Volgens nba.com gaat hij ruim aan de leiding, die moet gewoon ROTY worden want dat was vooraf al zo bepaald, zelfs al verliezen de Spurs alle resterende wedstrijden met 30+ verschil.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 08:26 schreef Zwansen het volgende:
En ik zou het wel een beetje lachwekkend vinden als Wemby ROTY wordt. Ervan uitgaande dat de Spurs minder wins hebben dan vorig jaar en OKC ruim meer dan vorig jaar.
Wat een beetje jammeren in het begin van je carriere al niet kan doen he. NBA top 75 all-time, nu weer all-star starter. Dame time.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens nba.com gaat hij ruim aan de leiding, die moet gewoon ROTY worden want dat was vooraf al zo bepaald, zelfs al verliezen de Spurs alle resterende wedstrijden met 30+ verschil.
Ik vraag me sowieso al af wat voor blinde kippen daar naar de stats zitten te kijken, want als je Lillard laat starten in de allstar game voor Brunson dan gaat er ook iets mis in je hoofd. Brunson speelt de pannen van het dak dit seizoen terwijl Lillard nooit maar dan ook nooit meeverdedigt. Lebron verdiend het eigenlijk ook niet om een starter te zijn.
Je had ze eens moeten horen op social media toen ik grapte dat ze bij de Bucks spijt zouden gaan krijgen van de Holiday-Lillard trade.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat een beetje jammeren in het begin van je carriere al niet kan doen he. NBA top 75 all-time, nu weer all-star starter. Dame time.
Ze doen het best goed natuurlijk, maar ik heb het idee dat dat meer de verdienste is van Giannis dan Lillard.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je had ze eens moeten horen op social media toen ik grapte dat ze bij de Bucks spijt zouden gaan krijgen van de Holiday-Lillard trade.Maar ze gaan het nog wel snappen de volgende keer als Miami er weer gehakt van maakt.
Het is ook wel een stuk makkelijker in wedstrijden waar beide partijen 140+ scoren.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 04:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is ook wel een stuk makkelijker in wedstrijden waar beide partijen 140+ scoren.
Heb even die clip gezien met elk van de punten, maar wtfquote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
All star verdedigen , niemand doet iets tegenwoordig .
Wat zie ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
All star verdedigen , niemand doet iets tegenwoordig .
Maandag mogen ze tegen de Suns dus... Hun team is wel erg veel gewisseld steeds door afwezigheid van spelers.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:48 schreef wimderon het volgende:
Sinds Jimmy weer fit is wint Miami niks meer, terwijl ze daarvoor in een behoorlijke winning streak zaten.
quote:
Sinds 2019 niet meer in Denver gespeeld, je zou bijna gaan denken dat het iets met de hoogte te maken heeft. Kan me niet voorstellen dat hij al 5 jaar niet tegen Jokic 'durft' te spelen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook wel bizar dat hij nu al 4 op een rij heeft gemist in Denver.
Ja Curry krijgt ze niet makkelijk mee. Vreemd voor zo'n ster. Misschien moet hij ook steeds gaan schreeuwen als Giannis en Embiid.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:48 schreef Hathor het volgende:
En weer 43 vrije worpen voor de Lakers tegenover 16 voor GSW, ik kan deze sport met de beste wil van de wereld niet meer serieus nemen. De refs zijn daar of abominabel slecht of gewoon corrupt, dat kan bijna niet anders.
Het gaat niet om of hij ze makkelijk meekrijgt.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja Curry krijgt ze niet makkelijk mee. Vreemd voor zo'n ster. Misschien moet hij ook steeds gaan schreeuwen als Giannis en Embiid.
Hij kan beter gaan schreeuwen tegen de eigenaar voor zijn ontiegelijke wanbeleid.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja Curry krijgt ze niet makkelijk mee. Vreemd voor zo'n ster. Misschien moet hij ook steeds gaan schreeuwen als Giannis en Embiid.
quote:Op zondag 28 januari 2024 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Heerlijk, kan ook eens een potje live meepakken. 16 down tegen het slechtste team in de league
Ze hopen nu dat het beter gaat lopen als Payton terug is hoorde ik.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij kan beter gaan schreeuwen tegen de eigenaar voor zijn ontiegelijke wanbeleid.
Als dat echt waar is kunnen ze maar beter gewoon kappen . Totale onkunde maskeren met iemand die om de 3 potjes zwaar geblesseerd ervan af moet.quote:Op maandag 29 januari 2024 03:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hopen nu dat het beter gaat lopen als Payton terug is hoorde ik.
Ja, die had Chet in z’n broekzak zitten. Chet is sowieso zwaar matig (voor zijn doen) de laatste 2-3 weken, die heeft de rookie wall hard geraakt. Nog steeds belangrijk, maar echt een tandje of 2 minder dan de eerste 30 games oid.quote:Op maandag 29 januari 2024 03:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duren met 22 punten 21 rebounds zie ik.
Zal best meegespeeld hebben, maar de Pistons schoten ook gewoon heel veel raak. Hadden er slechts 2 (Ivey, Bogdanovic) die minder dan 50% schoten.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:10 schreef Hathor het volgende:
Wat was er aan de hand met OKC? Onderschatting van de tegenstander?
Hopelijk niet te moe vandaag, tegen de Wolvesquote:Op maandag 29 januari 2024 09:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, die had Chet in z’n broekzak zitten. Chet is sowieso zwaar matig (voor zijn doen) de laatste 2-3 weken, die heeft de rookie wall hard geraakt. Nog steeds belangrijk, maar echt een tandje of 2 minder dan de eerste 30 games oid.
All-star break kan voor hem niet snel genoeg komen, de rest van het team leek gisteren collectief een off-day te hebben.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gezicht helpt misschien wat bij de scheidsen hun oordeel bij de challenge.
Die zag ik al op de socials, binnenkort een vacature in LA.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die zag ik al op de socials, binnenkort een vacature in LA.
Ja, Shai was een monster, de rest niet zo goed. Toch nog een close game. Maar we hebben ook 2x flink gemazzeld tegen de Wolves.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:13 schreef 3rr0r het volgende:
Doc Rivers verliest bij z'n Bucks debuut. Erg mooi @:Zipportal
@:GotenSSJ
Holmgren 2/9 FG, 4 PTS
Dort 0/7 FG, 2 PTS
Ja zo gaat het niet lukken, Shai tevergeefs met 37
Luka met 45 en dan Hardaway nog eens 36 erbij, wat een cijfers toch tegenwoordig.
Miami gaat helemaal naar de klote momenteel. Sinds Spoelstra verlengd heeft zo'n beetje lol. Maar goed het ligt aan dat ze steeds erg wisselend hun spelers ter beschikking hebben. Bij andere teams heb ik het niet zo voor ogen hoe vaak hoeveel spelers eruit liggen met blessures maar bij de Heat is het in ieder geval flink vaak.
Komt helemaal goed met OKC, er zit muziek in dat team.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, Shai was een monster, de rest niet zo goed. Toch nog een close game. Maar we hebben ook 2x flink gemazzeld tegen de Wolves.
Daar heb ik geen twijfel meer over, we hebben een big 3 in Shai, JDub en Chet waarvan de laatste 2 samen gebomcineerd een stuk of 170 NBA games hebben gespeeld, en ze zijn nu al zo goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met OKC, er zit muziek in dat team.
Ik zie ze binnen nu en twee jaar een ring pakken, mits ze heel blijven.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen twijfel meer over, we hebben een big 3 in Shai, JDub en Chet waarvan de laatste 2 samen gebomcineerd een stuk of 170 NBA games hebben gespeeld, en ze zijn nu al zo goed.
100 miljoen picks erbij, en Presti aan het roer.
2 jaar is wellicht iets te snel denk ik, maar wie weet. Moeten inderdaad wel heel blijvenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie ze binnen nu en twee jaar een ring pakken, mits ze heel blijven.
Te snel? Ze zijn nu al top in het westen. Als je een antwoord hebt op Jokic kan je all the way gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2 jaar is wellicht iets te snel denk ik, maar wie weet. Moeten inderdaad wel heel blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |