Is jouw Engels echt zo slecht?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar staat weer dat hij dus afgestudeerd is en een boekjesschrijver.
Het gaat niet om gelijk, het gaat om het percentage met de bewuste fantasie.
Daar is denk ik gewoon nooit groot onderzoek naar gedaan.
Thierry Baudet is ook afgestudeerd en schrijft boekenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is jouw Engels echt zo slecht?
Verder is het boek gewoon een groot onderzoek wat in boekvorm is gegoten.
Ben jij familie van Mohammed Saïd al-Sahaf?
Ga eerst eens Engels leren, dan hoef je de volgende keer niet zo’n modderfiguur te slaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thierry Baudet is ook afgestudeerd en schrijft boeken
Je kan het heel gemakkelijk zeggen. "ik vind het knap en sterk in je schoenen staan". Kijk maar.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het knap is dat je je vrouw laat palen door een ander. Dat je een rare drang hebt waardoor je dat wil en toelaat.. oke.. maar zoiets is niet knap of 'sterk in je schoenen staan'. Zoiets kan je gewoon niet zeggen
Oh, laat het uit!quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:57 schreef verbijstering het volgende:
Ik dacht altijd dat Cuckold kwam van een vrouw die zich bewust door een andere man liet bezwangeren
Er wordt heel veel onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar staat weer dat hij dus afgestudeerd is en een boekjesschrijver.
Het gaat niet om gelijk, het gaat om het percentage met de bewuste fantasie.
Daar is denk ik gewoon nooit groot onderzoek naar gedaan.
Probleem met zijn onderzoek is dat het in Amerika gedaan is (zover ik na kon gaan) en is absoluut niet 1 op 1 toepasbaar voor Nederland of europa.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dr. Justin Lehmiller received his Ph.D. in Social Psychology from Purdue University. He is a Research Fellow at The Kinsey Institute and author of the book Tell Me What You Want: The Science of Sexual Desire and How It Can Help You Improve Your Sex Life. Dr. Lehmiller is an award-winning educator, having been honored three times with the Certificate of Teaching Excellence from Harvard University, where he taught for several years.
In welke zin is dat anders? Wij hebben nog nooit een parenclub bezocht. Ik weet wel dat het veiliger is dan bv. iemand meenemen uit de kroeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:34 schreef Sakura het volgende:
En ik spreek uit ervaring dat partnerruil en trio's in de thuis situatie totaal anders is dan in een club.
Wij hebben al nagedacht over een parenclub maar nog nooit bezocht omdat die selectie bij ons toch wel iets is waar we aandacht aan besteden. Wij doen af en toe wel eens een trio maar het is ook niet zo dat wij zomaar iedereen er bij betrekken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:44 schreef Sakura het volgende:
Je geeft precies het verschil aan. Julie willen eerst iets meer weten over de perso(o)n(en) die jullie uitnodigen. Exact hetzelfde als wij doen als we thuis partnerruil of trio hebben. Alles is thuis vaak veel intiemer met alle voordelen en mogelijke nadelen van dien.
Kun je nagaan: 40% van de vrouwen geeft aan wel wat te zien in een relatie waarbij ze ook met andere mannen (en hun partner dus niet met andere vrouwen) naar bed mogen. Dus als we dat moeten doen x3…quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:29 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Er wordt heel veel onderzoek naar gedaan.
Maar de uitkomsten zijn lastig. Vrouwen vullen vaak in dat ze minder vunzig zijn, en mannen juist meer.
Zelfde als met penis lengte, de onderzoeken geven iets anders aan dan dat er in bed wordt waargenomen.
Je kunt je ook afvragen wanneer is iets een fantasie. Als je eens hebt genoten van een bepaald filmpje hoeft dat nog niet direct een wens te zijn.
Toch denk ik dat 50% geen heel gek getal is hoor.
Het gaat er erg persoonlijk en vijandig aan toe in dit topic. Jammer, ik had me meer voorgesteld op zo’n fora als deze.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja bedankt dan.![]()
TS is gewoon op een goedkope manier opzoek.
En zijn vrouw moet dan ook wel retelelijk zijn want voor mooie vrouwen staan er kerels zat in de rij als ze maar een glimp van een lichaam laat zien.
Je hebt het nu over in de praktijk brengen, het onderzoek richt zich op de fantasie. Dat is nou eens echt iets wat je niet op 1 hoop kan gooien…quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:34 schreef Sakura het volgende:
[..]
Probleem met zijn onderzoek is dat het in Amerika gedaan is (zover ik na kon gaan) en is absoluut niet 1 op 1 toepasbaar voor Nederland of europa.
Grote verschil is namelijk dat Amerika wel parenclubs heeft, maar dat sexuele handelingen daar niet zijn toegestaan. Je moet daar dus contact leggen met een single of paar waar je verder mee zou willen gaan en dan bij een van hen in de thuis situatie verder te gaan. Het stukje anonimiteit wat je in Europese parenclubs hebt, mis je daar dus.
En ik spreek uit ervaring dat partnerruil en trio's in de thuis situatie totaal anders is dan in een club.
Blijf natuurlijk ook nog de groep over die met trio en/of partnerruil beginnen omdat ze sexueel op elkaar uitgekeken zijn. Dat is niet echt onder de noemer "open relatie" te zetten maar veel meer kaatste stuiptrekking van een vastgelopen relatie. Maar die worden in de statistieken helaas wel meegenomen.
Misschien dan een topic waar de titel iets meer gangbaar is want ik vind het wel een goed topic. Maar je zal altijd mensen hebben die er tegen zijn.quote:
Nee zo werkt dat niet.quote:
Gangbang is juist wel weer heerlijk anoniem. Wel een compleet andere sfeer dan een trio of met drie mannen. De vrouw wordt dan toch meer een gebruiksvoorwerp. Waar sommige vrouwen erg goed op gaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:26 schreef Vanky het volgende:
[..]
Wij hebben al nagedacht over een parenclub maar nog nooit bezocht omdat die selectie bij ons toch wel iets is waar we aandacht aan besteden. Wij doen af en toe wel eens een trio maar het is ook niet zo dat wij zomaar iedereen er bij betrekken.
Ik weet wel wat voor type mannen mijn vrouw wel leuk vind, dus die genieten de voorkeur. Als we dan een selectie hebben stellen we voor om even te videobellen of ergens in de stad af te spreken en dan haakt meer dan de helft af. Opeens beginnen ze excuses te verzinnen of nemen ze hun telefoon niet op. Ik bel 2x daarna stopt het.
Als het contact goed aanvoelt dan plannen we dat in op een avond in het weekend. Vinden we niemand dan houdt het voorlopig op en zoeken we later verder of soms kunnen we terug grijpen naar een contact uit het verleden (zo hebben we wel iemand gehad die wel goed was en respect had, niet opdringerig was enz.) maar die kerel zit nu in een relatie dus ik ga die niet zomaar gaan contacteren. Maar als die man morgen zegt van 'ik ben beschikbaar', dan gaan we wel zo snel mogelijk een afspraak gaan maken want zowel mijn vrouw en ik hadden wel een klik en fijne tijd.
Het tegenovergestelde hebben we ook al gehad hoor. Iemand die zich heel mooi voorstelde en eigenlijk zat alles goed, verzorgd voorkomen enz. maar op het moment lukte het niet. Hij fakete zelfs een orgasme (denken we, zijn we niet 100% zeker).
En eerlijk gezegd voelde dat voor mij dan ook wel wat vervelend. Kerel ook nooit meer gezien of gehoord en dat zal ook zo blijven.
Ik heb liever dat iedereen zich amuseert. En daar horen orgasmes bij, liever dat dan dat het tegenvalt of onaangenaam voelt.
De grootste schrik die ik heb is, is dat er gevoelens kunnen ontstaan! Vandaar dat we buiten onze directe kring zoeken, die mannen hebben mijn contactgegevens, als daar iets ontstaat in de zin van gevoelens of stalking is het direct 'block'! (Gelukkig nog niet voorgevallen, mannen respecteren de grenzen echt wel hoor. Het is zeker geen haantjesgedrag of sterkste genen wat ik hier gelezen heb).
Zelfs condoomgebruik is heel gebruikelijk en gaat vlot.
Voor ons is een gangbang een drempel. Ik kan het me moeilijk voorstellen maar zeg nooit nooit maar op dit moment niet. Ik denk dat ik het zelf ook eerst zou moeten zien.
Als ik het zo lees is het alleen maar goed voor sommigen dat ze leren dat er nog wat andere smaken zijn op seksueel gebied.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet.
Het topic verloopt misschien niet zo netjes en heb vrij vaak op mijn handen moeten zitten, maar dit is een discussie forum en er zullen gewoon mensen zijn die het niet met je (of users onder elkaar) eens zijn. En soms verhit het dan wat.
Maar beter zo dan alles witheet verwijderen en er een slot op gooien...
Mja als deze discussies niet in SEX thuis horen, dan weet ik het helemaal niet meer..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees is het alleen maar goed voor sommigen dat ze leren dat er nog wat andere smaken zijn op seksueel gebied.
Ik vins het geen discussie meer maar goed, ik ga geen updates meer geven. Doeiquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja als deze discussies niet in SEX thuis horen, dan weet ik het helemaal niet meer..
Ik wil je echt, en serieus, veel succes wensen om iemand te vinden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:14 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Ik vins het geen discussie meer maar goed, ik ga geen updates meer geven. Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |