abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2024 @ 23:09:48 #151
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212231253
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Te snel? Ze zijn nu al top in het westen. Als je een antwoord hebt op Jokic kan je all the way gaan.

Ik zou het ze wel gunnen.
Opzich wel, maar ik denk dat wel dat ze allemaal (incl. SGA, die heeft ook pas 2 series ervaring) playoff ervaring nodig gaan hebben. Als teams zich compleet op je in gaan stellen, hoe je dat handelt etc.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_212231326
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Opzich wel, maar ik denk dat wel dat ze allemaal (incl. SGA, die heeft ook pas 2 series ervaring) playoff ervaring nodig gaan hebben. Als teams zich compleet op je in gaan stellen, hoe je dat handelt etc.
Het is een leerproces, ik weet het. Ik vraag me alleen steeds af als ik die Chett zie hoe het mogelijk is dat hij geen been breekt als hij van een stoeprand afstapt. :')

Maar tegelijkertijd zie ik ook de ontwikkeling die dit team doormaakt, en het zou me verbazen als zij geen titel pakken binnen nu en een paar jaar. Misschien die Giddey nog vervangen voor iets degelijks en ze zijn er.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_212231566

Leuk!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 30 januari 2024 @ 23:48:37 #154
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212231620
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Paar leuke statistieken:

Highest free throw differential in the NBA this season: Lakers(+4.3)

Highest free throw differential in the NBA last season: Lakers(+5.8)

Highest free throw differential in the NBA last playoffs: Lakers(+7.6)

Highest differential in free throw attempts in clutch time: Lakers(5.4 fta to opponents 2.4 fta)

Lakers commentaar gisteren: "The Lakers have shot 233 more free throws coming into this game than their opponents this year. Far and away ahead of the 2nd place team, the New York Knicks... Oddly, the Lakers are dead last in drives to the basket."

Hoeveel hulp heb je nodig ga je je afvragen op een gegeven moment he. Ze leven natuurlijk wel in de paint, maar het is vrij absurd dat ze in al deze stats bovenaan lijken te staan, terwijl ze niet zoveel drives hebben. Misschien is er een verklaring voor.
  dinsdag 30 januari 2024 @ 23:54:51 #155
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212231685
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Paar leuke statistieken:

Highest differential in free throw attempts in clutch time: Lakers(5.4 fta to opponents 2.4 fta)

Lakers commentaar gisteren: "The Lakers have shot 233 more free throws coming into this game than their opponents this year. Far and away ahead of the 2nd place team, the New York Knicks... Oddly, the Lakers are dead last in drives to the basket."

Hoeveel hulp heb je nodig ga je je afvragen op een gegeven moment he. Ze leven natuurlijk wel in de paint, maar het is vrij absurd dat ze in al deze stats bovenaan lijken te staan, terwijl ze niet zoveel drives hebben. Misschien is er een verklaring voor.
Nike , wanhopig vasthouden aan het gezicht van de Liek, veel kijkers die ze potentieel mislopen als ze de play-offs missen .Sacremento weet hoe het voelt , LA die voor niks naar de lijn mag terwijl ze je zelf bijna mogen onthoofden.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 31 januari 2024 @ 07:57:03 #156
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_212232702
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:43 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Leuk!
Inderdaad leuk dat hij dit gewoon aandurft. Genoeg spelers die dit niet zouden doen uit angst om ‘af te gaan’ tegen een vrouw.
pi_212233209
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Paar leuke statistieken:

Ook gelezen op Reddit.
Ze leven in de paint met die zestien forwards van hun, maar het is toch 'vreemd' dat de juist laatste staan in drives naar de basket en ver bovenaan qua fouls mee. Juist met die drives verdien je de fouls, zou je normaal gesproken zeggen.

quote:
9s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Sacremento weet hoe het voelt
#neverforget

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_212234520
Booker gaat zelfs nog een stapje verder. die durft gewoon hardop te zeggen dat de NBA er alles aan doet om de Lakers in de playoffs te krijgen.

En dat terwijl ze er zelf alles aan lijken te doen om dat niet te halen, afgelopen nacht weer onderuit tegen Atlanta. :')
pi_212238862
Niet gezien, wie stopte Embiid gisteren af? Slechte pot van hem tegen de Warriors.
pi_212239530
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Niet gezien, wie stopte Embiid gisteren af? Slechte pot van hem tegen de Warriors.
Voornamelijk Green, hij kan het wel als ie zijn kop er maar bij blijft houden. En Wiggins had weer eens een van die zeldzame momenten dat hij laat zien dat hij kan scoren. Thompson heeft niet gespeeld, schijnt een lichte blessure te hebben, maar daar is mij verder weinig van bekend.
pi_212252261
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Voornamelijk Green, hij kan het wel als ie zijn kop er maar bij blijft houden. En Wiggins had weer eens een van die zeldzame momenten dat hij laat zien dat hij kan scoren. Thompson heeft niet gespeeld, schijnt een lichte blessure te hebben, maar daar is mij verder weinig van bekend.
Oke netjes gedaan.

Heat eindelijk weer eens gewonnen

Doc Rivers weer eens verloren
pi_212252757
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 16:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oke netjes gedaan.

Heat eindelijk weer eens gewonnen

Doc Rivers weer eens verloren
Ik heb het idee dat de Bucks in de playoffs keihard gaan choken, ik vind ze echt een stuk minder dan vorig jaar.
  donderdag 1 februari 2024 @ 19:55:01 #163
68638 Zwansen
pi_212254529
Grote kans dat Embiid geen MVP kan worden dit jaar omdat hij te weinig wedstrijden gaat spelen.

Mooi.
pi_212258349
Lakers straks weer een pak sloag. Erg mooi.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 00:03:54 #165
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212258858
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2024 19:55 schreef Zwansen het volgende:
Grote kans dat Embiid geen MVP kan worden dit jaar omdat hij te weinig wedstrijden gaat spelen.

Mooi.
SGA zegt bonjour.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 01:10:21 #166
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212259165
twitter

Hunnie moest ten koste van alles meedoen tegen GSW want anders geen MVP :')

[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 02-02-2024 01:17:45 ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_212259310
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Lakers straks weer een pak sloag. Erg mooi.
Lakers gaan zo te zien zo winnen van de Celtics en dat zonder James en Davis :D
  vrijdag 2 februari 2024 @ 07:54:32 #168
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212259682
twitter

Geen grote naam qua journalist, maar volgens de volgers op Reddit heeft die vaker LeBron nieuws gebroken.Lijkt dus enigzins goed ingevoerd.

Geen idee waar LeBron heen zou kunnen overigens, maar als dit betekend dat AD ook getrade zou kunnen worden dan gaat OKC all-in denk ik.
pi_212260172
Had eigenlijk gedacht dat hij gewoon zou stoppen eind dit jaar :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 2 februari 2024 @ 08:59:44 #170
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212260192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 08:57 schreef franklop het volgende:
Had eigenlijk gedacht dat hij gewoon zou stoppen eind dit jaar :+
Geen kans, hij wil met Bronny spelen.
pi_212261708
Eerst maar eens afwachten of die Bronny de NBA uberhaupt wel haalt, want met stats als 7.5 points, 2.3 rebounds, and 1.7 assists per game denk ik niet dat er veel scouts onder de indruk van zijn ontwikkeling zullen zijn. Ik denk dat momenteel de enige die denkt dat Bronny een NBA waardig talent is, Lebron zelf is, en die is als vader natuurlijk niet geheel onbevooroordeeld. Ik hoor steeds meer geluiden dat de enige reden dat hij in de NBA discussie is, zijn achternaam is, Als hij bv Bronny Smith zou heten had niemand hem gekend.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 12:39:42 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_212262961
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef Hathor het volgende:
Eerst maar eens afwachten of die Bronny de NBA uberhaupt wel haalt, want met stats als 7.5 points, 2.3 rebounds, and 1.7 assists per game denk ik niet dat er veel scouts onder de indruk van zijn ontwikkeling zullen zijn. Ik denk dat momenteel de enige die denkt dat Bronny een NBA waardig talent is, Lebron zelf is, en die is als vader natuurlijk niet geheel onbevooroordeeld. Ik hoor steeds meer geluiden dat de enige reden dat hij in de NBA discussie is, zijn achternaam is, Als hij bv Bronny Smith zou heten had niemand hem gekend.
Als je LeBron er 2 jaar gratis bij krijgt gaat er echt wel iemand hem kiezen in de draft. Al is het maar een Charlotte of Detroit zodat ze een beetje relevant worden vanwege zijn aanwezigheid.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 13:47:21 #173
68638 Zwansen
pi_212263929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef Hathor het volgende:
Beetje Axel Merckx / Jordy Cruijff dus?
pi_212264012
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Beetje Axel Merckx / Jordy Cruijff dus?
Het kan een zegen maar ook een vloek zijn om 'de zoon van' te zijn. Die jongen is vanaf dag een opgezadeld met verwachtingen die hij wellicht nooit kan waarmaken. Ik had een verslag gelezen van een journalist die hem volgt, en die zei dat wanneer er in zijn league een allstar team zou moeten worden geselecteerd, hij ergens achteraan op de bank zou zitten, terwijl Lebron ons wil wijsmaken dat hij vandaag al goed genoeg zou zijn om het Lakers uniform te dragen. Beetje tegenstrijdig lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hathor op 02-02-2024 14:40:27 ]
pi_212264036
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 03:33 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Lakers gaan zo te zien zo winnen van de Celtics en dat zonder James en Davis :D
Daarom had ik hem al op verlies gezet. Kut Boston.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')