SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Niet zo heel vreemd dat je de organisatie door laat lichten op dat gebied, denk niet dat Edwin op dat moment wist wat de uitkomst ervan zou zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:26 schreef manny het volgende:
[..]
Lijkt onhandig gedaan van vriend Edwin. Onder druk van het hele Voice verhaal en krantenartikel incoming. Maar goed, we weten niet wat er intern gebeurd is toen en welke info men toen had en hoe daar op gereageerd werd door de betrokkenen.
Tevens wordt Overmars opgehemeld naar een soort heldenstatus die ook niet helemaal terecht is lijkt me: zoals eerder gememoreerd: ook hij zat achter Wijndal en Bergwijn aan en heeft naast een lijst top-transfers en wonderbaarlijke ontdekkingen ook een hele lijst miskopen en jeugdspelers die gratis de deur uit lopen. Spelers goed verkopen bleken ook Hamstra, Huntelaar en Sven te kunnen, dus daar hoeven we Marc niet al te veel credits voor te geven.
Het werkelijke grote probleem is, naar mijn bescheiden mening, dat hij niet goed vervangen is (opnieuw vriend Edwin in al zijn wijsheid) en dat er daarna non-stop bestuurlijke chaos is geweest.
Hij moet tot zomer 2025 in het buitenland 'werken' volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:06 schreef Tarado het volgende:
Ik hoorde net over Henderson dat voor hem het probleem is dat als hij terugkeert naar de UK, hij daar een slok aan belasting moet betalen wat in NL niet hoeft, dat is ook de reden dat Ajax uberhaupt in the picture is.
Misschien was dit al duidelijk maar ik wist niet van dat verschil.
Vliegt Poch nog?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze een vliegtuigje voor hem regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat we nu gewoon weer kampioen worden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
Nooit van gehoord
Maar als hij enigszins verantwoordelijk is voor de wanprestaties: Joepie!
Als het niet zijn schuld was: verdorie zeg!
Waarom zeg je dat tegen GGMMquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu gewoon weer kampioen worden.
quote:
Goed gelukt!quote:Hij gaat zich bezighouden met bestendigen van Ajax als topsportorganisatie en het verder ontwikkelen van een topsportcultuur.
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiairesquote:
Man man man. Zoek het lekker uitquote:
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiaires
Aan Maurits heeft het niet gelegen
Overmars was toen al weg, Hans.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiaires
Maar toen was Overmars er al niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja nouquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |