Opzich wel, maar ik denk dat wel dat ze allemaal (incl. SGA, die heeft ook pas 2 series ervaring) playoff ervaring nodig gaan hebben. Als teams zich compleet op je in gaan stellen, hoe je dat handelt etc.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Te snel? Ze zijn nu al top in het westen. Als je een antwoord hebt op Jokic kan je all the way gaan.
Ik zou het ze wel gunnen.
Het is een leerproces, ik weet het. Ik vraag me alleen steeds af als ik die Chett zie hoe het mogelijk is dat hij geen been breekt als hij van een stoeprand afstapt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ik denk dat wel dat ze allemaal (incl. SGA, die heeft ook pas 2 series ervaring) playoff ervaring nodig gaan hebben. Als teams zich compleet op je in gaan stellen, hoe je dat handelt etc.
Paar leuke statistieken:quote:
Nike , wanhopig vasthouden aan het gezicht van de Liek, veel kijkers die ze potentieel mislopen als ze de play-offs missen .Sacremento weet hoe het voelt , LA die voor niks naar de lijn mag terwijl ze je zelf bijna mogen onthoofden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paar leuke statistieken:
Highest free throw differential in the NBA this season: Lakers(+4.3)
Highest free throw differential in the NBA last season: Lakers(+5.8)
Highest free throw differential in the NBA last playoffs: Lakers(+7.6)
Highest differential in free throw attempts in clutch time: Lakers(5.4 fta to opponents 2.4 fta)
Lakers commentaar gisteren: "The Lakers have shot 233 more free throws coming into this game than their opponents this year. Far and away ahead of the 2nd place team, the New York Knicks... Oddly, the Lakers are dead last in drives to the basket."
Hoeveel hulp heb je nodig ga je je afvragen op een gegeven moment he. Ze leven natuurlijk wel in de paint, maar het is vrij absurd dat ze in al deze stats bovenaan lijken te staan, terwijl ze niet zoveel drives hebben. Misschien is er een verklaring voor.
Inderdaad leuk dat hij dit gewoon aandurft. Genoeg spelers die dit niet zouden doen uit angst om ‘af te gaan’ tegen een vrouw.quote:
Ook gelezen op Reddit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Paar leuke statistieken:
Highest free throw differential in the NBA this season: Lakers(+4.3)
Highest free throw differential in the NBA last season: Lakers(+5.8)
Highest free throw differential in the NBA last playoffs: Lakers(+7.6)
Highest differential in free throw attempts in clutch time: Lakers(5.4 fta to opponents 2.4 fta)
Lakers commentaar gisteren: "The Lakers have shot 233 more free throws coming into this game than their opponents this year. Far and away ahead of the 2nd place team, the New York Knicks... Oddly, the Lakers are dead last in drives to the basket."
Hoeveel hulp heb je nodig ga je je afvragen op een gegeven moment he. Ze leven natuurlijk wel in de paint, maar het is vrij absurd dat ze in al deze stats bovenaan lijken te staan, terwijl ze niet zoveel drives hebben. Misschien is er een verklaring voor.
#neverforgetquote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sacremento weet hoe het voelt
Voornamelijk Green, hij kan het wel als ie zijn kop er maar bij blijft houden. En Wiggins had weer eens een van die zeldzame momenten dat hij laat zien dat hij kan scoren. Thompson heeft niet gespeeld, schijnt een lichte blessure te hebben, maar daar is mij verder weinig van bekend.quote:Op woensdag 31 januari 2024 16:47 schreef 3rr0r het volgende:
Niet gezien, wie stopte Embiid gisteren af? Slechte pot van hem tegen de Warriors.
Oke netjes gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voornamelijk Green, hij kan het wel als ie zijn kop er maar bij blijft houden. En Wiggins had weer eens een van die zeldzame momenten dat hij laat zien dat hij kan scoren. Thompson heeft niet gespeeld, schijnt een lichte blessure te hebben, maar daar is mij verder weinig van bekend.
Ik heb het idee dat de Bucks in de playoffs keihard gaan choken, ik vind ze echt een stuk minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oke netjes gedaan.
Heat eindelijk weer eens gewonnen
Doc Rivers weer eens verloren
SGA zegt bonjour.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:55 schreef Zwansen het volgende:
Grote kans dat Embiid geen MVP kan worden dit jaar omdat hij te weinig wedstrijden gaat spelen.
Mooi.
Lakers gaan zo te zien zo winnen van de Celtics en dat zonder James en Davisquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Lakers straks weer een pak sloag. Erg mooi.
Geen kans, hij wil met Bronny spelen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:57 schreef franklop het volgende:
Had eigenlijk gedacht dat hij gewoon zou stoppen eind dit jaar
Als je LeBron er 2 jaar gratis bij krijgt gaat er echt wel iemand hem kiezen in de draft. Al is het maar een Charlotte of Detroit zodat ze een beetje relevant worden vanwege zijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef Hathor het volgende:
Eerst maar eens afwachten of die Bronny de NBA uberhaupt wel haalt, want met stats als 7.5 points, 2.3 rebounds, and 1.7 assists per game denk ik niet dat er veel scouts onder de indruk van zijn ontwikkeling zullen zijn. Ik denk dat momenteel de enige die denkt dat Bronny een NBA waardig talent is, Lebron zelf is, en die is als vader natuurlijk niet geheel onbevooroordeeld. Ik hoor steeds meer geluiden dat de enige reden dat hij in de NBA discussie is, zijn achternaam is, Als hij bv Bronny Smith zou heten had niemand hem gekend.
Beetje Axel Merckx / Jordy Cruijff dus?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:06 schreef Hathor het volgende:
Eerst maar eens afwachten of die Bronny de NBA uberhaupt wel haalt, want met stats als 7.5 points, 2.3 rebounds, and 1.7 assists per game denk ik niet dat er veel scouts onder de indruk van zijn ontwikkeling zullen zijn. Ik denk dat momenteel de enige die denkt dat Bronny een NBA waardig talent is, Lebron zelf is, en die is als vader natuurlijk niet geheel onbevooroordeeld. Ik hoor steeds meer geluiden dat de enige reden dat hij in de NBA discussie is, zijn achternaam is, Als hij bv Bronny Smith zou heten had niemand hem gekend.
Het kan een zegen maar ook een vloek zijn om 'de zoon van' te zijn. Die jongen is vanaf dag een opgezadeld met verwachtingen die hij wellicht nooit kan waarmaken. Ik had een verslag gelezen van een journalist die hem volgt, en die zei dat wanneer er in zijn league een allstar team zou moeten worden geselecteerd, hij ergens achteraan op de bank zou zitten, terwijl Lebron ons wil wijsmaken dat hij vandaag al goed genoeg zou zijn om het Lakers uniform te dragen. Beetje tegenstrijdig lijkt me.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beetje Axel Merckx / Jordy Cruijff dus?
Daarom had ik hem al op verlies gezet. Kut Boston.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 03:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lakers gaan zo te zien zo winnen van de Celtics en dat zonder James en Davis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |