Die worden in Israël als zelfs hatende Joden weg gezet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:42 schreef Eriksson666 het volgende:
[..]
[..]
Hou maar op met huilen en de ander wegzetten als nazi.
Ik citeer een Joodse historicus die onderzoek heeft gedaan naar wat er is gebeurd in de jaren 50 in Irak. Jullie gaan niet eenzijdig Irak zwart zitten maken en wegzetten als anti-semieten terwijl de Mossad achter enkele van die bomaanslagen op de joodse gemeenschap in Irak zat. Veel Iraakse joden hebben juist goede herinneringen aan dat land en willen ooit terugkeren. Daarnaast zijn velen van hen met hulp van de Koerden in het noorden het land ontvlucht.
Nogmaals de Joodse historicus in kwestie, noemt zelfs de namen op van degenen die de aanslagen hebben gepleegd:
Ik ga ook gelijk deze videos hier delen, twee Joden aan het woord over hun schokkende bevindingen m.b.t. Israël.
Ik denk wel eens vaker; hypothetisch gezien - stel, dat Turkije zegt dat zij één land voor één volk willen zijn namelijk voornamelijk Turkije, met als meest gedragen religie Islam en een extra nadruk en huis voor de Turken van over de hele wereld: betekend dat dat dan in dat geval die persoon ook een "zionist" is in jouw ogen? Omdat het bijna zo wel eens lijkt dat de term "zionist" dat voor jouw betekend namelijk radicaal nationalisme met ook staatkundig gezien een theocratie - oftwel, wat is het voor jou om deze termen te gebruiken? Zie jij ze als autocratische aanwezigheid of koloniale aanwezigheid?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee over zionistsen. Altijd Calimero en anderen van alles in de schoenen schuiven. Voor een wapenstilstand is meteen anti joods zijn. Zijn het Joden die tegen ze zijn dan zijn het zelf hatende Joden. 😂😂😂
Maar ik neem aan dat jij toch ook wel onderdeel bent van een goj?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zal me maar als een goyim gedragen meester
Je bent een ordinaire complotdenker en antisemiet. Je citeert niemand, je postte een artikel van Middle East Eye die op hun beurt een stukje van een professor aanhalen en dat in hun eigen woorden opschrijven en gebruiken om een ander misleidend punt te maken.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:42 schreef Eriksson666 het volgende:
[..]
[..]
Ik citeer een Joodse historicus die onderzoek heeft gedaan naar wat er is gebeurd in de jaren 50 in Irak. Jullie gaan niet eenzijdig Irak zwart zitten maken en wegzetten als anti-semieten terwijl de Mossad achter enkele van die bomaanslagen op de joodse gemeenschap in Irak zat. Veel Iraakse joden hebben juist goede herinneringen aan dat land en willen ooit terugkeren. Daarnaast zijn velen van hen met hulp van de Koerden in het noorden het land ontvlucht.
Nogmaals de Joodse historicus in kwestie, noemt zelfs de namen op van degenen die de aanslagen hebben gepleegd:
Ik ga ook gelijk deze videos hier delen, twee Joden aan het woord over hun schokkende bevindingen m.b.t. Israël.
of in het geval van zuid afrika, zag ik een tweet van een woordvoerder van het israelische ministerie van buitenalndse zaken dat het zuid afrikaanse team de jurdische tak van KHAMAS zou zijnquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die worden in Israël als zelfs hatende Joden weg gezet.
Je moet Ja en amen roepen om niet weg gezet te worden als antisemiet of als zelf hatend.
Als Israëli in één ding niet goed zijn, is het ja en amen roepenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die worden in Israël als zelfs hatende Joden weg gezet.
Je moet Ja en amen roepen om niet weg gezet te worden als antisemiet of als zelf hatend.
wat is hamas of de PLO volgens jou dan als ze geen verzetsbeweging zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:51 schreef HannahVrede het volgende:
Voornamelijk omdat Hamas volgens jou een verzetsbeweging is, die onvermijdelijk was - probeer ik de staatkundige paden te volgen van je begripsvermogen.
https://www.timesofisrael(...)-left-off-last-week/quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als Israëli in één ding niet goed zijn, is het ja en amen roepenMeer dan één in hetzelfde vertrek betekent meteen discussie.
badumtsssquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:23 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Sector voor sector komt het einde van Hamas naderbij.
Ja en Noord-Korea heet officieel de Democratic People's Republic of Korea (DPRK).quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:32 schreef egayalS het volgende:
[..]
wat is hamas of de PLO volgens jou dan als ze geen verzetsbeweging zijn?
hamas staat trouwens letterlijk voor, "het islamitische verzet".
Jihadistisch terrorisme blijft Jihadistisch terrorisme, ook al functioneert het onder een eufemisme als 'Islamitisch verzet'.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:32 schreef egayalS het volgende:
[..]
voor anti semiet uitgemaakt worden ervaar ik tegenwoordig als een geuzen titel. het impliceert namelijk dat de zionisten fan club niks inhoudelijks te melden heeft, waardoor ze of de holocaust kaart of de anti semitisme kaart trekken. en morgen zal israels top juristen israels genocidale campagne verdedigen met "ja maar KHAMAS" geneuzelquote:
Ik ben mij bewust van de geschiedenis van Hamas als zijnde een afdeling van de Moslim Broederschap en voor mij heeft, ondanks hun nieuwe Handvest en afkondiging afscheid te nemen van de Broederschap het niet geleid tot het verschil in hun gedeelde opvattingen. Integendeel - ik denk dat zij gevaarlijke vormen heeft aangenomen door in hun Handvest haat en geweld te propageren. Naast dat zij door religieuze redenen is bijgedragen in oprichting door Yassin, zijn er meerdere denominaties die ook op het gebied van uitdragen van religiestandpunten Hamas niet (meer) kunnen onderschrijven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:32 schreef egayalS het volgende:
[..]
israelis be like, de inheemse bevolking van palestine verdrijven van hun grond en huizen in 1948 en vervolgens de kinderen en kleinkinderen van deze mensen uitmaken voor terrorist wanneer ze terug vechten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jihadistisch terrorisme blijft Jihadistisch terrorisme, ook al functioneert het onder een eufemisme als 'Islamitisch verzet'.
Mwoh, ik schat in dat het al iets langer het geval is.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:45 schreef egayalS het volgende:
[..]
voor anti semiet uitgemaakt worden ervaar ik tegenwoordig als een geuzen titel.
Één woord: spatieziekte. En ja, dat is één woord, net zoals de helft van jouw tekst dat had moeten zijn.quote:het impliceert namelijk dat de zionisten fan club niks inhoudelijks te melden heeft, waardoor ze of de holocaust kaart of de anti semitisme kaart trekken. en morgen zal israels top juristen israels genocidale campagne verdedigen met "ja maar KHAMAS" geneuzel![]()
hier heb je nog 1 zelfhatende jood. een zuid afrikaanse nota bene.
[ twitter ]
Je bent eigenlijk precies hetzelfde als users hier op fok die roepen dat ze trots islamofoob zijn en dat moslimhater een eretitel is. De andere kant van de munt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:45 schreef egayalS het volgende:
[..]
voor anti semiet uitgemaakt worden ervaar ik tegenwoordig als een geuzen titel. het impliceert namelijk dat de zionisten fan club niks inhoudelijks te melden heeft, waardoor ze of de holocaust kaart of de anti semitisme kaart trekken. en morgen zal israels top juristen israels genocidale campagne verdedigen met "ja maar KHAMAS" geneuzel![]()
hier heb je nog 1 zelfhatende jood. een zuid afrikaanse nota bene.
[ twitter ]
Hamas is verleden tijd, yesterday's news.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:23 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Nieuwste overzicht. Sector voor sector komt het einde van Hamas naderbij.
goede post ditquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, ik schat in dat het al iets langer het geval is.
[..]
Één woord: spatieziekte. En ja, dat is één woord, net zoals de helft van jouw tekst dat had moeten zijn.
Hamas moet opgeruimnd worden anders blijft die ellende, Israel moet daar de zaak weer gaan leiden en een democratisch gekozen regering neerzetten en voor wat welvaart zorgen zonder Islam agressiequote:Op donderdag 11 januari 2024 18:42 schreef Eriksson666 het volgende:
[..]
[..]
zo worden ze genoemd door zionisten lieverd, niet door mij. ik maak een diepe buiging voor hen die opkomen voor hun idealen zonder te vervallen in tribale loyaliteiten, zoals het gros van israel en een heel groot deel van niet alleen de joodse diaspora maar ook de westerse wereld, dat begrijpelijkerwijs israel ziet als een westers land dat door dik en dun verdedigt dient te worden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:55 schreef oblo het volgende:
Waarom zouden Andrew Feinstein en Avi Schlaim zelfhatende Joden zijn?
... pfwhahahahahaaaquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:07 schreef egayalS het volgende:
[..]
zo worden ze genoemd door zionisten lieverd, niet door mij. ik maak een diepe buiging voor hen die opkomen voor hun idealen zonder te vervallen in tribale loyaliteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |