https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~ac7d6383/quote:Burgemeester Aboutaleb neemt in de loop van dit jaar afscheid als burgemeester van Rotterdam. Dat maakte hij dinsdagmiddag bekend in het Rotterdamse stadhuis. Aboutaleb is deze week precies vijftien jaar burgemeester, en is halverwege zijn derde termijn. Die dient hij niet uit.
Ik was net bezig met het openen van een nieuw topicquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~ac7d6383/
@:Kingroland
Eens. Hij kwam op mij altijd over als een heel warm persoonquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer, hij is een fijne burgermeester. Soms een beetje streng, maar met hart voor de stad.
Het gaat hem goed.
Men was van mening dat die over zijn houdbaarheidsdatum heen wasquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd waarom hij zn tijd niet uitzit. Niet fit meer?
Ik denk dat Rotterdam een vrij complexe stad is om te besturen en ik vind dat hij het goed heeft gedaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer, hij is een fijne burgermeester. Soms een beetje streng, maar met hart voor de stad.
Het gaat hem goed.
Vreemd dat ze hem dan 3 jaar geleden voor 6 jaar herbenoemd hebben als ze hem nu ineens vinden dat ie dan over zijn houdbaarheidsdatum zou gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Men was van mening dat die over zijn houdbaarheidsdatum heen was
Als ik de berichten moet geloven
Die haven is natuurlijk gewoon iets wat je qua criminaliteit maar heel moeilijk iets tegen kan doen. Is gewoon zo groot dat volledige controle onmogelijk is.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rotterdam een vrij complexe stad is om te besturen en ik vind dat hij het goed heeft gedaan.
mag ik met je mee met wilma liefiequote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:25 schreef Mazikeen het volgende:
Nu hopen dat de Dance Parade weer terugkeert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |