder beide vallen, dat wel.

Al vinden sommige mensen daar geen onderscheid tussen. Zelf vind ik wel een (dunne) scheidslijn tussen M/S en D/S.
Het ligt er aan denk ik hoe je de rol van cuck invult. Vrij letterlijk is een cuck een kuikentje die zich laat onderdrukken door een dominante partner. Daar zou kuisheid een goede aanvulling in kunnen zijn voor beiden om dat gevoel extra te versterken. Het onderstreept de machtsverhoudingen binnen het rollenspel.
M/S gaat een stuk verder dan D/S.
blablablabla
pi_213060477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 13:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Het ligt er aan denk ik hoe je de rol van cuck invult. Vrij letterlijk is een cuck een kuikentje die zich laat onderdrukken door een dominante partner. Daar zou kuisheid een goede aanvulling in kunnen zijn voor beiden om dat gevoel extra te versterken. Het onderstreept de machtsverhoudingen binnen het rollenspel.
Maar weet je dan hoe de rol wordt gedefinieerd in de kinkwereld?
Ik had een mooie wiki opgezocht erover.

Ik had de link naar mijn post hier boven nog geplaatst: Sally in SEX / Vrouw delen / cuck

quote:
M/S gaat een stuk verder dan D/S.
Ja. Precies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213060718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 13:55 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar weet je dan hoe de rol wordt gedefinieerd in de kinkwereld?
Ik had een mooie wiki opgezocht erover.

Ik had de link naar mijn post hier boven nog geplaatst: Sally in SEX / Vrouw delen / cuck
[..]
Ja. Precies.
SPOILER
Als je dat leest is het helemaal niet iets dat samen als idee opborrelt in de slaapkamer maar ontstaat het eigenlijk altijd vanuit de behoefte om vernederd te worden door een van de partners, vaak de man.

quote:
However, the primary proponent of the fantasy is almost always the one being humiliated, or the "cuckold": the cuckold convinces his lover to participate in the fantasy for them, though other "cuckolds" may prefer their lover to initiate the situation instead. The fetish fantasy does not work at all if the cuckold is being humiliated against their will.

Zitten dus best veel haken en ogen aan waardoor het faliekant verkeerd kan uitpakken. Mijn partner is ook D en ik graag S tussen de lakens dus snap ergens wel het geile van het concept van maar je moet verdomde zeker van je zaak en je relatie zijn om hier aan te beginnen. Zelfde met meesteres worden. Sommige dingen kun je beter spelenderwijs ondergaan.

Als je partner het hele concept niet begrijpt/voelt zijn er voor de relatie eigenlijk alleen maar slechte uitkomsten denkbaar.
blablablabla
pi_213060948
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Als je dat leest is het helemaal niet iets dat samen als idee opborrelt in de slaapkamer maar ontstaat het eigenlijk altijd vanuit de behoefte om vernederd te worden door een van de partners, vaak de man.
Er staat in het stukje wat je quote "though" - oftewel "er zijn ook situaties waarbij de andere partner het initiatief moeten nemen."
quote:
[..]
Zitten dus best veel haken en ogen aan waardoor het faliekant verkeerd kan uitpakken. Mijn partner is ook D en ik graag S tussen de lakens dus snap ergens wel het geile van het concept van maar je moet verdomde zeker van je zaak en je relatie zijn om hier aan te beginnen. Zelfde met meesteres worden. Sommige dingen kun je beter spelenderwijs ondergaan.

Als je partner het hele concept niet begrijpt/voelt zijn er voor de relatie eigenlijk alleen maar slechte uitkomsten denkbaar.
De vraag van TS was in 1e instantie "hoe ga het brengen/vragen aan mijn vrouw." Dat had hij inmiddels gedaan (het topic is al 292 posts lang ;)).
Plus hij zocht een plek om mannen te ontmoeten die dan wel seks met zijn vrouw wilden.

Daarnaast liep er een verhitte discussie of het wel of niet natuurlijk zou zijn - en soms werd het voor belachelijk uitgemaakt. Dat kan ik natuurlijk niet over mn kant gaan ;) YKINMKBYKIOK

En ook stelde men de vraag of het goed zou gaan. Net als wat jij net opwerpt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 02-04-2024 14:44:58 ]
pi_213061331
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 14:37 schreef Sally het volgende:

[..]
Er staat in het stukje wat je quote "though" - oftewel "er zijn ook situaties waarbij de andere partner het initiatief moeten nemen."
[..]
De vraag van TS was in 1e instantie "hoe ga het brengen/vragen aan mijn vrouw." Dat had hij inmiddels gedaan (het topic is al 292 posts lang ;)).
Plus hij zocht een plek om mannen te ontmoeten die dan wel seks met zijn vrouw wilden.

Daarnaast liep er een verhitte discussie of het wel of niet natuurlijk zou zijn - en soms werd het voor belachelijk uitgemaakt. Dat kan ik natuurlijk niet over mn kant gaan ;) YKINMKBYKIOK

En ook stelde men de vraag of het goed zou gaan. Net als wat jij net opwerpt.
Precies, leven en laten leven! Het is wel echt een ding al kunnen sommigen zich er geen voorstelling van maken.
Sowieso mogen mensen wel wat aardiger doen en minder kortzichtig en zeker in SEX.

Ben wel benieuwd of TS al iets gevonden heeft of het bespreekbaar heeft gemaakt ondertussen maar hij wil geloof ik niet meer reageren.
blablablabla
pi_213061413
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Precies, leven en laten leven! Het is wel echt een ding al kunnen sommigen zich er geen voorstelling van maken.
Ik heb voor de gein eens gekeken op Fetlife :P (wereldwijd)
759x de vermelding van 'cuckold' in de lijst van fetishes (zal niet allemaal de ene kant op zijn ;) )
Zie de aantallen van Kinksters die dit op hun lijst van Fetishes hebben (al dan niet Giving, Receiving, of Everything To Do With It). Op volgorde van meest, naar minst.

SPOILER
quote:
Sowieso mogen mensen wel wat aardiger doen en minder kortzichtig en zeker in SEX.
^O^
quote:
Ben wel benieuwd of TS al iets gevonden heeft of het bespreekbaar heeft gemaakt ondertussen maar hij wil geloof ik niet meer reageren.
Hij is denk ik wel gekwetst geraakt. Hopelijk had hij wel wat aan de tips die er wel gekomen waren.

Maar van de andere kant wel een mooi topic geworden om te laten zien dat er ook inderdaad wel rare, gekke of afwijkende ideeen zijn binnen een seksuele voorkeur. Maar dat het eigenlijk niet zo raar of gek hoeft te zijn.

En dat er sommige mensen toch wel even mogen inbinden, wat je net al zei.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 02-04-2024 16:05:14 ]
  woensdag 3 april 2024 @ 13:33:33 #295
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_213071164
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 01:24 schreef Sally het volgende:

[..]
Heb je daadwerkelijk alle posts gelezen?

Want nu doe je exact wat een enkeling al eerder deed... Denken dat het 'sulletjes' zijn die een fetish als Cuckolding hebben.
Lees er eens over. Hier al een uiteenzetting gegeven: Sally in SEX / Vrouw delen / cuck

En wat zei ik nou net...? YKINMKBYKIOK. :*

Scroll verder als je het onderwerp maar raar vindt in een serieus forum als dit.
Praat serieus mee als je wat te brengen hebt.

Maar ga vooral niet de ander afvallen als het niet je ding is.

My 2 cents.
Ik zou voor de grap eens naar de pohi van betreffend persoon kijken. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_213071336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 13:33 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik zou voor de grap eens naar de pohi van betreffend persoon kijken. ;)
Ja hoor, mee bekend.
Maar niet iedereen wil op zoiets afgerekend worden.
En dit is weer een ander topic, andere reactie.
Dus.
pi_213071903
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 15:16 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik heb voor de gein eens gekeken op Fetlife :P (wereldwijd)
759x de vermelding van 'cuckold' in de lijst van fetishes (zal niet allemaal de ene kant op zijn ;) )
Zie de aantallen van Kinksters die dit op hun lijst van Fetishes hebben (al dan niet Giving, Receiving, of Everything To Do With It). Op volgorde van meest, naar minst.

SPOILER
[..]
^O^
[..]
Hij is denk ik wel gekwetst geraakt. Hopelijk had hij wel wat aan de tips die er wel gekomen waren.

Maar van de andere kant wel een mooi topic geworden om te laten zien dat er ook inderdaad wel rare, gekke of afwijkende ideeen zijn binnen een seksuele voorkeur. Maar dat het eigenlijk niet zo raar of gek hoeft te zijn.

En dat er sommige mensen toch wel even mogen inbinden, wat je net al zei.
Het is raar, noch gek, noch afwijkend. Iedereen is gewoon anders.

Het kan zijn dat je je soms geen voorstelling kan maken van wat een ander opwindt. Prima. Ik kan mij bv geen voorstelling maken van dat mensen 2-3x in de maand vrij routinematige seks leuk vinden. Maar dat maakt hen niet raar, dat maakt mij niet raar. Het is slechts anders.

Van cuckolding kan ik mij dan wel een voorstelling maken. Zelfs ben ik dan weer niet zo onderdanig (een switch op zijn tijd ok, maar niet op deze manier), maar zien hoe jouw vrouw geniet van seks met andere mannen en vrouwen is absoluut zeer opwindend.

In ieder geval voor mij.

En als iemand dat raar vindt, so be it. Ik heb iedere seksuele fantasie die ik waar wilde maken waar kunnen maken. Dan ben ik in de ogen van een ander maar raar. ;)
pi_213072314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 14:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is raar, noch gek, noch afwijkend. Iedereen is gewoon anders.
Dit.
Vond het alleen zo jammer dat het (in het begin van het topic) zo ontspoorde alsof het wél wereldvreemd is.

quote:
Het kan zijn dat je je soms geen voorstelling kan maken van wat een ander opwindt. Prima. Ik kan mij bv geen voorstelling maken van dat mensen 2-3x in de maand vrij routinematige seks leuk vinden. Maar dat maakt hen niet raar, dat maakt mij niet raar. Het is slechts anders.

Van cuckolding kan ik mij dan wel een voorstelling maken. Zelfs ben ik dan weer niet zo onderdanig (een switch op zijn tijd ok, maar niet op deze manier), maar zien hoe jouw vrouw geniet van seks met andere mannen en vrouwen is absoluut zeer opwindend.

In ieder geval voor mij.

En als iemand dat raar vindt, so be it. Ik heb iedere seksuele fantasie die ik waar wilde maken waar kunnen maken. Dan ben ik in de ogen van een ander maar raar. ;)
*O* Lekker toch?!
pi_213075838
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2024 13:46 schreef Sally het volgende:

[..]
Ja hoor, mee bekend.
Maar niet iedereen wil op zoiets afgerekend worden.
En dit is weer een ander topic, andere reactie.
Dus.
Dus je bent in staat om te leren
pi_213075854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 20:27 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dus je bent in staat om te leren
Jij blijkbaar niet echt.

En dit is 'op de man spelen' - of niet? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo